Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “vespa oldtimer” topic

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Het grote “vespa oldtimer” topic

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,005)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

Zullen we in het voorjaar (of in de winter) een oldtimer vespa toerritje gaan houden?

Het lijkt mij wel leuk om met een paar van die oudjes lekker een stukje te gaan toeren.

FonS
      Bijdrager

Lijkt me leuk 🙂 Moeten het wel originele oudjes zijn, m’n racer is ook van ’75 maar dat hoort er echt niet bij.
        Ben benieuwd hoeveel mensen je bij elkaar krijgt, geen idee hoeveel ori oldies er hier zijn eigenlijk :con
        Het voorjaar heeft in ieder geval mijn voorkeur, als het nu nog moet en ik voel één druppel regen rij ik niet meer verder :p (voor m’n Ciao, niet voor mezelf)

Jelle
        Moderator

Ja dat is inderdaad een goede, eerst maar eens inventariseren hoeveel originele oldtimertjes hier op het forum zijn en wie daarvan mee willen rijden.

Martijnvanheerde
          Donateur

Arjan heeft er 2. Ik denk dat hij dan niet op de mini gaat:haha Meeting vind ik wel oke;)

Edjuh
            Bijdrager

Ik wil best meerijden met de ’71 bravo, met fluistermotor : -)

miniciao1968
              Topic starter

@Jelle!
                YESSSS! Cool plan!
                Eindelijk wat leven in de oldtimer sectie! :thumb
                Weet niets of de oudjes zich gelijk moeten gaan afzonderen van de opgevoerde Ciao’s…
                ik ben altijd voor intergratie! 😉
                Zelfs een fluisterbravo zou mee mogen doen! 😀

De mooiste Ciao zal jij hebben Jelle, maar mijn Mini zal zeker ook aanwezig zijn!
                En aangezien ik er maar op 1 tegelijk kan rijden, draag ik Martijn voor als restaurateur/coureur op de Mini! 8)

Ik ga de kalender van 2010 alvast eens bekijken voor een datum…!

Jelle
                Moderator

Is martijn al 16 dan 😉

Ik denk toch dat ik niet de mooiste heb, die van Fons is toch wel nog een tikkie mooier(en origineler)

Nou we kunnen (met martijn meegerekend) al minimaal met z’n 5-en gaan 😉

Al vind ik dat degen hier op het forum met een andere oldtimer ook wel mee mogen hoor….

Martijnvanheerde
                  Donateur

Ik ben net 14 geworden:D:con Dat wordt hem nu nog niet. Oldtimer afdeling op de meeting volgend jaar lijkt me ook wel leuk! Ik hoop dat ik er dan 1 af. De mini zowiezo ook:D

Loek
                    Bijdrager

Helaas heeft mijn schaapje nog steeds nieuwe CP’tjes nodig en een vers Dell’orthootje :'(

Edjuh
                      Bijdrager

Dat moet binnen een paar maanden wel mogelijk zijn toch?

miniciao1968
                        Topic starter

Born in the USA….
                          Een link met alle Amerikaanse Ciao’s en afgeleiden..!
                          Alleen de type aanduidingen al: De Luxe Blinkers, Grande 048!

http://zippymopedparts.com/Findyourmoped.html

Leuke site om tussen de links te zetten misschien!

Dit is ook niet onhandig : http://zippymopedparts.com/partsviews.html

Complete site! :thumb
                          je kunt ook zelf even kijken in Silicon Valley, California…;)

G-no
                          Donateur

Wederom goed werk miniciao1968! Ik vind het prachtig dat je je zo inzet om gegevens te verzamelen over oldtimers!

Tom ciao

Mijn oldtimer Bravotje 🙂

Zo’n toertje lijkt mij wel een goed idee!
                              Wel na 1 jan. want dat heb ik mn rijbewijs pas. :con

miniciao1968
                              Topic starter

=)
                                Persoonlijk vind ik een oldtimer niet alleen van een bepaald bouwjaar, maar is ie ook in verregaande staat (min of meer) ORIGINEEL .
                                Ciao’s met dikke uitlaten en zijstandaards vind je overal op deze site terug! 😀

Ik zou

Bravo76
                                Bijdrager

Edjuh :
                                  Ik wil best meerijden met de ’71 bravo, met fluistermotor : -)

Is deze uit 1971 😮 ? Ik heb hier namelijk precies dezelfde staan, maar deze is in 1976 gekocht.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,005)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.