Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “PC problemen” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “PC problemen” topic

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 815)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCitta
    Bijdrager

kheb mezelf net een spelletje gedownload. (bittorent file)
      en het is een rip bestand.

ik doe alles zoals de readme het uitlegt,

ik unpack alle 4 de parts en dubbel klik op setup.bat en zodra dat klaar is op fix.bat.

en dan moet het goed zijn.

maar zodra ik het spel wil opstarten dan zegt die dat die niet goed is geinstaleerd, ik snap er geen zak meer van. Is er iemand die een beetje bekent is met rip bestanden?

(het is wel een wat oudere spelletje en ik heb een laptop met vista)

hansieb
      Moderator

Zowiezo is er met bittorent files een grote kans dat ze niet werken….

Wat je misschien even kan proberen is het spel installeren en een no-cd cr*ck eroverheen gooien.
        Deze zijn te vinden op: http://www.gamecopyworld.com/

Docs
        Donateur

opzich valt het wel mee met games die je via torrents binnen haalt. je moet gewoon zorgen dat je van “bekende” release teams download.(b.v. RAZR of RELOUDED, deze namen staan dan in de naam het bestand)

daarbuiten kun je er van utigaan dat het sowieso niet werkt als het geen .rar/.iso/.mdf is.

ik zou als ik jou was ook even flink je computer scannen met een goede virusscanner. met die vage zooi krijg je meestal een lading virussen/trojans binnen.

PoliniCitta
          Bijdrager

Het is me al gelukt, ik moest nog een bestand in één of ander register plaatsen en toen deed die het :)(stond niet in de readme)
            Kheb een goede virusscanner die ik elke dag laat scannen, dus dat komt wel goed hopelijk 🙂

Martijnvanheerde
            Donateur

MSN en alles wat met live te maken heeft sluit steeds af om een veiligheidsreden? Iemand een idee? Is iets met DPD……

niek1992
              Bijdrager

Ik had iets gelezen dat ze je gaan forceren om te gaan updaten naar de nieuwste versie van MSN Live, dit vanwege veiligheidsredenen.

Heb nu de 8.1 En die bevalt me prima!. Maar ik heb nog nergens last van. ( tja alleen vanacht/vanochtend last tijdens het inloggen:con )

Martijnvanheerde
                Donateur

Er is al een 9;) Zal het eens opnieuwe installeren!

Leovince
                  Bijdrager

Ik heb nog een oude pc liggen. Die ik als muziekbak gebruik. Maar hij is nu niet meer de snelste en wil dus mijn schijf formateren. En mijn muziek staat op de D partitie en windows op de C partitie.
                    Maar als ik dus windows opnieuw installeer. Gaat dan ook de D partitie weg? Want die muziek collectie is te groot om te backuppen.

goedguus
                    Bijdrager

nee tijdens installatie kun je kiezen op welke partitie je windows wil zetten en welke je wil formateren

Leovince
                      Bijdrager

Ok. Want ik was dus echt al bang dat hij mijn d partitie ook zal meenemen. 🙂

keltow
                        Bijdrager

Zet je pc uit
                          Stop windows installitie cd/dvd erin
                          Je krijgt een melding van: ”Druk op een toets om door te gaan”
                          Druk op een toets.
                          Je krijgt blauw scherm… Wanneer deze is geladen verwijder je de C:/ partitie
                          Instaleer windows op deze partitie/schijf (C:/)

(Als je pc je niet de mogelijkheid geeft om te booten via cd/dvd… dan moet je de boot frequentie veranderen d.m.v opnieuw op te starten en op F2/F4/del te klikken… Vaak is deze knop anders op verschillende systemen)

PC gaat formateren en daarna windows instaleren.
                          Wanneer klaar, dan zou die 2 schijven kunnen zien.

Als je snelle windows cd/dvd zoekt. Kijk dan op FTD. Pak dan een ”gestripte” versie. Bijvoorbeeld -> Windows XP Professional Corporate Edition SP3 Unattended

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

Leovince
                          Bijdrager

Ik heb al ervaring met windows installeren hoor 🙂
                            Maar heb niet zo’n ervaring met partities.

Maar toch bedankt voor de uitleg.

*FTD rules the internets*

Martijnvanheerde
                            Donateur

Messenger sluit nog steeds om de 10 minuten af om vage veiligheidsredenen…… Iemand een idee:(

hansieb
                              Moderator

Msn eraf zie -> http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=288

Dan je pc even op spyware (hitman pro) scannen en msn opnieuw installen

adff
                                Bijdrager

Ik ga dus binnenkort een leuke PC kopen :D, en heb het volgende uitgezocht:

Als iemand nog op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag!

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 815)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.