Vespa-Ciao.NL
:: hij wil niet harder

Home Forums Techniek Opvoeren hij wil niet harder

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VeldMuijz
    Bijdrager

Harmour :
      Std filtertje kan je veel gemakkelijker afstellen op je setup vind ik, je boort gewoon gaatjes bij tot hij mooi loopt. Als je teveel gaatjes hebt gemaakt plak je er gewoon een stukkie tape overheen….

Als je een powerfiltertje koopt kost dat ten eerste geld, en je moet de sproeier steeds verwisselen om op de juiste mengverhouding te komen.

Voordeel met een std filtertje: Als het eenmaal redelijk goed loopt kun je altijd je sproeier nog vervangen en je filtertje precies aanpassen 😉

Beun. koop maar lekker een malossi filtertje kost amper wat en je rijdt er een stuk lekkerder mee. :kots

ritze
      Bijdrager

heb je de inlaat ook gevijlt of alleen geboort?

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Harmour
        Bijdrager

Het gaat over de si van Rik toch? Die loopt niet goed met zn nieuwe carb, en ik geef alleen een manier om te checken of hij zijn setup zonder te investeren toch goed kan laten lopen.
          Ik zeg ook: als het eenmaal redelijk loopt dan kan je altijd nog je sproeier en filter vervangen. Hij moet eerst uitzoeken wat de bottleneck is, en als dat duidelijk is kan je altijd nog nieuwe spullen aanschaffen…

@VeldMuijz: Beun? Mooie reactie, keurig on topic! Bedankt voor je feedback. L.

max-0481
          Bijdrager

Als je de inlaat uit uitvijlt/boort help dat al heel veel, omdat je zo´n onding erin hebt zitten (buisje)
            kan dat wel een beetje lastig zijn.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.