Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “PC problemen” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “PC problemen” topic

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 815)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

DR-flenny :
      hmm oke maar is toch wel redelijk voor wow of niet ? bedoel is nou niet een te veel eisend spel.

Mwoah speel zelf geen WOW, schijnt dat met nieuwe kaarten het op ultra zelfs pittig draait.

Ik zou zeggen een HD 5770 (prijs 110 euro) – GTX 460 (prijs 140 euro) erin.

Lennaert
      Sleutelbeheerder

hmm oke oke vraag het over een tijdje nog een keer aan je dan via pm 🙂
        word toch pas over 2 maandjes dus zou er vast betere prijs / kwaliteit zijn 🙂

hansieb
        Moderator

Eerste configuratie is gratis, daarna 6packje bier 😉

misterd11
          Bijdrager

op je werkgeheugen zou ik niet besparen je moet op tweakers kijken naar het “lantency” nummer van het des betrefende merk geheugen, en dat moet 7 of lager zijn dan heb je snel en supergeheugen. Is me ooit verteld door n nerd

hansieb
            Moderator

@misterd
              Geheugen boeit weinig real life prestaties in het totaal plaatje. Verschil tussen 1333mhz en 1600mhz is relatief klein zelf met strakke timings krijg je niet opeens een 5 x zo snelle pc.

Cl9 is trouwens prima voor DDR3 geheugen.

Jarco
              Bijdrager

Weet iemand nog hoe ik die vervelende herhalende melding dat ik bericht heb wegkrijg? ( Hier op VC.NL )
                Het had iets te maken met de cookies begreep ik maar kan het niet zo snel terug vinden. 😕

Robke15
                Bijdrager

DR-flenny :
                  zit te denken om me pc te vernieuwen en was benieuwd wat ik voor mijne zou kunnen krijgen of wat ik zou kunnen hergebruiken
                  de pc moet goed spellen kunnen spelen zoals WoW en binnekort diablo 3 diablo 3 is echt de grootste rede voor een nieuwe pc.

heb even wat uit me dxdiag geplukt misschien dat de persoon die mij verder kan helpen wat heeft aan het gehele bestand?

zelf ben ik niet een al te handig persoon met computers vandaar.

budget is ongeveer 300 – 400 euro.

dit zit er nu in:

BIOS: Phoenix – AwardBIOS v6.00PG
                  Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ (2 CPUs), ~3.0GHz
                  Card name: ATI Radeon X1200 Series
                  hip type: ATI Radeon X1200 Series (0x791E)
                  DAC type: Internal DAC(400MHz)
                  Model: SAMSUNG HD103UJ ATA Device

hopelijk hebben jullie er wat aan.

Mischien een goede pc in aanbieding kopen, bij de aldi hebben ze zeer leuke computers voor weinig geld en 3 jaar garantie.. en uit vertrouwde bronnen en klein beetje ervaring weet ik dat ze een hele goede klantenservice hebben.

Docs
                  Donateur

Jarco :
                    Weet iemand nog hoe ik die vervelende herhalende melding dat ik bericht heb wegkrijg? ( Hier op VC.NL )
                    Het had iets te maken met de cookies begreep ik maar kan het niet zo snel terug vinden. 😕

In je profiel staan de volgende 2 regels. Bijde op nee als je geen bericht meer wilt 😉

PM Notify : ,Ja Nee (Notify me by email when I receive a new private message)
                    PM Sound : ,Ja Nee (Notify with a sound when there’s a new private message)

Jarco
                    Bijdrager

Ik was al bang dat deze reactie zal komen.
                      Thanks, maar dit bedoel ik niet. 😛
                      Mijn probleem is niet helemaal duidelijk denk ik.

Poging 2: Als ik een nieuw bericht heb en op okee klik krijg ik melding nog steeds, open ik het bericht krijg ik de meldeing weer en bij elke klik die ik maak krijg ik melding dat ik een nieuw bericht heb.

pepko
                      Donateur

@ jarco heb ik ook last van :S
                        Al sinds het begin van mijn forum tijd. toen is het ongeveer een half jaar weggeweest, and guess what? it’s back!
                        (op een andere pc heb ik er GEEN last van)

Ik zal voor de zekerheid even een volledige virusscan doen, hierna is het probleem waarschijnlijk verholpen. (was vorige keer ook zo)

P.S. ik gebruik lavasoft ad-aware ant-virus. die scant niet van zichzelf, maar bevalt 20 keer beter dan AVG (vind ook meer virussen)

gr.pepko

Jarco
                        Bijdrager

Ik begreep uit een eerder post ergens in dit topic dat het met de cookie instellingen had te maken.
                          Vind het vreemd want er is niks veranderd aan mijn settings evenals mijn anti-virus die wekelijks scant.

Op mijn werk heb ik er ook geen last van het is sinds een week of 3 weer aan de gang.
                          Blij dat ik niet de enige ben. 😉 😀

pepko
                          Donateur

zodra ik thuis ben zal de scan even aan loop trappen en kijken of het dan over is. 😕 (scanner verwijdert ook altijd cookies etc.)

sterkte ermee man… :pest

Anoniem

Welke browser gebruiken jullie? Ik zou eerder naar de browser kijken dan naar cookies/virussen.

pepko
                              Donateur

ik gebruik gewoon InternetExplorer

just1991
                                Bijdrager

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen:
                                  Samsung BX2450 & BX2450L

Ben er al achter de eene is 24″ en de andere 23,6″
                                  Die 0,4″ scheelt wel even 50 euro gemiddeld 😛

Kan er dan iemand mij vertellen wat de hoeveelheid grammen van fotopapier inhoud ?!
                                  Je heb fotopapier van 95gramm, 125, 180, 260 en 290gramm maar wat houd dit in ?

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 815)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.