Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “PC problemen” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “PC problemen” topic

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 815)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Microsoft antispyware haald het meeste weg hoor dat is getest het is beter dan adware en al die anderen. En als je 🙂 microsoft zo kut vind waarom draai je geen linux of osx10 ?

Ik denk als je nu windows xp clean installd dat die echt weer 10 x beter loopt. Na 4 jaar zit mijn 2 x 200 gb HARDSTIKKE vol. Ik heb wel eens klanten gehad die ook een paar jaar windows erop hadden nou nou nou wat een brakke windows hadden die.

Avast is prima en gratis ook als beste getest in 2006.

Thijs_DR_Evo
      Bijdrager

Draai Linux Mandrake 8 erlangs ;). (dual-boot met lilo) Is stokoud, weet het, maar dat is mijn pc’tje ook, dus dat scheelt. Is een P3’tje @ 1000 MHz of zo, maar goed genoeg voor mij.
        De pest aan linux is, is dat ik al mijn programma’s voor school niet kan draaien, vandaar dat ik verdoemd ben tot XP. Een hoop 3d pakketten waar ik mee werk draaien niet onder linux. OSx is ook geen optie voor mij in verband met de software, daarbij ben ik niet zo’n mac fan.
        Maar XP snel houden ben je zelf bij, als je niet teveel installeert en deinstalleert, blijft ie redelijk vlot. Vooral het deinstalleren maakt vaak crap van de registry, en dat is hetgeen waar XP zo langzaam van wordt. De registry wordt op een gegeven moment een brei van vanalles door elkaar, met (bij wijze van spreken) 60% aan keys erin die die niet meer nodig heeft.
        Hoe dan ook, blijft toch persoonlijk, maar ik blijf fijn bij McAfee :P, avast heb ik teveel scheiss mee gezien bij mijn vrienden en kennissen. Symantec (Norton) is vooral goed voor registry clean tools.

grz Thijs

JL
        Bijdrager

hansieb :

Avast is prima en gratis ook als beste getest in 2006.

gebruik ik ook ja :D:D zeer over tevreden :thumb

alleen khep ut bij een kennis ook geinstalleerd.. alleen die krijgen iedere keer een rood schermpje in de rechteronderhoek van ut scherm… ze kunne de update niet meer downloadde op een of andere manier… licht niet aan hun pc die is helemaal clean, khep ut programma opnieuw geinstalleerd werkt niet. Update handmatig gedownload.. wil ik um installeren zegt de computer dat ie al geinstalleerd is… :?..
          iemand een oplossing??? en als dat niet werk een ander virusscanner die heel erg goed en gratis is ?

ArvidW
          Donateur

Ik heb gratis Antivir, werkt gewoon goed. Uploads doet hij automatisch. Niet heel veel mogenlijkheden, maar genoeg, en hij doet het altijd. Vreet niet veel geheugen.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

erwinko
            Bijdrager

pc bleef die foutmelding maar geven. heb 2 keer virus gescant en met spy sweeper de spyware ook 2 keer.
              maar het bleef gewoon :S

als ik internet explorer wilde instaleren, gaf ie een foutmelding. met explorer 6.0 EN met 7.0 :S

dus ik heb ff backup gemaakt en firefox geïnstaleerd.
              maar nu heb ik weer een scrollbar onder de foto’s hier 😕
              is dat een instelling ofzo?

erwinko
              Bijdrager

nog een probleem

als ik een zin wil kopieëren die in mn vorrige post staat bv. dan kopieërt hij hem niet :S

iemand die weet waar die instelling staat?

Bo3T
                Bijdrager

Hoe moet je eigelijk een link kleiner maken dat er zeg maar staat: klik HIER en dan dat het HIER je naar de site stuurt?

alvast bedankt

joey636
                  Bijdrager

bij dat wereld bolletje en dan op url klikken dan kan je het zo allemaal ff intypen

cittatuner
                    Bijdrager

mijn pc probleem; ik kan nergens foto’s zien.. bijv avaters van mensen zie ik niet en foto’s op bijv. scooterfreaks kan ik ook niet zien alleen een wit vlakje
                      weet iemand hoe ik dit kan oplossen k word er gek van

owja tis ongeveer begonnen toen ik een nieuw modem heb gebruikt voor internet en bellen

edit* k kan zelfs geen emoticon selecteren voor in me post 🙁

.-{2F4OV}-.

Probeer eens met mozilla firefox.. of geeft ie dan ook geen plaatjes?

cittatuner
                        Bijdrager

hm… k ep nog niks veranderd en start net me pc op en hij lijkt genezen:?
                          als ie t zo blijft doen is goed:lol

:thumb

Timmetje
                          Bijdrager

Ik gebruik al een paar jaar lang geen virusprogramma’s meer 😀

Me pctje draait lekker soepel, en zolang je weet wat voor programma’s/bestanden je wel/niet kan downloaden is er niets aan de hand. 🙂

De PC die in de woonkamer staat is zo gaar als iets, geeft bij het opstarten 10 foutmeldingen en is zo sloom als iets terwijl ie veel sneller hoort te zijn.

Ook om de zoveel tijd keertje windows erop en eraf halen werkt geweldig om je systeem soepel te laten lopen 😀

Baz
                            Bijdrager

Virus programma’s zijn onzin!!! Als je weet wat je download teminste!
                              Ik heb al 1jaar geen virus programma en nooit last van ook maar iets gehad.
                              Mssn zit me pc wel helemaal vol met virussen,,, maarja laat ze maar lkkr zitten hier. Keb er geen last van 😛

hansieb
                              Moderator

Virusprogramma is wel slim , er zal vast wel spyware / virus op je pctje staan liever iets installeren.

Zet mijn virusscanner altijd uit bij het downloaden van nieuwsgroepen, hij scant dan alle ingaande dingen en daardoor duurt het downloaden langer.

P.s allerbeste is natuurlijk een BESTE FIREWALL! daarom heb ik ook pctje met linux als router gemaakt en ook de windows firewall maar als 2e muur aangezet.

Frits
                                Bijdrager

ons pctje beneden loopt ook prima wel AVG erop:p
                                  boven loopt weer goed net alles eropnieuw opgezet
                                  laptop van men broer stuk :S:S
                                  en zus pc loopt ook prima:P

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 815)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.