:: Het grote “PC problemen” topic
-
hmmm… heb wel een blue erin zitte (een black en green :P)
zelf heb ik nu 2×500 (voorheen WD black, nu WD blue) in RAID-0, voor programma’s die ik weinig gebruik & documenten. 2 x 60 vertex 3 in RAID0 & verder heb ik nog 2 x 1.5tb WD green erin zitten. Zelf heb ik nog nooit problemen gehad met western digital schijven, op de kortsluiting na dan!
me 2, WD ben ik heel erg tevreden over. (ook externe disks) want heb een van 120gb voor school en mijn broer het zelfde. En die heeft hem als eens van haast 1,5 tot 2 meter hoogte laten vallen(hij stond op een opstapje en hij is vrij lang (: )
en erna terug geplugt, soms alleen beetje cure bij het inpluggen (door bijv nogmaals in te pluggen) maar verder gewoon werkend. Wat ik best knap vind. Maxtor externe schijf van mij was na 1 maand al kaduk….
Ik heb een WD Caviar Green in me thuisserver hangen, die draait nu al 15.140 uur vlekkeloos. In me eigen PC heb ik een Caviar Blue (6697 uur) voor me data, ook geen klachten over. Ik heb een ook Samsung Spinpoint F1 en die heeft een erbarmelijk opstartgeluid 😛
Gister de OCZ Agility 2 SSD gestorven van me laptop. Yay voor OCZ 😐
minder man, heb al meerdere klachten gehoort over de OCZ agility, vriend van me had hem net 1 maand in zun gaming pc herkon de pc hem niet meer in boot menu:P terug ermee gegaan, en 2e deed hetzelfde na 2 weken. Toen maar overgestapt naar ander merk
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.