Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “PC problemen” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “PC problemen” topic

15 berichten aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 815)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

ehh geen idee, hoe zie ik dat (a) sorry maar heb dus niet veel verstand van netwerken op computers zelf. Ik dacht het moet toch niet zo moeilijk te zijn om overal vandaan te kunnen printen 😛 ik zocht eigenlijk op internet gewoon een simpele how-to, maar ik vindt er geen 1 😕

volgens mij is het netwerk tussen de computers gewoon in orde, ik zie ook wel op een andere computer de printer staan, maar als ik iets wil afdrukken gebeurt er niks 🙁

Tom ciao

Ik heb een probleem met een game op mijn PC, het gaat om Dirt 2.
        Het spel was aan het draaien, toen ik op een of ander knop (of combinatie van een paar knoppen) duwde.
        Er kwam iets te staan van kleurenschema of kleurenresolutie aanpassen, met verschillende opties zoals: Aanpassen aan Windows 7, behouden etc. Ik weet het niet precies meer
        Ik heb toen op behouden geklikt, maar toen kwam mijn spel in een klein scherm, toen heb ik de resolutie omhoog gedaan, maar nu krijg ik hem dus niet helemaal Full Screen.
        De bovenste rand met min, max en X blijft staan, en de taakbalk onder blijft staan. Ook is het pijltje altijd te zien.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

hansieb
        Moderator

Start the game up. From in the game try pressing the “alt+enter” keys. That I believe is the short cut key combination that should make all games expand to full screen mode.

I hope that works for you. I had the same problem and this fixed it for me.

Someone else also posted another way to do it. Here it is.

Goto your documents and to your games folder, find the Dirt2 folder and find open the hardware_settings_config file and change fullscreen=”false” to “true”

Then start the game

Tom ciao

Bedankt Hans 😉

pepko
            Donateur

oké battlefield vraagje:
              hoe krijg ik i multiplayer de microfoon van mijn headset werkend?
              als ik op L-Alt druk, komt er wel zo’n “luidspreker-icoontje” te staan bij mijn naam, maar er komt geen geluid uit.

ik zou het fijn vinden als ik dit wel kon gebruiken.
              m.v.g. pepko

Steven
              Donateur

nou heb ik net een nieuwe driver geinstalleerd op mijn laptop, voor 9300M GS Nvidia gebeuren, maar nu is het geluid verdwenen. Kan het zijn dat ik daar een extra driver voor moet installeren.
                Mijn laptop draait op 64 bit windows 7

hansieb
                Moderator

Waarschijnlijk realtek hd audio driver even installeren.

Kijk even op de site van de leverancier, daar staat wel het type audio driver op.

Anoniem

Ik heb een Dell Axim x30 PDA van mn vader gekregen, hij heeft voor zichzelf een HTC HD Mini gekocht. Heeft iemand nog leuke tips voor op de Dell Axim X30?

Steven
                    Donateur

hansieb :
                      Waarschijnlijk realtek hd audio driver even installeren.

Kijk even op de site van de leverancier, daar staat wel het type audio driver op.

bedankt voor de tip! ik kan me nu herinneren dat ik dat de vorige keer ook heb gedaan. geluid en cardreader werkt inmiddels weer.

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

zit te denken om me pc te vernieuwen en was benieuwd wat ik voor mijne zou kunnen krijgen of wat ik zou kunnen hergebruiken
                        de pc moet goed spellen kunnen spelen zoals WoW en binnekort diablo 3 diablo 3 is echt de grootste rede voor een nieuwe pc.

heb even wat uit me dxdiag geplukt misschien dat de persoon die mij verder kan helpen wat heeft aan het gehele bestand?

zelf ben ik niet een al te handig persoon met computers vandaar.

budget is ongeveer 300 – 400 euro.

dit zit er nu in:

BIOS: Phoenix – AwardBIOS v6.00PG
                        Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ (2 CPUs), ~3.0GHz
                        Card name: ATI Radeon X1200 Series
                        hip type: ATI Radeon X1200 Series (0x791E)
                        DAC type: Internal DAC(400MHz)
                        Model: SAMSUNG HD103UJ ATA Device

hopelijk hebben jullie er wat aan.

hansieb
                        Moderator

Voor 300 – 400 euro doe je weinig …. keep that in mind. Voor een dubbeltje op de allereerste rang staan gaat niet op.

Cpu: AMD Phenom II X4 955 Black Edition = 123,00

Moederbord: ASRock 870 Extreme3 = 77,66 (geen onboard video)
                          Moederbord: Asrock 890GX Extreme3 = 100,00 (onboard HD4290)

Geheugen: Kingston ValueRam 4GB DDR3 -1333 CL9 = 45,00
                          Harddisk: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB = 45,00
                          Voeding: be quiet! Pure Power L7 530W = 55,10
                          Behuizing: Xigmatek Asgard = 32,00

Totaal prijs met de asrock 890GX included = 400,00

Videokaart moet je eerst maar achterwege laten, de onboard videokaart is al beter dan het gevaarte wat je nu in je pc hebt.
                          Tevens de pc die je nu hebt voor 100-130 euro verkopen en daar dan maar een videokaart voor halen.

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

hmm oke maar is toch wel redelijk voor wow of niet ? bedoel is nou niet een te veel eisend spel.

dieseltank
                            Bijdrager

Zijn er mensen die ook last hebben van dat hyves sloom is? de site zelf zeg maar…?

pepko
                              Donateur

ja heb ik ook af en toe last van, maar alleen op de laptop.

stefanoo
                                Bijdrager

dat komt omdat hyves zelf ook wel is aardig sloom is.

15 berichten aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 815)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.