Vespa-Ciao.NL
:: Hoe auto wheelie?

Home Forums Techniek Opvoeren Hoe auto wheelie?

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jordy
    Bijdrager

zonder al te veel te veranderen
      zou ik goede vario en toch maar een andere cilinder erop zitten,
      hoe het anders kan weet ik ook niet
      stuur anders het vespa ciao het gebakje eens een mailtje diej weet het wel

.-{2F4OV}-.

Jaspur :
        Autowheely is als je stilstaat, je gas opentrekt, en je op het achterwiel het eerste stukkie rijdt zonder zelf aan het stuur te trekken..
        Dat andere, is een wheely.
        Of nog nooit scooterraces gezien? Dát zijn autowheelies bij de start.
        Maar met std cilinder wil dat niet lukken denk ik.. Of misschien met vario 100mm en Multivar en een trek-uitlaatje.

Dit is niet waar;)

Een autowheely is als het wiel omhoog komt zonder dat je aan het stuur trekt..

Dus of je nu stil staat of rijdt en het wiel komt omhoog… dan is t owk een autowheely:thumb

KennyVespa
        Bijdrager

Nou je krijg hem makkelijk auto wheely

snorklok van een ciao, want in een citta zit gewoon bromvertanding dus eerst snor vertanding van een ciao erin gooien
          105 poelie

denk dat je hem dan wel op het achterwiel trekt ;P

iaccaloco
          Bijdrager

Autowheelie is niet per se onmogelijk met std. cylinder hoor!

Ik heb met m’n Cittaatje ook weleens met dezelfde set-up als hiernaast<- gereden, en dan met std. cylinder…..

Hoefde er nog stééds niets voor te doen, gewoon gas open en whóópp AUTOWHEELIE!

Maar mooiste is wel met een snelle cylinderkit en variomatic(met CP-ontsteking, andrs redt ie 't meestal ook niet)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

kevin_oet_vilt
            Topic starter

je kunt tog ook autowheely krijgen door snorklok met 105 poulie ?:P:P ofjah bijna dan :P:P

zipsp2000
              Bijdrager

gewoon een vario setje met 100mm schijfen en je kan makkelijk wheelien

ik rij bijna overal op 1 wiel denk dat mijn voorwiel van de totale km’s die ik gereden heb maar iets van 30% de grond geraakt heeft 😛

kevin_oet_vilt
                Topic starter

k vroeg gwn of het kon met snorklok en 105 poulie ?:P:P

Harleyman
                  Bijdrager

autowheely is nie alleen bij het wegtrekken hoor 😉
                    op me r1 kan ik ook met al behoorlijke snelheid ineens een autowheelie trekken :p
                    maaruh vario derop en een snorfiets vertanding is dat nie iets?

iaccaloco
                    Bijdrager

In een vario zít een snorfietsvertanding Zeb…..;)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

kevin_oet_vilt
                      Topic starter

dus moet je met snorklokl en 105 pouli ehard kunnen wegtrekken ofniet ?

.-{2F4OV}-.

Tuurlijk trek je dan hard weg.. Zeer lichte vertanding en grote poelie:thumb

Maar egt autowheely kun je volges mij niet met std cilinder…

Kan het wel, en wil ik het geloven, dan zal ik er zelf op moeten rijden.. of miss dak het geloof met een heel duidelijk filmpje..

Maar dan werke sommige mense tog stiekem vaak een beetje mee;)

Iedereen koopt de dikste setups om te kunnen autowheelyen, dat wil iedereen… en ik ben van mening dat het gwoon niet lukt met een standaard cilinder…

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.