Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “PC problemen” topic
- Dit onderwerp bevat 814 reacties, 137 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 5 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 april 2012 om 14:04 #29875
@Adriaan,
Toetsenbord loshalen & inspuiten met muscle/cilit bang. heet water alles goed doorspoelen, en het liefst naspoelen met demiwater ( te halen in de supermarkt ). Dan een goede dag laten drogen op de verwarming. om de zoveel tijd even goed warm maken met een fohn.
kan alleen als je geen trackball in het midden van je toetsenbord heb zitten. dus alleen het toetsenbord zeg maar. Heb er zo al 4 gedaan. Werken allemaal nog naar behoren.
16 april 2012 om 14:38 #26199oke bedankt allemaal.
Ik heb trouwens een acer laptop, een redelijke snelle, 17inch met i7 processor.
Ja ik heb hem gelijk op ze kop gehouden en het slokje cola dat er op kwam (alleen het middelste onderste gedeelte van mijn toetsenbord) er gelijk uit laten lopen en met wc papier zo veel mogelijk proberen weg te krijgen.
17 april 2012 om 18:35 #31968hansieb :
@kevin
Update je usb drivers eens van je moederbord.Ze zijn up-to-date maar kan helaas nogsteeds niet scrollen
@Beunhaaz: Heb deze pc 2 weken geleden in elkaar gezet, het heeft nog nooit gewerkt.
17 april 2012 om 19:09 #32345Ah, dan gaan we fijn terug naar de drivers. Daar moet en zal het probleem moeten liggen. Mobo drivers updaten nogmaals. kan iets mis zijn gegaan met updaten.
17 april 2012 om 19:19 #25568Zojuist nog geupdate met de ASUS driver tool. Helaas geen scrollende pagina’s….
Ik snap er niets van…18 april 2012 om 00:11 #30734@kevin030 geef eens wat meer info. draadloos of bedraade muis… usb of ps/2..logitech of microsoft muis..soort windows xp,vista,win7.
Als het een usb muis is probeer eens een andere poortje..
Is het een logitech muis probeer eens een driver van hun download page..http://www.logitech.com/nl-nl/support-downloadsAl geprobeerd om in apperaatbeheer je muis te verwijderen..en hem na een herstart opnieuw te laten herkennen.
Gr lightlord
p.s: anders word het toch echt retour moederbord naar de winkel.
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi18 april 2012 om 10:18 #30363Scrollen moet altijd werken. Als het niet werkt, kan het liggen aan een defecte sensor van het scrollwiel, of aan het feit dat iemand het scrollen per ongeluk uit gezet heeft. Of natuurlijk op het knopje scroll-lock.
Het heeft niks te maken met moederbord drivers. die staan er helemaal los van. USB = USB.
18 april 2012 om 14:44 #30723Bij deze wat meer info.
Windows 7 64bit.
Momenteel een trust muis maar heb er meerdere geprobeerd.USB in een andere poort werkt niet.
Ook het verwijderen en opnieuw installeren werkt niet.
Deze muis werkt overigens ook niet met een driver.18 april 2012 om 16:19 #30714Dan ben ik toch bang dat je met je moederbord terug moet naar de winkel helaas.
gr L
Lightlord's Dizzy/Gypsi18 april 2012 om 16:39 #30715😮 Dat was eigenlijk niet wat ik wou horen:P
18 april 2012 om 16:41 #30716kevin is dit op internet explorer en op mozilla?
http://www.technologyquestions.com/community/threads/unable-to-scroll-down-in-windows.177169/
18 april 2012 om 16:53 #28235Het werkt nergens (Mozilla heb ik trouwens niet)
Maar in IE, excel, word kladblok of wat dan ook, ik kan nergens scrollen.Ondertussen lees ik jou link even door.
-EDIT-
HAHAHA, ik kan weer scrollen.
Er bleek nog een driver te zijn van mijn vorige (inmiddels kapotte) muis.
Hier was de scrolfuntie niet ingeschakeld.Bedankt voor het meedenken allemaal!!!
18 april 2012 om 19:45 #31674Toch driver 😛
toppie kun je weer lekker scrollen 😀
gr L
Lightlord's Dizzy/Gypsi26 april 2012 om 17:51 #32346
AnoniemMensen, ik heb een probleem met mijn laptop, mijn muis doet het niet meer 😛
Ik heb een Asus K53SV-SX146V. Na het dichtklappen van de laptop(stand-by) doet mijn muis het niet meer, meerdere muizen geprobeerd, meerdere USB poorten geprobeerd, opnieuw opstarten, het mag allemaal niet helpen. Bij een van de 2 muizen doet het rode lichtje het nog wel…
Wie heeft een idee wat het kan zijn?
26 april 2012 om 17:52 #32382En als je de pc opnieuw opstart doet de muis het wel weer?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.