Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “vespa oldtimer” topic

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Het grote “vespa oldtimer” topic

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,005)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

Heel mooi martijn! Aleen zonde dat piaggio dat px systeem zo lelijk gemaakt heeft:(

Martijnvanheerde
      Donateur

Haha is gewoon van die italiaanse site:lol
        Word enorm vaak gebruikt, is ook een originele kleur geweest:D

miniciao1968
        Topic starter

Aangezien ik even geen pics meer kan uploaden..
          Zal ik omschrijven wat ik vandaag op Auto Moto Italia in Houten gescoord heb:

3 originele Piagio Werkplaats handboeken
          -Ciao Mod C7 en Mod C9, 1a Ed.
          -Ciao en Boxer, 1a Ed.
          -Vespa Ciao Techniek (een NL getypte versie van NV Gam)
          waarin gevonden een formulier met een

GARANTIE aanvrage
          Vespa Ciao C9
          Frame nummer 184456
          kleur Groen
          😀 Mijn dag kan niet meer stuk!

Zodra ik weer wat pics kan uploaden volgt er meer !

Martijnvanheerde
          Donateur

Mooi:D Foto’s worden ook niet via de site geupload. http://www.mijnalbum.nl 😉

miniciao1968
            Topic starter

😉
              Ja je hebt gedeeltelijk gelijk!
              alleen: mijnalbum is alleen maar een link en laat het niet permanent op deze pagina’s zien.
              Sterker nog: een maand niet op mijn album ingelogd en alles is weg heb ik hier op dit forum ergens gelezen!

Vooruit, zo dan maar even!
              http://www.mijnalbum.nl/Album=OR6JZWMM

Een leuk introductie artikel uit 1967..!

Tonni
              Moderator

Eventueel voor de liefhebber:

Er staat op Ebay.it een setje 1e serie zijkappen te koop met variobol! Ebay advertentie nummer: 320454824676

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Loek
                Bijdrager

Dankzij FonS zal mijn Boxer weer tot leven gewekt worden, hopelijk deze zomer omkeuren naar snorfietsje. Vandaag alles nagelopen en alles in orde gemaakt, remmen afgesteld etc.

Edjuh
                  Bijdrager

Leuk, een nederlands-italiaanse reclamefoto : -)

Jelle
                    Moderator

Is misschien ook wel leuk dat iedereen die een mooie originele oldtimer ciao/bravo/boxer heeft, een reclame foto te laten maken voor in dit topic…

Dus zoiets als wat Loek heeft gemaakt, maar dan met je eigen brommer en een andere mooie achtergrond.

Ik ga na mijn vakantie eens even kijken voor een mooie achtergrond…

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

zal in de winter eventjes mijne mooi maken boven spaarnwoude 🙂

FonS
                        Bijdrager

@ Jelle: Komt voor elkaar :thumb

speedbuxy
                          Bijdrager

Loek :
                            Dankzij FonS zal mijn Boxer weer tot leven gewekt worden, hopelijk deze zomer omkeuren naar snorfietsje. Vandaag alles nagelopen en alles in orde gemaakt, remmen afgesteld etc.

Das presies dezelfde boxer als ik 13 jaar geleden heb gehad8)
                            Zelfde kleur staat stickers alles echt top om te zien:thumb
                            Mooi zuinig op wezen:thumb meesten hier mogen hem niet mooi vinden ik blijf het toch 1 van de betere modellen vinden:thumb

Edjuh
                            Bijdrager

😀

Leovince
                              Bijdrager

Haha, grappig alleen die uitlaat verpest je oldtimertje:P Als mijn citta nog in de standaard lak zat, had ik volgens mij ook een leuk oldtimertje gehad. Komt namelijk uit 1986 en de eerste citta komt uit April 1982.

Loek
                                Bijdrager

speedbuxy :
                                  Das presies dezelfde boxer als ik 13 jaar geleden heb gehad8)
                                  Zelfde kleur staat stickers alles echt top om te zien:thumb
                                  Mooi zuinig op wezen:thumb meesten hier mogen hem niet mooi vinden ik blijf het toch 1 van de betere modellen vinden:thumb

Bij de boxer zijn echt serieuze verbeteringen aangebracht t.o.v. de Ciao.
                                  Stevige oliegedempte voorvork, mono achtervering, plek voor twee personen.
                                  Zelfs het tankje is van kunststof en geheel uitneembaar, nooit meer roest in de tank en makkelijk schoonmaken.
                                  Ik heb op Ciao’s, Si’s, Bravo’s en Citta’s gereden maar niets reed zo lekker als de boxer.
                                  Hij voelt dan ook eigenlijk een ouderwetse versie van de fox.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,005)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.