Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “PC problemen” topic
- Dit onderwerp bevat 814 reacties, 137 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 5 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 september 2010 om 21:10 #30530
Je moet iig een plaatje van 100x100x60000 hebben, dus moet je hem ergens converteren 😉
22 september 2010 om 21:14 #30531en moet een .gif zijn.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel22 september 2010 om 21:19 #30532aha .gif,
dat is het m,
kom ik daar met mn jpg-tjes.
bedankt!23 september 2010 om 13:25 #30533
Tom ciaoTom ciao :
Ik heb sinds een aantal maanden een nieuwe PC, een Medion, gekocht bij de Aldi.
Om precies te zijn deze: Klik
Nu valt bij ons telkens internet weg als ik op via deze pc op Hyves wil, of als ik foto’s upload in Hotmail.com, Marktplaats e.d. Dan moet ik de router resetten, en dan doet alles het weer.
En dit gebeurt ook wel eens als mijn zusje via haar laptop bestanden ergens wil uploaden (zoals een bijlage in een e-mail).
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?Mijn internetprovider is trouwens Ziggo, en de router is van het merk Belkin.
Iemand een idee?
Want ik wil er toch wel iets aan gaan doen.23 september 2010 om 14:46 #30304Hoe zit je op de router aangesloten? bekabeld of wireless.
Waarschijnlijk als ik het probleem zo lees, een brakke router (of er is iets met de modem mis, ga ik niet zo snel vanuit).
Als het kan even kijken of er nieuwe firmware voor de router beschikbaar is en die erop zetten. Mocht dat niet lukken zou ik voor een cisco/linksys router gaan.
23 september 2010 om 16:01 #30534
Tom ciaoBedankt voor de info.

Mijn pc zit aangesloten via wireless én bekabeld, maar het maakt beide geen verschil, internet valt er bij beide gewoon uit.
Het modem is het waarschijnlijk niet, want als internet eruit ligt, hoef ik alleen de router te resetten en dan doet hij het weer.
Ik denk dat ik gewoon voor een nieuwe router ga!26 oktober 2010 om 17:09 #30462
Vespa Ciao!Hallo mensen
Ik zit met een raar probleem
Ik heb een Creative Zen MX maar deze vertoont alleen nog een wit scherm
Ik heb al op internet gezocht maar kan nog niet vinden wat het is
Nou vraag ik bij deze wat kan/is het probleem26 oktober 2010 om 17:11 #3045226 oktober 2010 om 17:17 #30538
Vespa Ciao!Ja haha maar dat ik al heel veel gegoogled en het werkt allemaal niet daarom staat er ook ik heb al op internet gezocht
2 november 2010 om 17:48 #30740ik was altijd vaste bezoeker van deze site : http://www.boston.com/bigpicture/
nu open ik het, en worden de afbeeldingen niet geladen, alleen de onderschriften in de zwarte balk. meer niet.
zou dat aan mijn firefox/ pc instellingen kunnen liggen of is er iets mis met de site zelf?
2 november 2010 om 17:57 #30741Steven Osh, Verwijder je cookies even. En download Google Chrome. Is net even wat sneller en beter dan Firefox.
2 november 2010 om 18:06 #30742eidos, die cookies verwijder ik regelmatig met ccleaner. wat gebeurt er bij jou als je die site opent dan?
2 november 2010 om 18:07 #30743Werkt perfect hoor steven. Pc een beetje in de soep?
2 november 2010 om 18:13 #30744mag ik hopen van niet, alles werkt verder prima. ik installeer wel even een extra browser en check het opnieuw.
3 november 2010 om 20:25 #30750Oke, nu mogen jullie mij eens helpen,
Ik heb een laptop, een packard Bell Easynote MZ45-P-009 om percies te zijn.
Nou heb ik al een tijdje het probleem datie begint te klagen over dat de accu slecht is, logische na 3 jaar aan de voeding :pestZolang die aan de voeding ligt was het geen probleem, totdat die van de week ineens spontaan niet meer oplaade,
Nu is het wel zo dat ik niet meer de orginele addapter heb, deze ben ik ooit onderweg naar een vriend verloren, schijnbaar was mijn laptoptas niet goed dicht en is die door het trillen van de ciao hellemaal opgen gegaan, gelukkig zat mijn laptop wel vast onder de klittenband.
Toen heb ik mij zo een universele addapter gehaald, alleen is mijn zus op vakantie de addapterplug kwijtgeraakt, en moest ik (weer) een nieuwe kopen, deze heb ik tot nog toe altijd gebruikt.T lijkt mij overigs niet aan de lader te liggen, het lampje op de addapter zelf brand, en de laptop reageert ook niet op andere addapters (van mijn zus, een vriend etc.)
De accu lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk, aangezien de laptop ook niet reageert zonder accu.
Rarara, wat zou het kunnen zijn?
Heb geen saldo/tijd om een nieuwe te kopen, dus probeer eerst deze te reanimeren.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.