Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “PC problemen” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “PC problemen” topic

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 815)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

goedguus
    Bijdrager

goh adff wat een naar probleem 😛
      ziet er allemaal goed uit :thumb weet niet waar je hem voor koopt?

ga je er echt op gamen dan of wat?
      oja vervuil je pc niet met vista maar doe of xp of windows 7

adff
      Bijdrager

Ja ik wordt egt moe van al dat leuke spullen uitzoeken. 😛

Ik koop hem eigenlijk voor allround, ben niet een echte gamer, soms beetje video editting. Maar wil gewoon een strakke PC hebben. Ja, ik doe eerst XP en tover dan wel ergens windows 7 vandaan.

diac
        Bijdrager

gewoon een illegale vista ultimate 32 bit nemen.
          nooit problemen mee gehad:thumb
          en ziet er tenminste niet zo verouderd uit op een gloednieuwe pc

goedguus
          Bijdrager

boeiend hoe het eruit ziet.. vista is gewoon kut
            kun je nog beter 7 nemen want die is een stuk lichter en ziet er ook mooi uit..

ik heb en blijf nog ff bij xp

ChrisNL
            Bijdrager

goedguus :
              boeiend hoe het eruit ziet.. vista is gewoon kut
              kun je nog beter 7 nemen want die is een stuk lichter en ziet er ook mooi uit..

ik heb en blijf nog ff bij xp

ga ik je toch even onderbreken, vista x64 ultimte, hier soepeler dan xp of 7 😉

zeg ik er wel bij dat je de juiste versie moet hebben, want sommige die doen idd raar, hier al 2 jaar strak zonder ooit maar een foutmelding gehad te hebben 🙂

Herr Flick
              Topic starter

Mensen die zeggen dat vista kut is zijn gewoon gek, weten niet waar ze over praten (dat is mijn mening).
                Als je windows 7 een keer gezien hebt, mee gespeeld; zie je dat de meeste “normale” dingen er zoals vista uitzien en werkt.

Natuurlijk, XP is nog altijd de beste/makkelijkste en meest gebruikte besturingssysteem.

Ik draai zelf atm vista ultimate 64bit, ik stap binnenkort over naar windows 7 ultimate x64.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

hansieb
                Moderator

adff :
                  Ja ik wordt egt moe van al dat leuke spullen uitzoeken. 😛

Ik koop hem eigenlijk voor allround, ben niet een echte gamer, soms beetje video editting. Maar wil gewoon een strakke PC hebben. Ja, ik doe eerst XP en tover dan wel ergens windows 7 vandaan.

Ik zal op het werk even een betere voor je samenstellen.

De phenom II is leuk maar de CORE i5 presteerd nog veeeeel beter.

Spiendaah

Ik heb eens gehoord van iemand die een studie van Microsoft programmering volgt, dat Vista op de markt is gebracht om te kijken wat voor een problemen het programma geeft (Microsoft kan dat gewoon doen, mensen kopen het toch wel). Op deze manier konden ze alle fouten eruithalen om Windows 7 optimaal te maken.

Ik denk dus dat Windows 7 1000 keer beter is dan Vista (ik boycot Vista ziezo :boos)

hansieb
                    Moderator

Heb wel veel gezeik gehad op mijn MAIN gamersbak met vista 64bit. Steeds kwam de activatieshit weer terug, terwijl vista compleet gecrackt is. (meerdere versies geprobeerd van usenet)

Nu windows 7 RC 64bit op mijn main pc staat is het weer helemaal goed. Voor mijn gevoel loopt het soepeler en mocht iets niet goed werken, dan zit er een VM van XP ingebouwd.

Tevens heb ik windows 7 RTM 64bit op mijn sony viao draaien wat ook als een tierelier loopt.

Voor mij is windows 7 alles wat vista niet was. Al hoewel na SP1 voor vista was het al een stuk beter.

Docs
                      Donateur

vista is sowieso elende. het zit vol met uitprobeersels. er is zo veel commentaar op geweest dat de overstap van XP naar Vista moeilijker is dan de overstap van XP van Windows 7. dat het meer een test is was direct al te zien na de release van Vista, want de (mogelijke)releasedate van Windows 7 werdt bijna tegelijk bekendgemaakt met het vrijgeven van Vista.

hansieb
                        Moderator

700 euro is ong je budget. Daar zou ik veel beter dit voor samenstellen:

Proc: Intel Core i5 750 = 165 euro
                          http://tweakers.net/pricewatch/244965/intel-core-i5-750.html

Mobo: ASUS P7P55D = 127 euro
                          http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGlkaZiTmJfKZMg/viewproduct/ASUS_P7P55D_90MIB960G0EAY00Z/

Geheugen: Corsair XMS3 TW3X4G1333C9 = 75 euro
                          http://tweakers.net/pricewatch/226511/corsair-xms3-tw3x4g1333c9.html#tab:prices

Harddisk: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB = 69 euro
                          http://tweakers.net/pricewatch/243926/samsung-spinpoint-f3-hd103sj-1tb.html

Voeding: OCZ StealthXStream 500W = 48 euro
                          http://tweakers.net/pricewatch/167246/ocz-stealthxstream-500w.html

Kast: Cooler Master Elite 332 Zwart = 33 euro
                          http://tweakers.net/pricewatch/238240/cooler-master-elite-332-zwart.html#tab:prices

Videokaart: XFX Radeon HD 4870 512 MB DDR5 = € 108,23
                          http://tweakers.net/pricewatch/245402/xfx-radeon-hd-4870-512-mb-ddr5.html

Anders: Samsung 22x bulk brander 20 euro ong

Dan zit je op EXCL verzenden: 645 euro wat 50 euro goedkoper is EN VELEEEE malen sneller is dan een X955

Bekijk anders dit stukje even op tweakers over de COREi5!! http://tweakers.net/reviews/1379/6/intels-nieuwe-core-i5-en-i7-getest-conclusie.html

Ik zou de XFX 4870 veranderen naar een Sapphire Vapor X 4870 voor 2 tientjes meer. Deze is echt superstil, ik heb zelf een Club 3d 4870 die maakt gewoon super veel lawaai.

goedguus
                          Bijdrager

Herr FlicK :
                            Mensen die zeggen dat vista kut is zijn gewoon gek, weten niet waar ze over praten (dat is mijn mening).
                            Als je windows 7 een keer gezien hebt, mee gespeeld; zie je dat de meeste “normale” dingen er zoals vista uitzien en werkt.

Natuurlijk, XP is nog altijd de beste/makkelijkste en meest gebruikte besturingssysteem.

Ik draai zelf atm vista ultimate 64bit, ik stap binnenkort over naar windows 7 ultimate x64.

vista is kut! en ik ben gek 😛

nee maar als je alleen al kijkt naar het opstarten is 7 vele malen sneller. ook tijdens het gamen merk je gewoon dat het allemaal net iets soepeler loopt.
                            en het is idd gewoon vista alleen dan soort van “uitgekleed” en de meeste troep is eruit..
                            ik heb iig nog nooit vista op mijn pc gehad en dat gaat ook niet gebeuren ook :thumb

Leovince
                            Bijdrager

Nu kom ik op allemaal usenetsites windows 7 tegen. Ben nu ook bezig met downloaden, maar is dit nou de echte versie die in oktober in de winkel is? Of is dit nog een RC?

Voor de slimmerikken, er staat geen RC ofzow in de namen.

hansieb
                              Moderator

Als het goed is staat op usenet als je de goeie hebt de RTM (Release to manufacturer)

Deze wordt gewoon geleverd vanaf oktober/november.

Het mooie van windows 7 is dat de meeste drivers ook al automatisch geinstalleerd zijn. Ik heb vorige week nog de Windows 7 RTM x64 op een maatje zijn pc gezet. Afgezien van de ati catalyst drivers die er wel op moeten was alles geinstalleerd.

Als je 4gb of meer in je pc hebt zou ik ook voor de 64bit versie kiezen.

niek1992
                                Bijdrager

DIe haalt vista/win7 van het internet af hoor:con. Installeer het maar eens zonder inet kabel aangesloten. Heb je ook je drivers niet.

Dat is eigenlijk handig ja. Alleen ik installeer toch liever zelf mijn chipsetdrivers E.D. Mijn gewoonte :D.

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 815)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.