Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “PC problemen” topic
- Dit onderwerp bevat 814 reacties, 137 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 5 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 augustus 2009 om 16:47 #28466
kheb mezelf net een spelletje gedownload. (bittorent file)
en het is een rip bestand.ik doe alles zoals de readme het uitlegt,
ik unpack alle 4 de parts en dubbel klik op setup.bat en zodra dat klaar is op fix.bat.
en dan moet het goed zijn.
maar zodra ik het spel wil opstarten dan zegt die dat die niet goed is geinstaleerd, ik snap er geen zak meer van. Is er iemand die een beetje bekent is met rip bestanden?
(het is wel een wat oudere spelletje en ik heb een laptop met vista)
9 augustus 2009 om 17:17 #28467Zowiezo is er met bittorent files een grote kans dat ze niet werken….
Wat je misschien even kan proberen is het spel installeren en een no-cd cr*ck eroverheen gooien.
Deze zijn te vinden op: http://www.gamecopyworld.com/9 augustus 2009 om 18:28 #28468opzich valt het wel mee met games die je via torrents binnen haalt. je moet gewoon zorgen dat je van “bekende” release teams download.(b.v. RAZR of RELOUDED, deze namen staan dan in de naam het bestand)
daarbuiten kun je er van utigaan dat het sowieso niet werkt als het geen .rar/.iso/.mdf is.
ik zou als ik jou was ook even flink je computer scannen met een goede virusscanner. met die vage zooi krijg je meestal een lading virussen/trojans binnen.
9 augustus 2009 om 19:41 #28469Het is me al gelukt, ik moest nog een bestand in één of ander register plaatsen en toen deed die het :)(stond niet in de readme)
Kheb een goede virusscanner die ik elke dag laat scannen, dus dat komt wel goed hopelijk 🙂31 augustus 2009 om 16:33 #28476MSN en alles wat met live te maken heeft sluit steeds af om een veiligheidsreden? Iemand een idee? Is iets met DPD……
31 augustus 2009 om 16:47 #28477Ik had iets gelezen dat ze je gaan forceren om te gaan updaten naar de nieuwste versie van MSN Live, dit vanwege veiligheidsredenen.
Heb nu de 8.1 En die bevalt me prima!. Maar ik heb nog nergens last van. ( tja alleen vanacht/vanochtend last tijdens het inloggen:con )
31 augustus 2009 om 16:50 #28478Er is al een 9;) Zal het eens opnieuwe installeren!
14 september 2009 om 10:04 #26855Ik heb nog een oude pc liggen. Die ik als muziekbak gebruik. Maar hij is nu niet meer de snelste en wil dus mijn schijf formateren. En mijn muziek staat op de D partitie en windows op de C partitie.
Maar als ik dus windows opnieuw installeer. Gaat dan ook de D partitie weg? Want die muziek collectie is te groot om te backuppen.14 september 2009 om 10:07 #26856nee tijdens installatie kun je kiezen op welke partitie je windows wil zetten en welke je wil formateren
14 september 2009 om 10:09 #28535Ok. Want ik was dus echt al bang dat hij mijn d partitie ook zal meenemen. 🙂
14 september 2009 om 10:19 #28475Zet je pc uit
Stop windows installitie cd/dvd erin
Je krijgt een melding van: ”Druk op een toets om door te gaan”
Druk op een toets.
Je krijgt blauw scherm… Wanneer deze is geladen verwijder je de C:/ partitie
Instaleer windows op deze partitie/schijf (C:/)(Als je pc je niet de mogelijkheid geeft om te booten via cd/dvd… dan moet je de boot frequentie veranderen d.m.v opnieuw op te starten en op F2/F4/del te klikken… Vaak is deze knop anders op verschillende systemen)
PC gaat formateren en daarna windows instaleren.
Wanneer klaar, dan zou die 2 schijven kunnen zien.Als je snelle windows cd/dvd zoekt. Kijk dan op FTD. Pak dan een ”gestripte” versie. Bijvoorbeeld -> Windows XP Professional Corporate Edition SP3 Unattended
43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc14 september 2009 om 10:38 #28389Ik heb al ervaring met windows installeren hoor 🙂
Maar heb niet zo’n ervaring met partities.Maar toch bedankt voor de uitleg.
*FTD rules the internets*
14 september 2009 om 18:44 #28542Messenger sluit nog steeds om de 10 minuten af om vage veiligheidsredenen…… Iemand een idee:(
14 september 2009 om 18:46 #28543Msn eraf zie -> http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=288
Dan je pc even op spyware (hitman pro) scannen en msn opnieuw installen
16 september 2009 om 21:06 #28549Ik ga dus binnenkort een leuke PC kopen :D, en heb het volgende uitgezocht:

Als iemand nog op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.