Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “PC problemen” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “PC problemen” topic

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 815)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Moderator

nou als iedereen toch bezig is met het posten van zn pc 😛
      heb nog oude foto… heb nu 2 lcd schermen (onder elkaar) en ik wil nog een in me andere kamer zodat ik vanaf daar ook op internet kan enzo (via mn bed ofzo:P)

maar nu is me kamer zo ingericht dat ik de schermen boven erlkaar heb hangen… verder zit ik nu wireless bezig, beneden komt een server (LAN, die zat er vroeger al maar zit nu voor zn upgrade; 800gb of een Terrabyte), als ik een complete film naar mn broer stuur in het huis is die er binnen minuten 🙂 lekker snel dus…
      verder zit mn pc wel std., destijds was het nog wel redelijk, maar ik ging ff meer voor de looks… 128mb kaart, 1gb geheugen, 300 gb, destijds de beste dvd-brander (plextor PX-716A), dvd speler, 2 card readers, overal coolers, extra usb aansluitingen enzo, 7.1 subwoofer setup (heb 2 subwoofers), bluetooth draadloos toetsenbord met muis (logitech, staat op de verpakking dat die tot 20 meter kan, alleen kon ik eind van de straat hier bij mn buren in het huis ook nog mn pc bedienen, was toch aardig meer als 20 meter :D), upgrade komt er nog wel een keer aan… 🙂

barry
      Donateur

en welke uitlaat & sproeier heb je dan????
        Computers is echt niets voor mij.Nooit les over gekregen op school.
        Maar ja,ik ben al een ouwe zak hé.

hansieb
        Moderator

barry :
          en welke uitlaat & sproeier heb je dan????
          Computers is echt niets voor mij.Nooit les over gekregen op school.
          Maar ja,ik ben al een ouwe zak hé.

Leer je zo ik was er van kinds af aan al mee bezig + heb 3 jaar vakantie werk gedaan bij mijn oom zijn bedrijf 🙂 levert aan alle grote instellingen hier in groningen ( Ziekenhuizen beide / Politie / Brandweer blablabla )

Spijtig genoeg worden er nu alleen maar HP bakjes nog verkocht 🙂 vroeger mocht ik ze altijd inelkaar zetten.

PC is net als een brommer je ziet meestal direct wat er mis is en wat niet 🙂 en opbouwen is hetzelfde als een motorblok van een ciao.

Moederbord = Carters
          Processor = Cilinder
          Geheugen = Krukas die het mengsel verspreid
          Hardeschrijf = Benzine hij moet genoeg hebben en hoe meer benzine hoe meer je kunt
          Toetsenbord + beeldscherm = uitlaat 😀 laat zien wat er overblijft

HAHA wat een vergelijking.

.-{2F4OV}-.

hansieb :

.-{2F4OV}-. :
            Ey tim,

Heb je de drivers van je videokaart wel geinstalleerd.. Daar lijkt het namelijk niet op…

Kheb ook een leuke pc:)

Athlon™ 64 FX-60
            MSI K8N Neo4-FI
            Sapphire Radeon X1800XT 512Mb GDDR3
            2 x Twinmos 1024MB DDR PC3200 CL 2.5 (2x512MB) Dual Channel Kit
            Thermaltake Golden Orb II
            Sharkoon Dual CCFL Caselight
            2 x Sunbeam Anodized 80mm Silent LED Fan – green
            Aerocool 120mm Fan Turbine 1000 – silver
            X-gear X-Blade CXB28K
            2 x Western Digital Caviar SE16 400gig!
            Maxtor DiamondMax Plus 9 80gig
            Maxtor DiamondMax 17 160gig
            2 x NEC ND-4570
            NEC Floppydrive
            Thermaltake Hardcano 12
            Coolermaster Musketeer Silver
            en dan de domper… een 15 inch Philip CRT monitor:((

En ff voor de duidelijkheid… JA!!! Ik heb idd 1,04 terrabyte schijfruimte=) En nog vol!:?

Jezus waar haal je zoveel geld vandaan 🙂

FX 60 kon ik ook nog krijg of een FX55 ofzo voor 400euro lag iets boven mijn budget.

Mijn pctje koste maar iets van 1000 pleuro dus daar was ik erg blij mee 🙂 oude verkocht voor 250 euro aan een goede vriend.

Kheb dur idd veel geld ingepompt ja;)

Ma nu heb ik ook iets…

En die casemodding kostte me ook handen vol geld.. maar hij ziet er nu wel supertof uit…

Kvind die kast die jij hebt een beetje te doorzichtig…kvond een window wel zat…
            2 fancontrollers onder elkaar ziet er trouwens wel vet uit hoor:D

barry
            Donateur

kan goed zijn wat je zegt.Maar dan komt er iets op je scherm & wat moet je dan doen???Ik klop er 2 a 3 kapot op 1 jaartje!
              Geef mij maar een motorke.
              Heb je de lagers al???Mini moet klaar zijn ver voor de vijfde van Augustus.Testen is nodig voor de sprint race dan héy.Moet ik niets afgeven.(grapje).

hansieb
              Moderator

barry :
                kan goed zijn wat je zegt.Maar dan komt er iets op je scherm & wat moet je dan doen???Ik klop er 2 a 3 kapot op 1 jaartje!
                Geef mij maar een motorke.
                Heb je de lagers al???Mini moet klaar zijn ver voor de vijfde van Augustus.Testen is nodig voor de sprint race dan héy.Moet ik niets afgeven.(grapje).

Ik denk dat ik ze morgen even haal, ik laat thomas even fietsen naar het onderdelen huis die komt me morgen namelijk ff helpen met mijn voorwiel van de citta erin te zetten 😀

barry
                Donateur

Toffe gast die thomas he.

hansieb
                  Moderator

barry :
                    Toffe gast die thomas he.

Ja hoor alleen lust die geen bier dat is wat minder aan hem haha zal wel weer een reactie terug krijgen.

Maar oke om het nog in de topicsfeer te houden volgende week krijg ik 1 gb gehuegen erbij 🙂

wheelieking89
                    Bijdrager

OEeFhh zal je pc voeding lekker vinden met dit weer hahahah

ook al heeft een geheugenstripje maar 3.6 volt nodig 😛

Edjuh
                      Bijdrager

50 euro boete, niet op het bromfietspad rijden…….ik zag dat f*^&(*g bromfietspad niet eens(ging ergens onderdoor), wout zag ik wel, maar ik had niet eens door dat ik iets verkeerd deed. Gelukkig kwam er geen extra boete voor geen verzekeringsbewijs..

wheelieking89
                        Bijdrager

waarom dit topic ???:P

hansieb
                          Moderator

Ook nog maar ff foto geschoten van mijn kast ik vind het echt een super kastje 🙂 windowtje erin vond ik ook wel + punt.

Thermaltake armour kast is het kunnen echt iets van 7 coolers in ofzo, heb her nu 2 x 120mm in en 1 x 90mm + me 120mm zalman koper cpu cooler.

P.s degene die naar groningen komen 🙂 kunnen hem aanschouwen en de subwoofer die ernaast staat voelen hehe.

erwinko
                            Bijdrager

dit krijg ik de hele tijd op het ciao forum (alleen hier)

en als ik op oke klik, of op X dan sluit ie internet explorer :S

Edjuh
                              Bijdrager

Mijn pc probleem:

Ik heb zelf geen pc.

En mn vader begint een msn slet te worden:fuck2

wheelieking89
                                Bijdrager

@ erwinko heb je al een xtje hitman pro erover latel sannenop bugs en spam sjitzooi (:|:|:|

jhawel tog ?

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 815)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.