Vespa-Ciao.NL
:: Het “show je werkplaats” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het “show je werkplaats” topic

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 206)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

oke, ziet er goed uit:thumb

Tonni
      Moderator

Hier mijn prutshokkie:
        Het is momenteel een zooitje omdat er een halve Audi sloperij bij ligt…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

diac
        Bijdrager

ziet er toch goed uit!

offtopic: ooh die zwarte velgen zijn vet. zien die er nog goed uit?
          wat wil je ervoor lol 🙂

barry
          Donateur

Hier kan je zeker de brommer hobby beoefenen.Leuke hoop velgen heb je liggen zo te zien.

eddi
            Bijdrager

moet nog even een foto maken van mijn hok 2.5m bij 4m, schat ik( ziet er echt niet uit:o, vraag barry maar ‘s), er staat nog een dressoirkast en een wasmachine tussen die weg moeten, en nog veel te veel zooi… + 3 vespa’s:lol

jordy
              Bijdrager

nou dit is dan mijn werkplaats
                beetje aan de kleine kant (vooral als de raceauto er in staat)
                maarjah plaats genoeg voor de vespa de onderdelen liggen allenmaal in het tuinhuisje
                heb veel opbergruimte
                maar eigenlijk is de hele garage bezet door het autoracen van mijn vader

Jacky
                Bijdrager

Allemaal groots tegenover waerk. Ik heb alleen een zolder, en in de garage staat de kist met gereedschap. Verder het uit elkaar draaien gebeurt lekker in het zonnetje. Morgen foto’s.

@ barry, prachtig veel machines en dergelijken om mooie dingen te doen.

@ fons, uber mooi en die heftafel en smeerput zijn natuurlijk ideaal.Je kan nog testrijden in je garage:D Ooknog een zolder erop. Voor jou is een sleutelplek ongeveer nog belangrijker dan een woonkamer geloof ik! Super igg!

@ tonni, ook mooi! Maareh is dat rode een achterwiel van zon ‘versnellingen set’. Ik weet het even niet te benoemen maar je weet vast wat ik bedoel!

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

Dit weekend moet ik mijn werkbank klaar hebben in me schuurtje 🙂 ,
                    kan ik lekker klussen in de schuur, met een lekkere werkbank.

http://img.travidia.com/fsi-ad/6271249-500
                    link even kopieren en in je browser zetten

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

Jacky
                    Bijdrager

Ideaaal:) Foto’s!:P

FonS
                      Bijdrager

@ jacky: tnx, enneh, m’n woonkamer is (bijna) evengroot als m’n garage =) maar de garage is heilig ja (y)

de papkarre
                        Bijdrager

mijn garage is 10 bij 10 als ie leeg is maar er staan 100 6paks frisdrank 40 kratten melk 80 kratten bier een koeiling van 3 bij 2 in savonds een rijdende winkel van 10 bij 2 en nog wat containers voor het lege spul en een stuk of 6 fietsen en 2 brommers dus ja (is maar een schatting alle maal maar het zal niet veel uitmaken) en de rest is de werk plek ik werk meestal smiddags dus dan staat die rijdende winkel er niet in ik post vanaaf wel een fototje

mipgast
                          Donateur

ik zal hem beschrijven:

driehoekig tuinhuisje, het hoekje staat vol met dakpannen enzo, daar op licht een plank waarom wat kapjes en zo liggen van me vespa

rechts staat een skelter op zn kant tegen de muur, vol gebouwd met troep (ik mag hem niet eens verkopen, ding is 2 jaar niet meer gebruikt:S)

links me werkbank van ong. 1.20 lang met gereedschapskist er op, bestaande uit wat sleutels schroevendraaiers tangen imbussleutels bougie sleutel ratel met doppen enzo

electrisch gereedschap ofzo heb ik bijna niet… een accu boormachine en dat soort dingen wel (van me vader)
                            maar geen compressor (moet ik voor naar n vriend) en ook geen las apparaat ofzo (vanaf maandag, is de vakantie voorbij. krijg ik op school lassen) dus ik wil wel een kleintje… anders moet ik voor las dingen ook naar mn vriend (Die heeft het ruim, zn vader heeft een metaal bedrijf!!!)

op het midden staat dan me brommer, het is allemaal klein dus meestal zit ik buiten te werken…

ik zal het er mee moeten doen, in de winter is het er ijs koud! en nu heb ik last van muizen!

mijn gedeelte, netjes opgeruimd maar de overige troep die er overal is tusse gebouwd is zooI!!

Edjuh
                            Bijdrager

Het is het ‘show’ je werkplaatstopic:con

Wie wil nou een beschrijving lezen van iemands werkplaats? Tenzij je een geniale schrijver bent of een wonderwerkplaats hebt.

Dus post aub niet zonder foto’s.

Mijne komen snel.

mipgast
                              Donateur

Edjuh :
                                Het is het ‘show’ je werkplaatstopic:con

Wie wil nou een beschrijving lezen van iemands werkplaats? Tenzij je een geniale schrijver bent of een wonderwerkplaats hebt.

Dus post aub niet zonder foto’s.

Mijne komen snel.

oke ik zal kijken of ik van de week tijd heb om er een foto van te maken… je hebt eigenlijk wel gelijk…

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

Mijn nieuwe werkplaats, eidenlijk de werkbank binnen

eindelijk een eigen plekkie!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 206)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.