:: hoe en wat kan, past ?
-
Hallo ik heb wat vraagjes, over de onderdelen die ik heb en nodig heb…
ik heb een zijstandaard gekocht voor me Ciao maar waar en hoe moet ik die monteren iemand een foto of uitleg ?
en ik moet dus ook een claxon kopen aangezien die verplicht zijn en hoe en waar kan ik die monteren moet ik dan de 6volt wissel of 12volt hebben ? ik heb geloof ik een bobine 😛
past een Si voorvork op mijn Ciao want ik wil een M-stuur kopen en dat gaat geloof ik nu niet passen 😛 en iemand enig idee hoe ik een killswitch moet aansluiten ik wou gewoon eentje voor stuurmontage ik wil hem namelijk laten fungeren als ”contactslot” 😛
ik heb 2 Sitta veren (28cm) maar die veeren niet echt ze staan op hun ”slapste” stand maar met al me gewicht krijg ik er geen beweging in…?!
ik heb ook een lang-zadel en daar heb je achter een zwarte beugel die zeg maar op je bagagedrager rust (die ik niet meer heb) ik wou daar me achterlicht in bouwen maar welke past daar het makkelijkst in ?
Just1991 😉
wat ik vandaag probeerde was 2 koperen buisjes van 1cm in diameter op me frame te maken zeg maar vanaf het zaadel tot de tank dus ik dacht nou dat doe ik wel even met polyester nou dus niet wat een *(@^#$&@$!(*@^& spul is dat en het zit nog niet stevig… dus nou was ik van plan om het er weer af te slopen en het dan met plamuur te doen iemand idee of dat stevig is ?
en NEE ik kan NIET lassen want ik heb geen lasapparaat en ook geen contacten die het hebben…
zijstandaard gaat over de trapas in plaats van zo’n buisje
claxon mag ook een bel zijn
si voorvork past maar moet je de how to ff lezen
killswitch tussen de kabel van je blok naar de cdi zetten
laatste vraag snap ik niet..
EdjuhBijdrager
Si vork past niet hoor, citta wel met wat werk. Bij een si zit je met kortere buis, grotere lagercups.
iemand nog antwoorden zit best wel vast nu namelijk ben uit veveling maar op het internet maar gaan surfen om inspiratie op te doen en ben gaan schuren…
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.