Vespa-Ciao.NL
:: hij vonkt maar start niet:S

Home Forums Techniek Problemen oplossen hij vonkt maar start niet:S

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Topic starter

heb ik ook al geprobeert maar dan doet ie ook nix:S egt raar
      ik begrijp er helemaal nix meer van maar ja dan verkoop ik hem maar:(:(:S

Rebel

Je spietje was toch eerst kapot heb je nieuwe erin enzo
        misschien nog iets mis mee?>

reiniero
        Topic starter

nee zit een nieuwe in en die doet het nog goed:D

eddi
          Bijdrager

spie net niet kapotalleen min of meer gekantelt, vonken als een tiereliermaar rijden ho maar… heb ik kort geleden nog gehad met mn bravo, na revisie… vliegwiel losgekomen met het er onder zetten van t blok:(

reiniero
            Topic starter

wat wasd an precies gebeurt of wat was er aan de hand?
              want ik snap niet helemaal wat er aan de hand is:P spie is nog helemaal goed helemaal niks mis mee dus.

eddi
              Bijdrager

het mooie is dat je niet kunt zien of je spie nog goed is want die zie je niet meer zodra je die luchtkap erop zet… in feite zit je vliegwiel nog los, als je m dan monteert kan het zijn dat het spietje verschuift en als de koppeling er dan op gedraaid word dan zet je de boel wel vast maar klemt de spie omdat ie wat verschoven is… :! let wel!!dit is 1 van de mogelijkheden..:! het is nu eenmaal moeilijk om via t forum een diagnose te stellen;)

reiniero
                Topic starter

klopt maar hoe wil je het dan doen??:s

eddi
                  Bijdrager

begin altijd met het simpelst, als daar niks uit komt kijk je verder, en zonodig kom je misschien of niet bij dat spietje uit, maar ja.. is meer werk maar dat weet je.. is maar een tip;) en als ik kan geef ik ze:D gratis;)

reiniero
                    Topic starter

ja dat heb ik al gedaan maar er gebeurt niet veel

pier
                      Bijdrager

anders draai het blok eens helemaal uit mekaar.. tot op de laatste bout!
                        en dan maak je allz goed schoon, miss ff nieuwe pakking moet je zelf kijken.
                        en dan zet je hem STAP voor stap weer inmekaar.. op deze manier heb je je probleem veel sneller gevonden
                        miss heb je er iets aan:thumb zouw nu ook niet zo 1 2 3 kunnen zegge wat het is.. in iedergeval wel iets met de ontsteking

reiniero
                        Topic starter

ja heb ik al gedaan alles eraf en weer inelkaar gezet en nu zit ik er nog steeds mee:S

pier
                          Bijdrager

jah verkopen gaat ook niet he.. wie wil nouw een kapote speedengine:P
                            maar kijk toch maar eens naar je ontsteking.. jij zegt dat die CKER bezine krijgt.. en als der bezine in de cilinder zouw zittenn ( en hij doet t niet ) heeft die dus geen verbranding.. dus met andere woorden der is iets mis met je bougie.. ontsteking enzzz

reiniero
                            Topic starter

ja maar hij vonkt toch dus daar kan het toch niet aan liggen? of wel dan want wat kan het dan zijn alles moet het gewoon doen:S

G-no
                              Donateur

Als hij vonkt wil het niet zeggen dat hij goed vonkt… Welke kleur heeft je vonk?(roze of blauw)

Lekkere Bekker
                                Bijdrager

Heb je benzine in de tank ?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.