Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “PC problemen” topic
- Dit onderwerp bevat 814 reacties, 137 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 5 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 april 2009 om 20:56 #26291
leon ik heb nog een dikke complete Simonini engine met 28mm carb liggen, en daarnaast probeer ik wat te minderen qua brommerspullen kopen. Verder is een nieuwe PC harder nodig 🙂
@Flick: was een goed bord volgens tweakers.net, en die mensen daar geloof ik wel hehe
1 april 2009 om 21:24 #26292kijk anders ook even op hardware.info 😉
1 april 2009 om 22:19 #26293El cheapo boeit niet dit is de 790GX chipset
Oftewel een high end chipset voor AM2!
Trouwens op 3d guru thomas
The Foxconn product itself then. Excellent build quality, good layout. I liked it. Though I feel that it’s a bit of a flaw that it lacks digital audio output. Surely this could have been done easily and HDMI will carry that digital signal, and most HTPC users prefer a SPDIF/TOSLINK connector … by far. As stated the layout is good, we spot nice passive cooling, HDMI/DVI/VGA connectors, plenty of connectivity, the small micro switches to quickly power-on and off your mainboard. Really, I like what I see here. Obviously with this mainboard you also will be able to utilize CrossFireX as you’ll get two X16 PCIE slots.
Bron: http://www.guru3d.com/article/amd-790gx–foxconn-a7das-review/13
Tis dan wel geen ultra durable GIGABYTE x58 😀 maar dit schijnt gewoon een zeer net bordje te zijn voor die prijs.
De phenom2 is wel de tweakers best buy! verstandige steyn dit is BANG FOR BUCKS!@diac als je gaat voor gamen is dit niet sneller
Verder is een quad voor gamen weer belangrijker geworden. Kijk naar benches van GTA4 en HAWX. Stteds meer devs claimen er brood in te zien, o.a. voor een titel als RUSE.
Dat brengt je naar het platform: socket LGA775 is dood. Er komen geen nieuwe procs meer voor. Upgraden is dus onmogelijk in de toekomst. Niet kopen. Ga voor de PhenomII of i7.De corei7’s ownen de duo coretjes ook al op dit moment 🙂 nog steeds is een e8400 uber nice. Maarja 4 tientjes erbij en je hebt een phenom 2 die ook nog eens zeer goed OCed
2 april 2009 om 08:31 #262944 tientjes vind ik geld zat, als ik steyn was zou ik toch voor een E8400 gaan of zelfs een E7200.
dit voldoet zat voor de nieuwere games, die 4 tientjes zou ik steken in een beter Gygabite of asus moederbord.
en dan als de nieuwere quads uitkomen die eens echt revolutionaire hogere benches geven zou ik eens gaan denken aan een goed Quad procje. op dit moment zijn de verschillen zo klein, dat ik me liever die 40 euro wil besparen 😉
de e8400 zet je met de stock cooler gewoon even op 4Ghz, dat zie ik je met een hete quad nog niet doen.2 april 2009 om 09:51 #26295Hij bespaard op andere onderdelen weer die 4 tientjes. Als jij denkt dat een e8400 nog beter is dan een phenom, zou ik eerst maar eens wat reviews lezen over de phenom.
Stukje wat bij tweakers best buy staat:
Waarschijnlijk de grootste verandering ten opzichte van de BBG uit januari is de verschijning van een quadcore-cpu, en nog wel eentje van AMD. Er is voor de Phenom II 940 BE gekozen omdat deze zeer goed mee kan komen met Intels Core i7 920, die niet alleen duurder is, maar ook het gebruik van een duurder moederbord en duurder geheugen vereist. De Phenom II 940 is niet veel duurder dan de E8400 en met een klein oog op de toekomst is de extra investering van 50 euro op een budget van 1500 euro goed te verdedigen. Aangezien het een Black Edition is kan de cpu eenvoudig overgeklokt worden door de multiplier simpel een tandje hoger te schakelen.
Hij wordt niks voor niks naast de I7 920 geplaast die een heel stuk beter is dan de E8400.
Steyn gamed niet meer zoveel, dan kan je toch beter voor een cpu gaan die wat meer applicaties kan draaien.
Socket 775 is EOL, je kan dus veel beter investeren in de phenom 2
2 april 2009 om 09:59 #26296Core I7 = brutus, sneller als alle code2quads en goed te doen qua prijs..
Ik zal hoe dan ook nooit voor amd kiezen, dan moeten er nog gekke dingen gebeuren wil ik ooit amd gaan kopen.25 april 2009 om 10:41 #26335Halloo
Ik had een vraag voor de mensen die met Solid Works werken op de computer. Wat voor een versie gebruiken jullie? Want een vriend had 2009 voor me gedownload, maar die krijg ik niet op m’n pc gezet om de een of andere reden. Die vriend van me (Johnsel) had nog vanalles geprobeert maar het lukte niet.
Wat voor een versie van Solid Works gebruiken jullie? Komt iemand dit probleem bekend voor?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen 😀
17 mei 2009 om 18:00 #26514Hallo.. ik wil een nieuwe televisie kopen, en deze aansluiten op mijn computer surround.
Ik heb een Z-5500 systeem, maar wil dus het geluid van mijn z-5500 op mijn televisie krijgen.
Deze uitgangen heeft mijn surround:

Ik heb nog 2 ingangen vrij(3 kabels worden voor mijn computer gebruikt). De optische en de coax ingang.
Ik heb gehoord dat de optische ingang het beste is.. maar wil het van meerderen mensen horen.De televisie die ik wil kopen is deze:
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B176326/cid/15005/Samsung_LE32B530/Nu is mijn vraag, kan ik mijn surround op deze televisie aansluiten met de optische of coax kabel??
Ik weet er zelf echt geen drol van eigenlijk, dus zou graag wat uitleg erover willen krijgen.
Alvast bedankt!17 mei 2009 om 18:05 #26516optische is beter, wel duurder(de kabel)
17 mei 2009 om 18:13 #26517maar het kan dus wel op de televisie? en deze kabel hem dan nodig denk ik?
17 mei 2009 om 18:17 #26519het kan wel op je televisie, staat tussen de specs 😉 zo’n kabel heb je nodig ja
17 mei 2009 om 18:19 #26520Digital Audio (Optisch): 1x (schaam schaam dat ik het zelf niet kon vinden:bloos)
iig bedankt 😉 ga ik hem binnekort bestellen.10 juni 2009 om 19:23 #28286heeft iemand hier al ervaring met de sony ericsson Xperia?

Wil een nieuwe telefoon halen, maar zit nog een beetje te twijfelen tussen de Xperia, Htc Touch Pro of Htc Magic.
10 juni 2009 om 19:35 #28288wou laatst nieuwe msn downloaden.. 9.0 en deze kon niet geinstalleerd worden.. Dus mijn oude maar ff uninstalled.. Nu wil hij ook niet installeren.. hij geeft deze foutmeldingsnummer: sirenacm.dll kan niet worden gevonden ofzo..
Kan eigenlijk niks meer updaten of upgraden.. Zowel java of Windows update niet…
10 juni 2009 om 19:49 #28289Complete msn deleten bij software.
Dit ff doen daarna
If you want to remove MSN Messenger from Windows XP and can’t seem to find it in the Add/Remove Programs. You need to edit one file to have it displayed in Add/Remove Programs. There is a couple ways to uninstall MSN Messenger. One way is too run this command from Start | Run.
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%infmsmsgs.inf,BLC.Remove
Dan zou die verwijderd moeten zijn.
Zowiezo zou ik msn 8.5 erop knallen die 9 is maar niks.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.