Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “PC problemen” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “PC problemen” topic

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 815)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

of als je gratis wil blijven http://www.freewebs.com, en de beste hosting is toch wel http://www.mijndomein.nl als je het mijn vraagt. voor nog geen 2tientjes heb je een heel jaar lang een website 🙂

@bubba, nee je kan het er niet helemaal af gooien, je kan het wel weghalen, maar je kan het dan ook zo weer terug zetten zonder installatie 😉

Bubba
      Bijdrager

pineapplepro, vaak biedt je internetprovider zo’n dienst gratis aan. Kijk eens op de site van je provider rond of bel ze anders op. Dat bespaard weer een paar euro’s;)

@lemon: configuratiescherm>software>windowsonderdelen toevoegen of verwijderen 🙂

Michel
        Bijdrager

Mijn notifier doet het niet!? Is iemand bekent met dit probleem. Op de ene hotmail doet die het niet en op de andere hotmail wel :S Dus als ik een reactie heb op een topic wat ik in de gaten houd of een PM hebt krijg ik daar geen mail over. Dit was zomaar van de ene op de andere dag en heb het daarna niet meer goed gekregen.

Ik ben al 2 weken aan het proberen om het weer werkend te krijgen maar tevergeefs.

Bubba
          Bijdrager

Ga naar profiel, zet bij PM Notify het vinkje op ja, klik onderaan de pagina op update.

Michel
            Bijdrager

Ja, ik vertel erbij dat ik al 2 weken bezig ben geweest dus ik heb zo’n beetje alles wel geprobeert.
              Nog andere suggesties waar het aan kan liggen.

Ik heb de afzender van de notifier mailtjes ook al in me veilige afzenders gezet.

jvrijswick
              Bijdrager

hallo even dit blijkbaar heeft the_swah@hotmail.com mijn gegevens gebruikt om mensen op te lichten. en dat moet ik niet hebben het gaat over een blokje van een vespa waar jvr (mijn naam) bij staat plus mijn nummer en woonplaats trap hier niet in want deze advertentie is niet geldig. gr jvrijswick

PiNeAppLePro
                Bijdrager

Ik ben opzoek naar een goeie laptop voor rond 800/900 euro!

Iemand suggesties?

Groeten Pine!

hansieb
                  Moderator

jvrijswick :
                    hallo even dit blijkbaar heeft the_swah@hotmail.com mijn gegevens gebruikt om mensen op te lichten. en dat moet ik niet hebben het gaat over een blokje van een vespa waar jvr (mijn naam) bij staat plus mijn nummer en woonplaats trap hier niet in want deze advertentie is niet geldig. gr jvrijswick

Ik zal het vanavond even uitzoeken voor je.

@pineapple

Wat wil je met de laptop doen ?

Ik zelf heb een buisness laptop van HP ( nx6125 ) ding is nu 3 jaar oud en doet het nog perfect.
                    Acer tja weinig geld , kwaliteit wat minder…. maar wel betere componenten dan bijv een HP.
                    Voor school gebruik ( studie duurt 4 jaar ) is een HP vind ik de beste keuze qua kwaliteit en stabiliteit.

Michel
                    Bijdrager

Ik wil de tekst in mijn signature als linkjes hebben. Ik werk met Adobe Photoshop Elements 6.0

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar box?
                      Ik neem aan dat ik in die tekstlaag een link aan moet brengen maar geen idee hoe 😕

Herr Flick
                      Topic starter

Wil niet,
                        tis een plaatje geen html document wat je als signature kan instellen.
                        je kan alleen het hele plaatje een link geven

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

Michel
                        Bijdrager

🙁 Ok bedankt!

hansieb
                          Moderator

Je kan wel in flash de links maken…. alleen ondersteund vc.nl flash objecten volgens mij niet.

Ik zou trouwens je signature in flash bouwen 🙂 ziet er wat flitsender uit! geef maar een gil wil ook wel weer wat met flash gaan doen.

Michel
                            Bijdrager

Ja, ik ben me er een beetje in aan het verdiepen maar dat flash krijg ik zelfs niet voor elkaar :bloos

Ik ben handig met computers maar heb weinig ervaring met die fotoshoppers 😛

diac
                              Bijdrager

doe maar geen flash, word het ook zo’n kermis hier.
                                ik vind het maar irritant 😛

Michel
                                Bijdrager

Dan ga ik er juist één maken 😛

Ik kom net terug van een weekie met 3400km dus ik ga zo effe kijken 😉

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 815)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.