Vespa-Ciao.NL
:: hoe de brommer uit elkaar halen

Home Forums Techniek Framedelen hoe de brommer uit elkaar halen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

angel
    Topic starter

ik vind echt niks op dit forum hoe je een vespa ciao helemaal uit elkaar moet halen zonder ongelukkgen tegen te komen…Iemand?

speedbuxy
      Bijdrager

Nou een beschrijving hoe je een hele ciao uit elkaar haalt lijkt mij wat overdreven.
        Want als iemand al niet eens weet hoe die het voor of achterwiel eruit moet halen kan ie er beter ook niet aan beginnen.
        Maar neem aan dat jij het blokje bedoeld?
        Hier zou opzich wel eens door iemand een how to van gemaakt kunnen worden.

FonS
        Bijdrager

speedbuxy :
          Maar neem aan dat jij het blokje bedoeld?
          Hier zou opzich wel eens door iemand een how to van gemaakt kunnen worden.

nee die moet helemaal uit elkaar omdat ie gespoten wordt
          (hoe moeilijk kan het zijn, alles wat vast zit draai je los :con en met weer in elkaar zetten draai je alles weer vast :p)

en van je blok uit elkaar halen is al een how-to (revisie en inlaat bewerken) 😉

en ik pas je titel wat aan, als je vespa’s k*tbrommers vind, koop er dan geen

angel
          Topic starter

ik vind het niet echt k*utbrommers hoor het werkt me alleen maar verschrikkelijk tegen…Kzal eens zien….Bedankt alvast.

hansieb
            Moderator

Gezond verstand en als je met een probleem zit foto maken en dan weten mensen hier vast wel wat to do!

speedbuxy
              Bijdrager

en van je blok uit elkaar halen is al een how-to (revisie en inlaat bewerken) 😉

Ohh wat is dan het probleem en doel van dit topic?
                Want blok gegevens zijn dus te vinden en hoe je frame uit elkaar moet halen weet iedereen wel en anders kan je beter stoppen.

angel
                Topic starter

ja dan stop ik maar beter zeker 😕 Jeezes als iedereen zegt dat weet iedereen toch al hoe moet ik het dan ooit weten? pfff jullie zijn gewoon onduidelijk! Jullie verwijzen door naar how to’s maar daar staat gewoon dat het parate kennis is…Ik vind dat mijn ciao allesbehalve een makkelijk spel is…Als ik aan het voorwiel draai dan werkt de ophanging mee en dergelijke van die shit…Ik snap er niks meer van..

ja-general
                  Bijdrager

wat snap je er dan niet van
                    we kunnen jou geen tips geven als jij niet aangeeft waar je hulp bij nodig hebt
                    het is egt niet zow moelijk hoor
                    als je een probleem hebt met bijv t blok loshalen moet je t zeggen
                    wand hier kunnen we niet veel mee

hansieb
                    Moderator

Het is eigenlijk gewoon beginnen maar wat is je hele doel dan ? de hele ciao uitelkaar halen.

Als je er nu niks van begrijpt zou ik gewoon eerst wat informatie inwinnen en zelf eens ff kijken wat allemaal los moet.

speedbuxy
                      Bijdrager

angel :
                        ja dan stop ik maar beter zeker 😕 Jeezes als iedereen zegt dat weet iedereen toch al hoe moet ik het dan ooit weten? pfff jullie zijn gewoon onduidelijk! Jullie verwijzen door naar how to’s maar daar staat gewoon dat het parate kennis is…Ik vind dat mijn ciao allesbehalve een makkelijk spel is…Als ik aan het voorwiel draai dan werkt de ophanging mee en dergelijke van die shit…Ik snap er niks meer van..

Die how to heb ik nog nooit gelezen dus weet niet hoe het er staat.
                        Maar weet wel als het je allemaal niks zegt dat zelfs iets makkelijks dan moeilijk word.
                        Maar je zal ook iets meer doorzettings vermogen moeten hebben.
                        Want idd als je het voorwiel los wil hebben dan zal je idd eerst de vering uittrekken maar je zal zien als je gewoon hard genoeg doortrekt dat die moer gewoon los gaat;)
                        En achterwiel idem dito gewoon de 4 moeren los draaien poeli los rembevestiging los en klaar.
                        Het is eigelijks gewoon allemaal los draai werk.
                        En als je daar al moeite mee hebt zou ik er niet eens aan beginnen want uit elkaar halen is 10x makkelijker dan het daarna weer in elkaar zetten ervan.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.