Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Vespa’s gespot op vakantie” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Vespa’s gespot op vakantie” topic

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

just1991
    Bijdrager

Een oldtimer ciao met variokap ? die heb ik nog NOOIT gezien ! werden er vroegen dan ook ciao’s met vario’s verkocht of wat ?!

Tonni
      Moderator

Zeker zijn die er, die vind alleen erg weinig uiteraard, en helemaal in NL.
        Als ik hier zo’n setje voor een leuke prijs zou tegenkomen kocht ik het ook meteen..
        Een aantal maanden geleden heb ik nog eens een setje van deze kappen op Ebay te koop gezien.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
        Topic starter

Aangezien het weer vakantie periode is, denken jullie nog een beetje aan dit topic?

hansieb
          Moderator

In bangkok 1 gezien 🙁 maar die staat nog steeds op dezelfde plek als vorig jaar.

Jelle
            Topic starter

nou als je daar nou weer ff een fotootje van maakt…

Als we dat nou ieder jaar bij die ciao doen, kun je mooi zien hoe die langzaam verouderd 😉

(hoop volgend jaar toch wel een paar dagjes Bangkok te kunnen doen)

Vespa Si
              Bijdrager

Met een beetje geluk zit ik vanaf nov/dec voor minstens 5maanden in Bangkok; ik zal ‘m wel ff opzoeken 😉

Over twee weekjes ga ik naar Denemarken, we hebben daar iig 1 ‘actieve’ user wonen, wellicht spot ik nog wat leuks 😛

Jelle
                Topic starter

Zo net terug van mijn vakantie op Rhodos en ja ik heb daar wel 1 Vespa Si gespot 😀

Uiteraard reed daar net zoals ik 2 jaar geleden al op KOS zag een oud baasje op… (jongere gasten rijden hier alleen maar op tupperware scooters en vespa lx’ies)

speedbuxy
                  Bijdrager

Ik zie alleen maar dingen waar ik trek van krijg:D
                    Kan je dat er voortaan met paint niet even uithalen voor je het hier post:haha

Jelle
                    Topic starter

Nou deze jongen kan geen gyros meer zien, ben na 4 dagen oa. gyros eten er 3 dagen ziek van geweest hahhaa

speedbuxy
                      Bijdrager

Ja ken dat gevoel:lol
                        Ik heb me ooit dik overeten aan chicken wings bij de kfc omdat ik door een fout van hun een dubbele bestelling kreeg en ook wel mocht houden.
                        Heb toen een dik jaar lang het woord chicken wing niet eens meer willen horen:D

miniciao1968
                        Donateur

Cool dat je dit topic weer opstart! :thumb
                          volgende keer naar Italie gaan Jelle, meer Piaggio’s op straat en beter eten! :lol

Jelle
                          Topic starter

Daar heb je een heel goed punt….

Alleen zal mijn volgende vakantie naar Frankrijk gaan, maar wellicht dat ik volgend jaar eens Italië aan doe…

Edjuh
                            Bijdrager

Rome 2006

Rome 2007

Florence 2009

Bologna 2009

Guido
                              Donateur

Ik ben dit jaar met vrouw en dochter naar Tunesië geweest. Twee weken lang, 30 graden en met een heerlijk zonnetje en een paar wolken voor de gezelligheid. Mij viel op dat er aardig wat Vespaatjes rondrijden. Ik zag uiteraard vele ciao’s een paar si’s een grillo, een bravo en een hele buttload aan peugeots 304 brommers, maar die zijn niet zo interressant.

Ik kreeg kleptomanische neigingen bij het zien van dit bordje, maar toen er 40 paar boze ogen naar me keken, liep ik maar vlug verder…

Ik had er veel meer kunnen schieten, maar ik liep niet elke dag met mn camera op zak.

ktmgek
                                Bijdrager

gespot op mijn vakantie in zwitserland in het het plaatsje Villeneuve, dat aan het Meer van Geneve ligt.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.