Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Vespa’s gespot op vakantie” topic
- Dit onderwerp bevat 64 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 6 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 juli 2010 om 09:49 #88315
Dit is 2 keer genieten:
de eerste keer toen ik de fotos maakte vanwege de reactie van mijn italiaanse vrienden..
WELKE GEK maakt er nou foto’s van een roestig bromfiets wrak ????????:D
En de tweede keer, hier vanwege alle reacties.Italianen gaan slordig met hun rollend materieel om, ik heb vrij nieuwe auto’s gezien in Sicilie zonder bumpers, koplampunits en spatborden en het rijdt allemaal rustig door. Smarts zijn het ergst, dat plastic voor en achter vergaat spontaan.:D
Geen licht ? Geen richtaanwijzer ? Jammer dan! Niemand die er van opkijkt
Zeker ten zuiden van Rome kun je je buiten de steden je lol op.
Dus neem vooral wat steeksleuteltjes mee als je die kant op gaat.Fijne vakantie voor iedereen die nog gaat!

Ennuh, vooral veel fotos maken!13 juli 2010 om 10:42 #86351Zelfs in bangkok heb ik 1 vespa ciao gevonden :lol Voor de mensen die naar bangkok gaan, hij staat op Khao san road (backpackers weg)

Voor de rest alleen en alleen maar 125cc brommers, die echt zeer lekker optrekken.

Jammer alleen dat de wegen er zo kut zijn, harder dan 95km/h heb ik niet gehaald.
13 juli 2010 om 10:45 #88318Ze rijden inderdaad alles gewoon kapot daar, ik heb een scooter in een rivier gevonden bij Pontedera. Moet de foto’s eens zoeken
Wel leuk topic dit jongens.13 juli 2010 om 12:01 #87216miniciao1968 :
Edjuh :
En er zat waarschijnlijk ook nog vario op:PTuuuuuurlijk zat ie er op!
Had alleen geen gereedschap bij me tijdens de vakantie…:D

Die Si ligt daar volgend jaar ook nog wel…
Op googlemaps kan ik je hem zo aanwijzen! 😀Zie onderaan de foto!
Hebbenhebbenhebben, als ik jouw was zou ik naar de dichtsbijzijnde bouwmarkt zijn gegaan sleuteltjes halen en eraf halen xD
13 juli 2010 om 12:50 #84272Die hele boel zit zo vast als wat, een varioset moet gewoon netjes zijn anders heb je er niks aan.
13 juli 2010 om 14:19 #70836alles uit elkaar halen, maar stralen en reviceren. nieuwe schoentjes in de achterkoppeling etc..
dan heb je weer een mooi variosetje:DIk had hem meegenomen maarja, dat is mijn mening..
13 juli 2010 om 14:56 #70828die spaakvelgjes meenemen xd
zonde tog dat iemandzoiets weggooid:p13 juli 2010 om 15:12 #83816@ boelie: z’n shirt hangt nog aan het stuur haha
26 juli 2010 om 09:47 #88818
.-{2F4OV}-.Vakantie is Tunesie was zeer mooi! Ik heb er zelfs enkele vespa’s gespot:) Zelfs eentje met een Gianelli Mega uitlaat.. helaas had ik toen de camera niet bij de hand. Dit is maar een fractie van de vespa’s die ik heb gezien:)

22 augustus 2010 om 19:35 #89991oude en de nieuwe langs elkaar daarom heb ik gepost

wel met platte band,

zelf in kreta zijn ze er!
30 augustus 2010 om 11:42 #90306Zo terug uit Thailand. 😀
Een zeer vette vakantie rijker en een een telefoon en pinpas armer. 🙁Gelukkig heeft dit de vakantie niet verpest.
Helaas geen lieve kleine gelievede ciao’s gespot, maar Vespa’s rijden er genoeg.
Heb een enkele foto geschoten.

Jammer dat deze ondergekalt is en ik haast had, heb dus geen duidelijke foto’s kunnen schieten.
De zijspan leek daarintegen wel 100% origineel te zijn.
En dan nu de enige ciao die ik in 3 weken tijd gespot heb. 😉
1 september 2010 om 09:39 #90368Hier op Sardinië zijn ze ook maar dunnetjes gezaaid…

Ik heb naast deze nog 2X een rijdende SI gespot maar geen foto van genomen, en nog een nette Ciao, maar die foto is op miraculeuze wijze verdwenen van de memorycard, samen met nog 100 andere foto’s..
En dan nog deze redelijk bijzondere: (ze wilden hem niet verkopen, ik heb het uiteraard gevraagd!)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...1 september 2010 om 09:59 #90369Ik had ze er gewoon afgetrapt en snel dat ding mee genomen… tss
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel1 september 2010 om 10:11 #90370Dat had gekund, maar er was ook een groep volwassenen in de buurt..
Ach, laat ze er gelukkig mee zijn, zou ik wel geweest zijn op die leeftijd!I came, I saw, and I forgot what I was doing...1 september 2010 om 10:13 #90371Herr FlicK :
Ik had ze er gewoon afgetrapt en snel dat ding mee genomen… tssZe hadden van mij een rolletje drop gekregen en daar hadden ze tevreden mee mogen wezen:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.