Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “PC problemen” topic
- Dit onderwerp bevat 814 reacties, 137 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 5 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 augustus 2010 om 17:22 #30442
Ipod weer gefixed, tis nu een werkende 6gb ipod geworden 😉 Nog even wachten op de nieuwe accu en dan ken die weer in elkaar.
Totale reparatiekosten ebay:
– Mini Harddisk 6gb = 10 dollar inclusief
– Accu 600mah = 3 dollar inclusief
27 augustus 2010 om 17:25 #30443Gisteren hele nieuwe setup voor de comp. binnengekregen, tweakers budget game systeem. Vandaag heeft mn broer het in elkaar gezet, blijkt het moederbord stuk te zijn : -(
Terugsturen en nog maar even wachten…..
27 augustus 2010 om 17:30 #30444Altijd kut DOA’s Wat zit er in de complete pc edo 😉 ? Nog ruimte gevonden voor een SSDtje ?
Het bovenstse, minus monitor e.d. Geen ssd : -( , ik wist niet van het bestaan af.
27 augustus 2010 om 23:46 #30445van de een op de andere dag kan ik mijn foto’s niet meer als ’thumbnails’ bekijken, maar staat er bij iedere foto dezelfde afbeelding. dat is zo’n standaard afbeelding van windows.
mijn laptop draait overigens op windows 7
wie o wie heeft er een oplossing voor? groeten Steven
27 augustus 2010 om 23:49 #30446bedoel je op de site of op de pc zelf? op de pc zelf probeer eens rechter muisknop en dan openen met… ik weet niet of dit hetzelfde op w7 is. ikzelf heb xp.
of bedoel je in een map. dat je altijd kleine plaatjes kreeg en nu altijd het standaard windows image plaatje. dan zou je ergens in het venster moeten kijken of je de grote aan kunt passen. ik kan je verder ook niet echt helpen omdat ik xp heb.
27 augustus 2010 om 23:53 #30447ja op mijn pc zelf, op internet werkt het verder prima, het gaat om de foto’s in mijn mappen. in ieder formaat komt er zo’n standaard plaatje alsof die ze niet kan laden
27 augustus 2010 om 23:55 #30448probeer eens of je ergens in je map/venster kan selecteren hoe je ze wilt zien. bovenin bijvoorbeeld. bij xp kun je kiezen uit:
filmstrip, miniatuur weergave, tegels, pictogrammen etc. etc.27 augustus 2010 om 23:58 #30449ik heb het al gevonden! thanks voor het advies. ik had een instelling verkeerd staan
27 augustus 2010 om 23:59 #30450haha ik weet hoe vervelend die kleine instellingen zijn.:P (ineens had ik geen bureaublad pictogrammen meer:|)
22 september 2010 om 17:17 #30524
Vespa Ciao!Ik heb een nog al raar probleem als ik af en toe als ik een pagina open staat er in een keer dit:

(in de fout melding staat dus: Deze website http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=14110&d=250 kan niet worden geopendBewerking afgebroken)
En het begint me nu wel een beetje te vervelen
Dus hier bij als iemand de oplossing weet dan graag hier meldenGroetjes:P
22 september 2010 om 17:28 #30525Paar vragen :
-Besturingssysteem ?
-Welke internet explorer versie gebruik je ?46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel22 september 2010 om 17:34 #30526
AnoniemZo te zien Windows Internet Explorer, als ik jou was zou ik overstappen naar Chrome of Firefox, beide heb ik goede ervaringen mee.
22 september 2010 om 19:25 #30527en windows XP aan de balk te zien, ik zou ff scannen op virussen. tip: download ad-aware van lavasoft (gewoon via google) heeft bij mij ook geholpen.
22 september 2010 om 20:41 #30528
Tom ciaoIk heb sinds een aantal maanden een nieuwe PC, een Medion, gekocht bij de Aldi.
Om precies te zijn deze: Klik
Nu valt bij ons telkens internet weg als ik op via deze pc op Hyves wil, of als ik foto’s upload in Hotmail.com, Marktplaats e.d. Dan moet ik de router resetten, en dan doet alles het weer.
En dit gebeurt ook wel eens als mijn zusje via haar laptop bestanden ergens wil uploaden (zoals een bijlage in een e-mail).
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?Mijn internetprovider is trouwens Ziggo, en de router is van het merk Belkin.
22 september 2010 om 20:57 #30529Heren,
ik zit al een tijd op het forum maar krijg nooit een plaatje
<<<<<<----- Daar:( kan iemand mij vertellen hoe dit moet of een linkje sturen?:) alvast bedankt! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.