Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “PC problemen” topic
- Dit onderwerp bevat 814 reacties, 137 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 5 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 juli 2006 om 18:39 #26683
het nieuwste op het gebied van WINDOWS
dat komt binnen kort officieel uit en wordt het op elke pc geinstaleer als je die NIEUW koop
het is vergelijk baar met msn live messenger
alles wat je doet wordt geregistreerd 😕
dus microsoft probeert weer een poging te doen tegen hackers en “iligale” praktijken
15 juli 2006 om 18:44 #26684dus een kopietje wat ik deed met mijn windows xp home edition is niet meer mogenlijk met de nieuwste windows?
15 juli 2006 om 18:58 #26685:boos
je moet m gewoon ff in veilige modus starten en dan ff goed zetten, komt alles weer goed, dus gewoon ff in je bios , opstarten en dan op del of f2 drukken
dit zijn 2 VERSCHILLENDE dingen die je net zeg :boos:boos:boos
ten eerste om in je veilige modus te komen is het ALTIJD !!!!! F8 !!!!! effe 1 x indrukken als hij voorbij je bios prompt is
ten tweede DEL en F2 is ALTIJD !!!!!!!! bios !!!!! daar moeten mensen uitblijven als ze niet weten waar ze mej besig zijn als je daar dingen gaat veranderen kunnen er rare dingen gebeuren met je pc waaronder het niet opstarten van je pc !!! en als je het egt helemaal verpruts kan er rook uitkomen geloof me “ervaring”
ik zeg dit als ERVAREN casemodder kijk maar bij google en dan afbeeldingen 😉 dan weet je wat er ONGV bij mij op me kamer te vinden is 😉
en jha mijn pc is watergekoeld 😕

dus ik doe dit als vanaf mij 15e en ben 17 jaar ik ga egt bijna elke lan-party af en ik weet veel oplossingen !!! en meestal behoud je je bestanden ook nog eens :boos
ik lees op pagina 1 dat een paar mensne gelijk schreeuwen GOOI je pc maar leeg en windows er opniew op :boos
voor spy en trojans en virussen hoef dat nooit geloof me want ik heb me pc al 7 maanden draaiend en nog altijd even snel als eeerst !!!!
mijn systeem is
gigabyte sli-mobo < moederbord 2 gigbyte geheugen van het merk GEIL < geheugen 2x xfx6800 SLI 256 Mb
15 juli 2006 om 19:44 #26686ah een echte pc kenner:)
dan heb ik meteen 2 vraagjes.
de pc van ons pap loopt best vaak zomaar vast:? ook als je hem niet gebruikt, bv als hij op de screensver staat loopt hij soms al vast.
ook hebben we al een paar keer gehad dat hij onder het internetten zomaar uitviel:o
het is een redelijk snelle pc, 512 mb enz en word alleen gebruikt om auto’s af te melden en een beetje op normale site’s surfen. dus geen xxx. weet jij wat dit kan zijn?en mijn azureus is vet sloom, bitcomet was ook vet sloom. met 1 film van +/- 800 mb duurt gewoon 2-3 dagen! ook word heel mijn pc sloom als azureus bezig is. heb ik een verkeerde poort opengezet of moet ik nog iets doen?
15 juli 2006 om 20:24 #26687de pc van ons pap loopt best vaak zomaar vast ook als je hem niet gebruikt, bv als hij op de screensver staat loopt hij soms al vast.
ook hebben we al een paar keer gehad dat hij onder het internetten zomaar uitviel
het is een redelijk snelle pc, 512 mb enz en word alleen gebruikt om auto’s af te melden en een beetje op normale site’s surfen. dus geen xxx. weet jij wat dit kan zijn?ANDWOORD: waar staat deze pc (een hokje ofzo en hoelang(de duur van de maanden ? jaren ?)staat hij 24-7 aan of ??
en mijn azureus is vet sloom, bitcomet was ook vet sloom. met 1 film van +/- 800 mb duurt gewoon 2-3 dagen! ook word heel mijn pc sloom als azureus bezig is. heb ik een verkeerde poort opengezet of moet ik nog iets doen?
ANDWOORD: zulke programmas zijn geheigen vreters daar kan iedereen het wel mee eens zijn
okej doe CTRL+ALT+DELdan krijg je windows taakbehaar
voordat je dat opent het programma aanzetten
en dan aanklikken in die lijst van windows taakbeheer onder het tabblad processen en dan kan je erop RECHTS klikken en dan kan je de prioriteiten instellen hij zal nu wel op normaal staan maar je kan hem op LAAG zetten en zal hij merkbaar minder geheugen pakken help dit niet probeer dan een programma te gebruiken zoals kazaa emule limewire dc++ ENZ ENZ ENZ….bittorent zijn zowiezow *U* programma’s maar das mijn MENING
ik hoop je beter geholpen te hebben owja wat zijn jouw pc eigenschappen (processor geheugen en vid kaart) en welke windows ???
15 juli 2006 om 22:04 #26688wheelieking89 :
bittorent zijn zowiezow *U* programma’s maar das mijn MENINGHoezo?? mssn ken je het al maar probeer is http://www.portforward.com,echt elke bittorrent donwload gaat hier NOOIT ook maar 1 keer slomer dan 100kb/s bij mij dan. Me hardeschijf stond meteen vol :P.
Mijn systeem is:
6600gt 256mb
bagger moederbord
1024 geheugen
rest was ook allemaal vrij duur spul computer is constante temp. van 40 graden.
Keb alleen maar 70gig op me comp ,want me geld was op :p15 juli 2006 om 22:37 #26689haha integendeel tot mijn pc 2x 250 gb 😛 harddisk
15 juli 2006 om 23:53 #26690Baz :
wheelieking89 :
bittorent zijn zowiezow *U* programma’s maar das mijn MENINGHoezo?? mssn ken je het al maar probeer is http://www.portforward.com,echt elke bittorrent donwload gaat hier NOOIT ook maar 1 keer slomer dan 100kb/s bij mij dan. Me hardeschijf stond meteen vol :P.
Mijn systeem is:
6600gt 256mb
bagger moederbord
1024 geheugen
rest was ook allemaal vrij duur spul computer is constante temp. van 40 graden.
Keb alleen maar 70gig op me comp ,want me geld was op :pBen hier nog geen vette pc;s tegen gekomen + welke idioot download er nog met AZUREUS en torrents.
Ik download dus mooi met usnetgroepen ik weet wat ik download + het is altijd goed + het is mijn maximale snelheid dus ik download MAAR DAN OOK ALLES MET 900kb +
Mijn pc is btw:
2 gb kingston hyper x pc 3500
amd 3500 @ 2.4 ghz
2 x 200 gb maxtor ide
7800 GT msi 256mb
550 watt coolermaster voeding 🙂
asus a8n-sli mobo
dvd brander .. no name 8x🙂 beat that 7800gt rules! tis wel een oudje als je het nu bekijkt maarja.
Ik zit trouwens al 3 jaar in de pc shit ( bij een bedrijf dan ) mooi alles voor inkoopsprijs daar is mijn pc ook naar hehe.
Maar ff serieus TORRENT SUX als je nieuwsgroepen kent doen jullie allemaal maar mooi 3 dagen over 1 film terwijl ik het binnen 1.30 min een DVD binneslurp!!!! :con:con:con
wheelieking89
2 gigbyte geheugen van het merk GEIL < geheugen 2x xfx6800 SLI 256 MbLeuk processortje 😀 maarja een 6800 normaal sli das dan weer troep hehe resator is ook wel grappig maarja BOEIEND als je pc toch maar 30 graden word.
16 juli 2006 om 09:50 #26691Leuk processortje maarja een 6800 normaal sli das dan weer troep hehe resator is ook wel grappig maarja BOEIEND als je pc toch maar 30 graden word.
(rode stukje)
dit zijn ze 🙂 KLIK
aleen dan de 256 mb versie voor de rest hetselfde en ook even duur :?:?:?:?
ik heb betere resultaten als een 7900 512 mb ddr3 geheugen grafishe kaart :D:D:D:D
getest & bewijzen liggen in http://www.ikbenstil.nl(de winkel dan )
en wat wil je met dit systeem bereiken
Mijn systeem is:
6600gt 256mb
bagger moederbord
1024 geheugen
rest was ook allemaal vrij duur spul computer is constante temp. van 40 graden:?:?:?:?
dit is tegen woordig een standaart internet pc hier moet je dus egt geen COUNTERSTRIKE 1.6 of source opspelen slaat je pc ophol 😛
en wat is je processor ?:O
16 juli 2006 om 10:29 #26692wheelieking89 :
Leuk processortje maarja een 6800 normaal sli das dan weer troep hehe resator is ook wel grappig maarja BOEIEND als je pc toch maar 30 graden word.
(rode stukje)
dit zijn ze 🙂 KLIK
aleen dan de 256 mb versie voor de rest hetselfde en ook even duur :?:?:?:?
ik heb betere resultaten als een 7900 512 mb ddr3 geheugen grafishe kaart :D:D:D:D
getest & bewijzen liggen in http://www.ikbenstil.nl(de winkel dan )
Ik heb al 3 pc’s gehad nu als ik het me kan herinneren ( dan ook zelf gekocht he )
1e
Athlon xp 2400
60 gb
1 gb geheugen
Ti 4200 kaart 128mb
aopen mobotje
250 watt voedingDaarna kwam
Athlon xp 3000
200 gb
1gb geheugen
9600 pro
aopen mobo
300 watt voedingEn nu 🙂 natuurlijk de vetste
Athlon 3500
2 x 200 gb
2 gb kingston hyper x 😀 dure shizzle
7800 GT msi
A8n-sli asus
550 watt cooler master voeding 🙂 en een vette kastEn er zit ook nog UV blacklight in met 3 blauwe coolers en UV reactive kabels 🙂 ziet er dus wel grappig uit.
16 juli 2006 om 10:34 #2669316 juli 2006 om 12:17 #26694wheelieking89 :
en wat wil je met dit systeem bereikenMijn systeem is:
6600gt 256mb
bagger moederbord
1024 geheugen
rest was ook allemaal vrij duur spul computer is constante temp. van 40 graden:?:?:?:?
dit is tegen woordig een standaart internet pc hier moet je dus egt geen COUNTERSTRIKE 1.6 of source opspelen slaat je pc ophol 😛
en wat is je processor ?:O
Ik kan tot nu toe elk spel vol draaien zonder ook maar een klein beetje laggy. FEAR en Ghost Recon 3 trekt ie zonder probleem met alle specs op high.
16 juli 2006 om 12:40 #26695niemand kan op tegen mn polini pc:p

tis maar een amd 2600+
1gb ram
9600xt
320gb dinghij houd me lekker warm in de winter.
en draait elke spel vloeiend16 juli 2006 om 12:48 #26696zullen wij alle 2 is een screenshot maken en dan kijken ^^
welke pc er beter is op alles HIGH 😉
Ik kan tot nu toe elk spel vol draaien zonder ook maar een klein beetje laggy. FEAR en Ghost Recon 3 trekt ie zonder probleem met alle specs op high.
komaar op :$
dit zijn mijn pc;s !!!! aleeen deze niuewe staat er nog niet bij 🙂KLIK HIER !!!
16 juli 2006 om 12:57 #26697volgens mij ben je niet echt stoer met een dikke pc
is slecht voor mn reputatie:p
no offence, maar ieder zn ding
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.