Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “PC problemen” topic
- Dit onderwerp bevat 814 reacties, 137 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 5 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 april 2010 om 16:14 #29948
stefkee3 je bent de man van de avond :bier ik heb het gevonden.
25 april 2010 om 20:11 #29962
Tom ciaoIk zie dat hier ook meerdere mensen Bad Company 2 spelen.
Hebben jullie ook, dat je niet hoord van welke kant het geluid af komt?
Want als ik geluid hoor, en kijk om, blijft het precies het zelfde. Het is niet alsof het geluid ‘van voren’ of ‘van achteren’ komt.
Of ligt dit gewoon aan mij intstellingen?En nog iets, als ik bij multiplayer op ”enter game” druk, duurt het nog eens 5 á 10 sec. voor ik erin kom. Óók als er READY boven staat. Hebben jullie dit ook?
1 mei 2010 om 21:00 #29989weet iemand meschien een programma waarbij ik de mbps kan zien op me pc en waarbij ik het continu kan aflezen.
Ik bedoel zoiets als zeg maar de speedtest van upc,ik heb dit volgens mij wel eens gezien op game pc.
Ik heb nu een paar dagen al last van me verbinding [xbox 360 cod] ik meet het dan met de upc en kom dan
meestal hoog uit maar ik heb net het gevoel dat hij elke keer flink zakt,aangezien ze soms flink knijpen.2 mei 2010 om 08:11 #29990dennisarnhem :
weet iemand meschien een programma waarbij ik de mbps kan zien op me pc en waarbij ik het continu kan aflezen.
Ik bedoel zoiets als zeg maar de speedtest van upc,ik heb dit volgens mij wel eens gezien op game pc.
Ik heb nu een paar dagen al last van me verbinding [xbox 360 cod] ik meet het dan met de upc en kom dan
meestal hoog uit maar ik heb net het gevoel dat hij elke keer flink zakt,aangezien ze soms flink knijpen.idd, speedtest.net is goed maar zou ook wel zo een programmaaatje willen hebben
2 mei 2010 om 13:09 #29991Tom ciao :
Ik zie dat hier ook meerdere mensen Bad Company 2 spelen.Hebben jullie ook, dat je niet hoord van welke kant het geluid af komt?
Want als ik geluid hoor, en kijk om, blijft het precies het zelfde. Het is niet alsof het geluid ‘van voren’ of ‘van achteren’ komt.
Of ligt dit gewoon aan mij intstellingen?En nog iets, als ik bij multiplayer op ”enter game” druk, duurt het nog eens 5 á 10 sec. voor ik erin kom. Óók als er READY boven staat. Hebben jullie dit ook?
Bij geluidsinstelligen kan je nog wat zaken veranderen (surround, etc.) Update anders je geluids driver eens. Ennuh wat voor videokaart heb je ? Er zijn net nieuwe ati drivers gelanceerd die de laadtijden enorm verkorten voor BFBC2 🙂
Ik ben van 20-30 seconden naar 10 seconden laadtijd gegaan met een HD5850.
@dennis
Staan genoeg programma’s online, ff googlen zou ik zeggen.2 mei 2010 om 13:44 #29992Ik kan nergens, met welke browser of uploadsite dan ook foto’s uploaden, iemand een idee?
2 mei 2010 om 13:58 #29993i have problems with microsoft word. since about 2 and a half months ago, i have a new laptop. but every time i startup word he asks for a productkey but when i put in the productkey he say that it’s not valid.
who can help me.
by the way i have windows 7.
2 mei 2010 om 14:02 #29994Do you got a legal version of windows 7? ( i think so but il ask, ortherwise i can’t help you)
2 mei 2010 om 14:09 #29995yes i have a legal version.
2 mei 2010 om 14:11 #29996Martijnvanheerde :
Ik kan nergens, met welke browser of uploadsite dan ook foto’s uploaden, iemand een idee?Wat voor foutmelding geeft die? Mijnalbum maakt gebruikt van Sun java.
Misschien even java opnieuw installeren ? http://java.com/nl/download/
2 mei 2010 om 14:17 #29997hansieb :
Martijnvanheerde :
Ik kan nergens, met welke browser of uploadsite dan ook foto’s uploaden, iemand een idee?Wat voor foutmelding geeft die? Mijnalbum maakt gebruikt van Sun java.
Misschien even java opnieuw installeren ? http://java.com/nl/download/
Of even update
ronreniers :
yes i have a legal version.Alright, do you got the 32 or 64 bit version?
2 mei 2010 om 14:19 #29998Ronreniers jij bent toch gewoon nederlands?
2 mei 2010 om 14:21 #29999lopsrel :
Ronreniers jij bent toch gewoon nederlands?Hoeft niet te betekenen dat hij ook nederlands spreekt, kijk maar naar al die buitenlanders hiero:pest
2 mei 2010 om 14:24 #30001Zijn hele perso is toch ook gewoon nederlands, en al zijn andere posts hier zijn toch ook gewoon nederlands:pest
2 mei 2010 om 14:31 #30000Ja zie ik nu ook pas. voor niks op mijn best engels geoefend
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.