Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “PC problemen” topic
- Dit onderwerp bevat 814 reacties, 137 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 5 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 november 2009 om 16:59 #28931
sjaak trekhaakjawel je kan er wel mee op live spelen, je moet alleen geen spellen voor de release datum spelen met de internetkabel erin, als het spel dan officieel uit is in nederland ,dus als je hem in de winkel kan kopen kan je wel gewoon online spelen.
19 november 2009 om 17:19 #28932
Tom ciaoMaar dan word je toch ook nog gebant, omdat je een omgebouwde xbox hebt?
Tenminste dat haal ik uit hansieb z’n tekst:hansieb :
Je kan met elk spel op live als je een omgebouwde xbox 360 hebt, alleen het nadeel is dat je gebant kan worden.19 november 2009 om 18:28 #28933Dat checken met ABGxbox vind ik ook bullshit, en @ hansieb ik las hem als, wat als je al een gebande xbox heb.
hij checkt je DVDkey, en als deze niet legitiem is dan bant MS je. ik heb zelf ook een omgebouwde X360, met een Philips drive. Zelf had ik call of duty 4.2 ook al een week voor de release date gespeeld, en ja ik kan nog steeds op LIVE. Het was gewoon een random banwave. Sommige die met ABGxbox checkte werden ook geband…
19 november 2009 om 18:35 #28934Mijn maatje heeft een erg ernstig virusje opgelopen, die bsods veroorzaakt en maakt bijna alles niet meer werkend. Maar de virussen heb ik verwijderd met Malwarebytes anti malware en hij heeft ze verwijderd maar komt daarna weer terug. Het is geen geval van die nepvirusscanners die zeiken om hem te kopen. Maar gewoon echt een klotevirus.
Nu wil hij dus alles leeghalen, maar hij wil wel zijn muziek backuppen. Is iets van 16.5gig. Wat is een goedkope en snelle manier om die muziek te backuppen? Ik kan alleen nog maar in de veilige modus komen want ik krijg als ik normaal start een bsod.
19 november 2009 om 18:36 #28935mac fanboys, wat zijn ze toch lief.. oetsiekoetsie
Tot m’n verbazing zie ik dat het Mac-vraagje zowaar nog een vervolg heeft gekregen…
Waarschijnlijk gebruik ik al langer Mac/Apple dan de meesten hier oud zijn:
de discussie tussen Mac en PC gebruikers is even saai als kansloos
Met 1 verschil, de meeste Mac gebruikers weten meer van PC’s dan andersom…
En meer wil ik er niet over zeggen…8)Ter illustratie: m’n eerste Mac… nieuwprijs destijds : $2.600 =)
http://www.old-computers.com/museum/computer.asp?c=28219 november 2009 om 19:35 #28937lampenkap :
Mijn maatje heeft een erg ernstig virusje opgelopen, die bsods veroorzaakt en maakt bijna alles niet meer werkend. Maar de virussen heb ik verwijderd met Malwarebytes anti malware en hij heeft ze verwijderd maar komt daarna weer terug. Het is geen geval van die nepvirusscanners die zeiken om hem te kopen. Maar gewoon echt een klotevirus.Nu wil hij dus alles leeghalen, maar hij wil wel zijn muziek backuppen. Is iets van 16.5gig. Wat is een goedkope en snelle manier om die muziek te backuppen? Ik kan alleen nog maar in de veilige modus komen want ik krijg als ik normaal start een bsod.
Disk in usb behuizing porre en pc booten met Unbuntu 9.10 live
Virussen zijn niet van toepassing op linux, daarna de boel op een andere hdd plempen.
Of wil je gewoon zeker zijn, totale format van zijn complete disk. Dan gewoon windows er opnieuw op.
19 november 2009 om 21:30 #28941Ja het probleem is, dat ik geen andere hd heb. Dus ik zoek een andere snelle oplossing. Iemand?
19 november 2009 om 21:46 #28942Paar keer een usb stick vol gooien, en op een andere pc legen?
19 november 2009 om 22:04 #28943lampenkap :
Ja het probleem is, dat ik geen andere hd heb. Dus ik zoek een andere snelle oplossing. Iemand?verbind 2 computers met “netwerklocaties”… Je stuurt “lokaal” bestanden over
43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc19 november 2009 om 22:37 #28944keltow :
lampenkap :
Ja het probleem is, dat ik geen andere hd heb. Dus ik zoek een andere snelle oplossing. Iemand?verbind 2 computers met “netwerklocaties”… Je stuurt “lokaal” bestanden over
Stukje erboven meldt hij dat die pc vol virussen zit. Lijkt me niet echt lekker om dat aan een netwerk te gaan hangen…
20 november 2009 om 06:36 #28946Ga naar http://www.ubuntu.com/ , download daar de free ubuntu.
Brand deze op CD
Start op via CD en doe (Run without installing, de bovenste optie)
Kopier de bestanden (muziek) naar de usb schijf.
(je zal de usb schijf + de onboard hdd’s wel moeten mounten, het commando staat aangegeven als je de schijf probeerdt te benaderen)46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel20 november 2009 om 07:48 #28945ik wou graag weer een keer moto racer 1 spelen uit 1997:P maar kan dit op vista? want hij geeft iets aan met 16 bit ofzo met de demo versie die ik heb gedownload.
alvast bedankt
20 november 2009 om 08:48 #28947Zou opzich moeten lukken als je de comptabiliteitsmodus op (bijvoorbeeld) windows 98 zet.
En de boel uitvoert als administrator.
Lost bij windows 7 veel problemen op.Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.20 november 2009 om 09:35 #28948Ik heb een Samsung Syncmaster 226BW en draai windows 7. Ik heb nu via windows update de aanbevolen driver voor het beeldscherm gedownload en sindsdien doet mijn beeldscherm kut. Hij pakt pas bij 5x opnieuw opstarten een signaal enzo. Maar hoe verwijder ik deze update? Als ik bij programma’s/software verwijderen kijk en dan bij updates staat hij er niet bij..
20 november 2009 om 14:40 #25759Herr FlicK :
Ga naar http://www.ubuntu.com/ , download daar de free ubuntu.Brand deze op CD
Start op via CD en doe (Run without installing, de bovenste optie)
Kopier de bestanden (muziek) naar de usb schijf.
(je zal de usb schijf + de onboard hdd’s wel moeten mounten, het commando staat aangegeven als je de schijf probeerdt te benaderen)Ik wil dus even zeggen dat ik een ubuntu linux dvdtje nog heb liggen, maar geen goede ervaring mee heb. Ik kon met Damn Small Linux wel iets mee maar ikzelf snap al die commando’s en zo niet.
Maar jongens, ik kan nog in veilige modus komen en ik kan alles zo kopieren, alleen ik heb geen externe HD. Dus ik zoek een gratis en snelle methode om iets te backuppen. Ik bedacht me net, als ik nou eens een partitie D aanmaak (hij heeft nog geen partitie, dus alleen C nog) en daar al z’n muziek op gooi, en dan windows opnieuw installeren? Zou dit kunnen werken? En met wat kan ik gratis partitioneren? Kan dat toevallig ook gewoon met de windows xp cd? Want daarmee kan je een partitie aanmaken, maar ik weet niet of dat schadelijk is voor zijn C partitie…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.