Vespa-Ciao.NL
:: Het verhaal van FSC 72

Home Forums Perso’s Projecten Het verhaal van FSC 72

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FSC 72
    Topic starter

@ All: Bedankt voor t hartelijke welkom, de kan 2T-olie gaat natuurlijk mee en dan zelf mixen met euro 95 (ik tank sowieso liever mn eigen benzine, dan weet ik tenminste zeker hoeveel olie erin zit). Het hele vario gebeuren moet ik me eerste eens afwegen wat daar de voor en nadelen van zijn natuurlijk, maar daar heb ik nog dik een jaar tijd voor gelukkig. Als ik een vario koop dan smijt ik m ook voor de hele weg eronder, want als ik onderweg ben heb ik denk ik totaal geen zin om ergens langs de weg te gaan sleutelen.
      Een aanhangertje is ook niet echt iets voor mij, lijkt me niet echt fijn in de bochten enzo, en ik hou toch meer van het pure brommergevoel.
      De route is al helemaal uitgestippeld en de campimg staat ook al vast, daar komen we al een jaar of 4 ieder jaar naartoe met pinksteren een weekendje met een paar oltimers. En onderweg zetten we gewoon de tent langs de weg in een weiland op waarschijnlijk.

@AA-T: Dat is me ook wel een prestatie waar ik diep respect voor heb, maar zo sportief ben ik nou ook weer niet 8)

P.S. Als iemand nog een originele koplamp van een oude Bravo (volgens mij een van de eerste uit begin jaren 70) weet uit te halen laat t me dan effe weten.

Mazzel, Hanzz

Thijs_DR_Evo
      Bijdrager

FSC 72 :
        *knip* Toen ik nog in Roermond op de MTS zat *knip*

Daar komen de beste vanaf 😛 ;). Grappig, heb daar zelf ook een aantal jaren geleden gezeten. Hoelgens nog steeds aan het werk daar bij praktijk toen jij daar was?

grz (mede MTS-er) Thijs

Marcc
        Bijdrager

ik heb nog n koplamp van een bravo liggen weet alleen niet of t n hele oude is…..
          pm me maar ff als je intresse hebt.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.