Vespa-Ciao.NL
:: Het “show je werkplaats” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het “show je werkplaats” topic

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 206)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mxmonster
    Bijdrager

wij hebben gelukkig een grote loods als ik in zon kleine garage moest plaren zag ik het niet zo zitten met zoveel spul ook nog 😛 dan kun je toch niet goed sleutelen omdat alls in de weg staat of wel ?:P en het scheelt natuurlijk ook dat we een motorbrug hebben dan hoef ik niet de hele tijd op de grond te gaan liggen sleutelen 😛

LeMoN
      Bijdrager

VespaAvanti :
        Ik kan jou nu al vertellen dat jij zelf ook niet meer jaren aan vespa’s/Citta’s blijft sleutelen.
        Je haalt op een gegeven moment je rijbewijs, gaat het huis uit, en dan blijft er helemaal niks meer over van je nu zo geliefde hobby.
        Bij mij gaat dit niet gebeuren8)

Dan weet je al meer dan ik, want ik ben dat echt niet van plan ;)! En ik wil je niet afzeiken ofzo, want ik zou ook graag zoveel brommers willen hebben, maar dan wel als ik er de ruimte voor heb 😉 en ik vind het soms/vaak prettiger om binnen te sleutelen dan buiten!

VespaAvanti
        Donateur

mxmonster: Vandaag heb ik lekker binnen zitten sleutelen (geloof het of niet), bij mij staat een brug ook al een tijdje op m’n verlanglijstje8)
          Plaats komt er nog wel (ooit).
          En zo’n kleine schuur heb ik niet hoor, de meeste hebben een hokje van 2 bij 2 en dat is het, ik ben blij met de ruimte die ik heb (al staat dat wel vol).

LeMoN: Vaak gaat het wel zo, ik hoop voor jou ook van niet, want Vespa’s is nou eenmaal de mooiste hobby die er is8)
          Ik vindt het ook niet echt geweldig om zo weinig plaats binnen te hebben.
          Nogmaals heb ik het probleem dat ik veel te veel mooi spul zie voor weinig geld, een Ciao met Polini waterkoeling en een zeldzaam uitlaatje voor maar 125 euro zou jij ook niet laten staan als je ouders het goed vonden hoor;)
          Maargoed, buiten sleutelen vindt ik eigenlijk veel fijner dan binnen, als het weer tenminste mooi is wat het nu helaas niet is:(

speedbuxy
          Bijdrager

Hier mijn schuurtjes of meer opslag plaatsen:)
            Opslag 1

Opslag2

Check achter dat scooterwiel dat vet grote wespen nest.
            Bleek na nader onderzoek een korf op de grote dat je max zult zien moesten wel 30 tot 50.000 wespen in gezeten hebben.
            Vandaar dat er die zomer geen mug te bekennen was;)

En nog een buiten opslag.

barry
            Donateur

Wat zijn die witte dingen met blinkende benzinebak???Derde foto.

VespaAvanti
              Donateur

Zeer mooi spul staat er, het lijkt verdacht veel op mijn schuur:lol
                Staat ook nog een halve Honda SS50 4-takt (tweede foto, in de hoek, met oranje tank), of is dat een Yamaha FS1?
                Het ”voordeel” is dat jij hier min of meer nog wat ”troep” op kan ruimen;)

barry: Dat zijn twee Puch MV50’s, ik ga tenminste van MV50’s uit.
                Is mooi en degelijk spul, helaas wel duur:(
                Zo een wil ik er ook ooit nog wel eens, mooi met hoog stuur en 3 handversnellingen8)

Michel
                Bijdrager

Hier dan ons hobbyhokje.

Ik denk dat dat de goede woordkeuze is als ik al die brute garages hier ziet 😀

Hier een fotocompilatie van onze garage: http://nl.youtube.com/watch?v=wl26e05F9dk

We redden ons aardig in het hok 😛 We hebben geen keuze!!

Loek
                  Bijdrager

Bakken met nieuw montagemateriaal :lol Daar word ik altijd gelukkig van. Ziet er netjes opgeruimd uit.

barry
                    Donateur

mooie asbak heb je staan.

Michel
                      Bijdrager

Bij onze setups wil je wel dat je brommertje met goeie schroeffies vast zit 😛

We proberen het altijd netjes achter te laten. Dit is namelijk gewoon bij me maat in zijn huis. In het washok 😛

!Japieoh!_!Ciao!

Zeer chill hobbyhok vind ik! Het is mooier dan mijne hoor! Maarja ik ben ook net 15 en heb alles zelf opgebouwd en betaald dus vind het in principe niet zo gek 😉

hebben jullie(toch?) die citta’s nou precies hetzelfde gemaakt? 😛

Michel
                          Bijdrager

haha, Nice asbakkie he heey! 😛 Kopuh?! 😀

Ik heb grijze wielen en me maat zwarte wielen. Me maat heeft een Reedvalve 19mm met Pinasco 43mm DEPS maar problemen met zuigerveren krijgen voor dat ding. En hij heeft zijn Evo waar de teur van kapot was. Die teur is nu gefikst. Ik rijd nu zoals beschreven bij me setup!! 😀
                            Van de zomer gaan we wat doen aan de looks van de brommert!

Het probleem van de teur schijnt vaker voor te komen en zo hebben wij het opgelost!

hansieb
                            Moderator

19ac087

Jezus net ingericht schuurtje 🙂 wil ik ook!

speedbuxy
                              Bijdrager

barry :
                                Wat zijn die witte dingen met blinkende benzinebak???Derde foto.

Dat zijn de brommers van mij moeder zijn een puch VS50 en 2E tomos(vrij schaars)

@vespaAvanti
                                Das idd een fs1 waar ook ooit nog een 50cc sprinter van zal bouwen.
                                En ik nog opruim mogelijkheden? ik heb alles strak tegen elkaar aan bij mij kan er haast geen fiets meer bij.
                                Bij jou had ik met het strakker tegen elkaar aanzetten er nog wel 4 a 5 brommers bij weten te krijgen volgens mij;)

VespaAvanti
                                Donateur

speedbuxy :

@vespaAvanti
                                  Bij jou had ik met het strakker tegen elkaar aanzetten er nog wel 4 a 5 brommers bij weten te krijgen volgens mij;)

Breng me niet op ideeën he:lol
                                  Klopt wel, er past ook nog wel wat bij met wat moeite;)
                                  Maar als jij je wespennest nou verwijderd is er ook weer wat plaats:D

Dat FS1 project zou ik best willen volgen als het zo ver is, al zal dat nog wel ff duren denk ik;)

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 206)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.