Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “PC problemen” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “PC problemen” topic

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 815)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Ipod weer gefixed, tis nu een werkende 6gb ipod geworden 😉 Nog even wachten op de nieuwe accu en dan ken die weer in elkaar.

Totale reparatiekosten ebay:
      – Mini Harddisk 6gb = 10 dollar inclusief
      – Accu 600mah = 3 dollar inclusief

Edjuh
      Bijdrager

Gisteren hele nieuwe setup voor de comp. binnengekregen, tweakers budget game systeem. Vandaag heeft mn broer het in elkaar gezet, blijkt het moederbord stuk te zijn : -(

Terugsturen en nog maar even wachten…..

hansieb
        Moderator

Altijd kut DOA’s Wat zit er in de complete pc edo 😉 ? Nog ruimte gevonden voor een SSDtje ?

Hierrr: http://tweakers.net/reviews/1732/3/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-juli-2010-budget-en-midrangegamesysteem.html

Het bovenstse, minus monitor e.d. Geen ssd : -( , ik wist niet van het bestaan af.

Steven
          Donateur

van de een op de andere dag kan ik mijn foto’s niet meer als ’thumbnails’ bekijken, maar staat er bij iedere foto dezelfde afbeelding. dat is zo’n standaard afbeelding van windows.

mijn laptop draait overigens op windows 7

wie o wie heeft er een oplossing voor? groeten Steven

speedo
            Bijdrager

bedoel je op de site of op de pc zelf? op de pc zelf probeer eens rechter muisknop en dan openen met… ik weet niet of dit hetzelfde op w7 is. ikzelf heb xp.

of bedoel je in een map. dat je altijd kleine plaatjes kreeg en nu altijd het standaard windows image plaatje. dan zou je ergens in het venster moeten kijken of je de grote aan kunt passen. ik kan je verder ook niet echt helpen omdat ik xp heb.

Steven
              Donateur

ja op mijn pc zelf, op internet werkt het verder prima, het gaat om de foto’s in mijn mappen. in ieder formaat komt er zo’n standaard plaatje alsof die ze niet kan laden

speedo
                Bijdrager

probeer eens of je ergens in je map/venster kan selecteren hoe je ze wilt zien. bovenin bijvoorbeeld. bij xp kun je kiezen uit:
                  filmstrip, miniatuur weergave, tegels, pictogrammen etc. etc.

Steven
                  Donateur

ik heb het al gevonden! thanks voor het advies. ik had een instelling verkeerd staan

speedo
                    Bijdrager

haha ik weet hoe vervelend die kleine instellingen zijn.:P (ineens had ik geen bureaublad pictogrammen meer:|)

Vespa Ciao!

Ik heb een nog al raar probleem als ik af en toe als ik een pagina open staat er in een keer dit:

(in de fout melding staat dus: Deze website http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=14110&d=250 kan niet worden geopend

Bewerking afgebroken)

En het begint me nu wel een beetje te vervelen
                        Dus hier bij als iemand de oplossing weet dan graag hier melden

Groetjes:P

Herr Flick
                        Topic starter

Paar vragen :

-Besturingssysteem ?
                          -Welke internet explorer versie gebruik je ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

Anoniem

Zo te zien Windows Internet Explorer, als ik jou was zou ik overstappen naar Chrome of Firefox, beide heb ik goede ervaringen mee.

pepko
                            Donateur

en windows XP aan de balk te zien, ik zou ff scannen op virussen. tip: download ad-aware van lavasoft (gewoon via google) heeft bij mij ook geholpen.

Tom ciao

Ik heb sinds een aantal maanden een nieuwe PC, een Medion, gekocht bij de Aldi.
                                Om precies te zijn deze: Klik
                                Nu valt bij ons telkens internet weg als ik op via deze pc op Hyves wil, of als ik foto’s upload in Hotmail.com, Marktplaats e.d. Dan moet ik de router resetten, en dan doet alles het weer.
                                En dit gebeurt ook wel eens als mijn zusje via haar laptop bestanden ergens wil uploaden (zoals een bijlage in een e-mail).
                                Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Mijn internetprovider is trouwens Ziggo, en de router is van het merk Belkin.

aapie90
                                Bijdrager

Heren,

ik zit al een tijd op het forum maar krijg nooit een plaatje
                                  <<<<<<----- Daar:( kan iemand mij vertellen hoe dit moet of een linkje sturen?:) alvast bedankt!

15 berichten aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 815)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.