Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “PC problemen” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “PC problemen” topic

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 815)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Steven
    Donateur

stefkee3 je bent de man van de avond :bier ik heb het gevonden.

Tom ciao

Ik zie dat hier ook meerdere mensen Bad Company 2 spelen.

Hebben jullie ook, dat je niet hoord van welke kant het geluid af komt?
        Want als ik geluid hoor, en kijk om, blijft het precies het zelfde. Het is niet alsof het geluid ‘van voren’ of ‘van achteren’ komt.
        Of ligt dit gewoon aan mij intstellingen?

En nog iets, als ik bij multiplayer op ”enter game” druk, duurt het nog eens 5 á 10 sec. voor ik erin kom. Óók als er READY boven staat. Hebben jullie dit ook?

dennisarnhem
        Bijdrager

weet iemand meschien een programma waarbij ik de mbps kan zien op me pc en waarbij ik het continu kan aflezen.
          Ik bedoel zoiets als zeg maar de speedtest van upc,ik heb dit volgens mij wel eens gezien op game pc.
          Ik heb nu een paar dagen al last van me verbinding [xbox 360 cod] ik meet het dan met de upc en kom dan
          meestal hoog uit maar ik heb net het gevoel dat hij elke keer flink zakt,aangezien ze soms flink knijpen.

tnerual
          Bijdrager

dennisarnhem :
            weet iemand meschien een programma waarbij ik de mbps kan zien op me pc en waarbij ik het continu kan aflezen.
            Ik bedoel zoiets als zeg maar de speedtest van upc,ik heb dit volgens mij wel eens gezien op game pc.
            Ik heb nu een paar dagen al last van me verbinding [xbox 360 cod] ik meet het dan met de upc en kom dan
            meestal hoog uit maar ik heb net het gevoel dat hij elke keer flink zakt,aangezien ze soms flink knijpen.

idd, speedtest.net is goed maar zou ook wel zo een programmaaatje willen hebben

hansieb
            Moderator

Tom ciao :
              Ik zie dat hier ook meerdere mensen Bad Company 2 spelen.

Hebben jullie ook, dat je niet hoord van welke kant het geluid af komt?
              Want als ik geluid hoor, en kijk om, blijft het precies het zelfde. Het is niet alsof het geluid ‘van voren’ of ‘van achteren’ komt.
              Of ligt dit gewoon aan mij intstellingen?

En nog iets, als ik bij multiplayer op ”enter game” druk, duurt het nog eens 5 á 10 sec. voor ik erin kom. Óók als er READY boven staat. Hebben jullie dit ook?

Bij geluidsinstelligen kan je nog wat zaken veranderen (surround, etc.) Update anders je geluids driver eens. Ennuh wat voor videokaart heb je ? Er zijn net nieuwe ati drivers gelanceerd die de laadtijden enorm verkorten voor BFBC2 🙂

Ik ben van 20-30 seconden naar 10 seconden laadtijd gegaan met een HD5850.

@dennis
              Staan genoeg programma’s online, ff googlen zou ik zeggen.

Martijnvanheerde
              Donateur

Ik kan nergens, met welke browser of uploadsite dan ook foto’s uploaden, iemand een idee?

ronreniers
                Bijdrager

i have problems with microsoft word. since about 2 and a half months ago, i have a new laptop. but every time i startup word he asks for a productkey but when i put in the productkey he say that it’s not valid.

who can help me.

by the way i have windows 7.

stefkee3
                  Bijdrager

Do you got a legal version of windows 7? ( i think so but il ask, ortherwise i can’t help you)

ronreniers
                    Bijdrager

yes i have a legal version.

hansieb
                      Moderator

Martijnvanheerde :
                        Ik kan nergens, met welke browser of uploadsite dan ook foto’s uploaden, iemand een idee?

Wat voor foutmelding geeft die? Mijnalbum maakt gebruikt van Sun java.

Misschien even java opnieuw installeren ? http://java.com/nl/download/

stefkee3
                        Bijdrager

hansieb :

Martijnvanheerde :

Wat voor foutmelding geeft die? Mijnalbum maakt gebruikt van Sun java.

Misschien even java opnieuw installeren ? http://java.com/nl/download/

Of even update

ronreniers :
                          yes i have a legal version.

Alright, do you got the 32 or 64 bit version?

lopsrel
                          Bijdrager

Ronreniers jij bent toch gewoon nederlands?

stefkee3
                            Bijdrager

lopsrel :
                              Ronreniers jij bent toch gewoon nederlands?

Hoeft niet te betekenen dat hij ook nederlands spreekt, kijk maar naar al die buitenlanders hiero:pest

lopsrel
                              Bijdrager

Zijn hele perso is toch ook gewoon nederlands, en al zijn andere posts hier zijn toch ook gewoon nederlands:pest

stefkee3
                                Bijdrager

Ja zie ik nu ook pas. voor niks op mijn best engels geoefend

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 815)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.