Vespa-Ciao.NL
:: Het Italjet Pack topic

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Het Italjet Pack topic

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 171)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Het verhaal ging over dat hij een moer had die niet op zijn nieuwe velg paste.
      Dat kan doordat er meerdere type velgen zijn en dus ook andere moeren.

Maar hij heeft hier niets gemeld over dat die moer vernaggeld was…

Brug buig je trouwens zo recht, alleen die moer moet je eigenlijk na laten maken of er een helicoil in laten zetten…

FonS
      Bijdrager

Voor het achtervelg verhaal heb ik je gewaarschuwd, ik vond het erg verdacht dat zijn berichten hierover verdwenen waren. Hoe ernstig is de schade (foto’s) ?

Citta-ciao
        Donateur

Hotrod ciao,

Allereerst wil ik je zeggen dat ik er enorm erg van baal..:boos
          Ik dacht toch echt dat ik dit probleem verholpen had, want ik heb er zelf +- 3 kilometer nog opgereden om er zeker van te zijn dat de velg werd vastgehouden door die moer..

Ik zou het zelf absoluut ook niet leuk vinden als mij dit zou overkomen, en ik ga je zeker enkele tientjes overmaken zodat je dit probleem kan verhelpen zonder extra kosten / vermindering van de toenemende kosten:thumb Door middel van bijvoorbeeld een helicoil of dat je de moer kan laten namaken!

Ik wil natuurlijk dat je lekker van het Packje kan genieten, vandaar dat ik hier wat informatie geef over wat ik gedaan heb,

Ik kreeg te horen van FonS dat mijn “verlengmoer” een openstaande rand erop had zitten, en bij een Packje van hem was/zat die rand er niet op..Dus wat ik gedaan heb is met een schuurschijf die rand eraf geschuurd, en toen had ik voldoende schroefdraad om het vast te zetten..Maar helaas was dit niet het geval, en ik vind het jammer dat dit niet in het ritje van 3 kilometer gebeurd is..

Hier wat foto’s ter verduidelijking,

En ik wil absoluut vermelden dat ik echt niet wist dat die moer niet meer goed was, ik dacht eerlijk dat die moer tekort was, en na het wegschuren van die “rand” dacht ik dat het probleem opgelost was!

En ook wil ik absoluut vermelden waarom mijn gestelde vragen hier niet meer te vinden zijn, Nadat ik het probleem verholpen had heb ik hier al mijn berichten, foto’s verwijderd omdat ik vind dat dit een informatie topic is over de Italjet Pack en niet echt een vragen topic..Ik had mijn berichten in dit topic allang verwijderd voordat ik op het idee kwam op de pack te verkopen, Ik weet niet of er door een moderator gekeken kan worden wanneer ik mijn berichten verwijderd heb, maar dit is niet vandaag of gisteren gedaan, en ik heb dit ook echt niet verwijderd om mij van de domme te houden, want anders reageerde ik hier ook niet op , en laatst staan dat ik je een financiele bijdrage geef / je probeert te helpen met het probleem door middel van mijn informatie/foto’s van wat ik gedaan heb.

Ik heb je ook al een smsje gestuurd, en ik heb dit zeker niet willen verbergen/ oplichten absoluut niet!:thumb

Jelle
          Topic starter

Ik heb eindelijk mijn foto’s gevonden van de verschillen in beide type packvelgen en moeren, misschien heb je er wat aan…

@citta-ciao, netjes dat je hem tegemoet wil komen. Voortaan lekker je foto’s en posts wat betreft packs hier in dit topic laten staan (is soms ook informatief naar anderen)

Citta-ciao
            Donateur

Kijk dat zijn handig foto’s!:thumb

Ik heb dacht ik ook nog de “orginele” pack naaf heb liggen, ik weet niet of je deze ook graag wilt hebben, maar als je deze wilt wil ik deze kosteloos naar je verzenden, maar dit regelen we dan wel even via ’n smsje!:D

Jelle,

Als ik dit van te voren wist had ik dit absoluut laten staan, maar ik zag het als onnodige informatie!

zevenenergie
              Donateur

Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt mij dat als wanneer het lager stroef loopt en de moer niet goed vast zit dat het wiel van zelf los komt, klopt dat?

hotrod ciao
                Bijdrager

Zo, ik heb al verteld dat het absoluut geen verwijt was maar eerder balen dat ik niets meer terug kon vinden👍🏿
                  Niettemin ga ik het proberen te fixen want de pack is te leuk om niks mee te doen😍
                  Fotos heb ik nog niet want zit nu op mn telefoon!

Ik ga er mee aan de gang, de brug heb ik idd al wat terug kunnen buigen dat scheelt. Maar waarschijnlijk demonteer ik de brug helemaal (hij is best roestig) dan pak ik hem even goed aan!

Asshole1971
                  Bijdrager

http://myalbum.com/photo/aMIWwX1k008H/1k0.jpg

De blauwe Italjet Pack ( met kenteken) , originele kickstarter, in top staat !!! is te koop voor de liefhebber…… mailen mag 🙂 Professordelete@hotmail.com

Verkocht

Vincent
                    Donateur

Hierbij alvast alle gegeven die ik heb gevonden op de pack2:

voertuigidentificatienummer: 32722
                      Ophangpunt achterbrug DGM 50048 OM
                      Balhoofd: NL S0009
                      Kenteken F650NR
                      Uitlaatnummer DGM 36855-S
                      Motornummer *2453041*

Motor ziet er niet uit als origineel.(ciao kop, 13/13 en dergelijke)

Jelle
                      Topic starter

is dit de zwarte of blauwe?

Vincent
                        Donateur

Jelle :
                          is dit de zwarte of blauwe?

blauwe is een pack3, dus de bovenstaande is de pack2

Jelle
                          Topic starter

Is de blauwe niet toevallig een pack 4 Vincent?

Oftewel made in India

Asshole1971
                            Bijdrager

pack 4 ???

Vincent
                              Donateur

Jelle :
                                Is de blauwe niet toevallig een pack 4 Vincent?

Oftewel made in India

Dit zou best wel eens kunnen Jelle, er staat op het frame en de uitlaat Italjet pk4

Asshole1971
                                Bijdrager

Nog schaarser dus ?

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 171)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.