Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “PC problemen” topic
- Dit onderwerp bevat 814 reacties, 137 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 5 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 november 2009 om 13:39 #28834
Sow Hansieb, als dat mijn kamer was. kwam ik niet meer buiten denk ik =)

ik heb ;

en ben er meer dan tevreden over 😉8 november 2009 om 19:27 #28862@Hansieb: zou jij nog geld steken in die bak?
8 november 2009 om 20:13 #28863hallo,
heb een probleem met het beveiligen van draadloos internet had laptop gekocht was zat van die slome strond pc maar omdat we geen draadloos internet hadden hadden we een router gekocht maar kunnen niet vinden hoe je hem moet beveiligen de vaste pc is nog een xp.
8 november 2009 om 20:19 #28864@Speeddemon
Nieuw vid kaartje van 3 tientjes 🙂 kan nog prima ja!@kevin
Beveiligen kan voor de normale gebruiker met bijv de CD/handleiding van de router.Wat ik normaal doe is connecten naar het gateway adres en het via daar instellen.
8 november 2009 om 20:59 #28866http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGdk/viewgroup/
hier zijn ze toch duurder…
Waar heb jij gekeken?
8 november 2009 om 21:18 #28869Excuses 4 tientjes
Waarom een 3450 -> http://www.i4u.com/section-viewarticle-368.html
The dual format player plays both HD DVD and Blu-ray films at 1080p superbly with no stuttering or skipping of the video or audio tracks. Throw a Wi-Fi card into the HTPC system and you can take full advantage of the interactive features offered by both Blu-ray and HD DVD discs. Image quality for both HD formats was every bit as good as the stand alone components I typically use.
Zou dus ideaal in combinatie met XBMC moeten werken. Misschien nog wel wat stille SCYTHE slipstreams erbij zodat je een mooie stille HTPC hebt 😉
I just completed a build of a 5 year old Dell optiplex GX270 (socket 478 P4 2.8ghz) to primarily be used as a bluray HTPC. This mobo is so old its AGP so I got stuck with the over priced ($40) ASUS ATI 3450 AGP. It works like a dream through, bluray playback pegs the processor in the range of 35-55% only, so the card is doing all the work. Since the receiver in my secondary location is optical/coax only I’m using my old envy 24 sound card for optical out.
I did this as an experiment, initially using Win7 RC-which would not load the AGP Hotfix drivers. Backed up to WinXP and everything looks/works fine.
If you have pcie, I’d look at one of the nvidia 8400’s that go on sale for as low as $22 after rebate. I have one of those in my main HTPC rig (older 7150 mainboard with HDCP handshake issues using integrated video) and its works well with an HDAV 1.3 Slim. Can’t beat the price.
For anyone looking at a corporate castoff for HTPC use, the slimline GX270’s have one sata port (for a BDROM) and one AGP slot, along with 2 pci slots. Its black, quiet and slim. We’ll see if the video card holds up-these cases don’t have great flow through ventilation.
Bron:http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=17258590
9 november 2009 om 08:23 #28870
SpiendaahSpeedDemon :
Hahaha, lekkere setup. Ben ook van plan om een 360 te kopen… maar de ps3 is zooooo gaaf.Maar ff terug op een probleempje van een paar posts terug…..
Ik zelf heb een 360 op een full-HD scherm. Als ik de PS3 van mijn broertje op mijn scherm aansluit zie je echt duidelijk dat de PS3 beter is qua kwaliteit.
Dus als je voor resolutie gaat zou ik de PS3 aanschaffen (ook omdat je gratis online kan, geen accu’s voor je controllers hoeft te kopen, draadloos internet inbegrepen is, er zit een blu-ray speler in en ze garanderen een langere levens duur)
9 november 2009 om 17:40 #28873Nou lees ik hier en daar dat de hd3450 er door de x800 uit word gefietst…. Kijk, ik wil er qua gaming experience niet tot zo min mogelijk op achteruit gaan.
En ze zijn moeilijk aan te komen. Ik ga nog ff verder met research.
Hartelijk dank voor de vooral nuttige info.
10 november 2009 om 21:30 #28876Gewoon ff pci-e mobo kopen?
10 november 2009 om 22:04 #28877SpeedDemon :
Nou lees ik hier en daar dat de hd3450 er door de x800 uit word gefietst…. Kijk, ik wil er qua gaming experience niet tot zo min mogelijk op achteruit gaan.En ze zijn moeilijk aan te komen. Ik ga nog ff verder met research.
Hartelijk dank voor de vooral nuttige info.
Game je er ook nog op dan 😀 hehe. Dacht dat je het meer als HTPC gebruikte…
Ajah ….. anders idd maar eens overstappen op:
– Amd 785G platform integrated (4200HD) 80 euro
– Amd Phenom II x2 250 50 euro
– 2 GB DDR 30 euro
– 500gb 40 euroAlla 200 euro.
10 november 2009 om 22:19 #28878miniciao1968 :
😀
Ijzersterk dat herlaarzen!
Nog nooit eerder gehoord!Zijn er hier trouwens ook Mac gebruikers ?
ik heb een 15″ MBP.
was een windows gebruiker, maar t is gewoon kut
ben systeembeheerder geweest @ een internationaal bedrijf, ik weet wat de voor/nadelen zijn.
osx zit gewoon beter in elkaar.en t 1e waar mensen over zeiken is dat de prijs veel te hoog is, of dat t kruisje links zit ipv rechts.
maar je betaalt echt voor de kwaliteit/support, alles werkt gewoon perfect.
elke euro is t waard.en flick, schaam je. jij als ict’er zegt dat vista goed is……….
10 november 2009 om 22:35 #28879mac fanboys, wat zijn ze toch lief.. oetsiekoetsie:baby
10 november 2009 om 22:39 #28880mensen haten omdat ze iets niet kunnen krijgen/betalen, dan maar een kutsmoes verzinnen dat mac kut is.
of hun iq is gewoon te laag om mac te begrijpen.10 november 2009 om 22:52 #28881Mac’s zijn wel de meest waarde vaste laptops die er zijn.
Tevens de briljante powerplug die magnetische is 😀 is geniaal!
Mooi spul maar onbetaalbaar als je het mij vraagt, ook al tijdje op nieuwe macbook pro met SSD lopen spelen. Werkt mooi accuduur perfect, maarja daar zit je dan met een laptop van 2000 euro.
10 november 2009 om 22:59 #28882hahahahah
hans in al die jaren die ik je “ken” is dit het slimste wat ik ooit van jouw gehoord heb:pest+1
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.