Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “PC problemen” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “PC problemen” topic

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 815)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

PiNeAppLePro :
      Vraagie ( niet echt met pc’s te maken maarja waar moet je het anders plaatsen als je lid bent van een ciao forum :S )

Wat is een mooi 5.1 soundsysteempje voor mijn xbox 360 voor een prijs beneden de 100e ?

Iemand die er 1 heeft? zo ja, wordt je tegen de wand van je muur gedrukt?

geeghehge

😀

Logitech heeft leuke setjes

* Luidsprekers: Logitech G51 (5.1) – € 119,-

Logitech G51 (5.1)Was deze speakerset de vorige keer nog de enige echt grote aanpassing in dit systeem van de Best Buy Guide, deze keer is het een van de onderdelen die hetzelfde is gebleven. In plaats van de Creative Inspire T7900 is er dus ook deze keer weer gekozen voor de Logitech G51. Niet alleen heeft de Logitech G51 bijna het dubbele vermogen van de T7900 die voor de G51 maandenlang in de BBG heeft gestaan, ook heeft een 7.1-speakerset weinig voordelen ten opzichte van 5.1, aangezien er maar weinig spellen zijn die meer dan 5.1 ondersteunen.

Luidsprekers: Logitech X-540 – € 59,-

Logitech X-540De Logitech X-540 is een degelijke luidsprekerset voor een mooie prijs. Uiteraard is deze set niet bedoeld om een goede geluidsinstallatie te vervangen, maar voor mensen die nog niet beschikken over een speakerset is dit een prima keuze. De set bestaat uit vijf speakers en een subwoofer, waardoor het geluid van alle kanten komt. Het zwarte uiterlijk past tevens mooi bij de gekozen monitor en kast.

PiNeAppLePro
      Bijdrager

Ik heb last van berichten dat ik virussen op me computer heb. ( terwijl dat helemaal niet is ) Ik wil het dan Uninstallen en dan geeft het aan “you have to reboot your computer”. Dan druk ik “yes”. Zegt het: Kan programma niet deinstalleren omdat de computer wordt uitgeschakelt…

Iemand help :S

Herr Flick
        Topic starter

Download een anti spyware programma, scan op spyware.

zegt hij het tijdens het internetten of ook tijdens het starten al ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

PiNeAppLePro
          Bijdrager

Gewoon de heletijd 😛

Bubba
            Bijdrager

typ de naam van dat programma eens in op Google, waarschijnlijk kom je dan wel een anti-programmaatje tegen

PiNeAppLePro
              Bijdrager

Ik heb last van VirusHeat…

Bubba
                Bijdrager

Dit is niet google.nl maar vespa-ciao.nl…. Typ het woord virusheat dus in google. Ik heb het zelf al even gedaan en op de eerste pagina staan al zat links om virusheat te verwijderen. Makkelijk zat.
                  Ik neem aan dat je zelf wel weet hoe je moet googelen.

PiNeAppLePro
                  Bijdrager

Tuurlijk weet ik het en ja ik weet ook wel dat ik het in google moet typen. :S
                    Maar misschien heeft 1 van jullie het zelfde probleem een keer gehad.
                    Dan is het voor mij toch makkelijker om het op te lossen.

😐

kapot
                    Bijdrager

Het staat gewoon op google xD

gewoon lezen, en als je moeite hebt met engels dan vertaal je het naar nederlands met hulp van google. staat achter elke link.

Martijnvanheerde
                      Donateur

Ik heb last van reclame.
                        Ik heb IE er al lang afgeflikkerd.
                        Om de 10 minuten opent ie een IE pagina met als titel CID: en dan de reclame tekst enzo
                        Heeft iemand hier een programmaatje voor?

hansieb
                        Moderator

Total format 😛

LeMoN
                          Bijdrager

Flinke spyware scan kan geen kwaad dan martijn, en IE kan je er niet van afgooien 😉

Download de volgende programma’s:
                            CCleaner
                            Spyware Doctor(moet je wel ff cd keytje vinden, http://www.serials.ws kan helpen ;))
                            AdAware (lavasoft.com)
                            Spybot Search&Destroy

Draai van allemaal een scan en kijk dan of het probleem is opgelost

Bubba
                            Bijdrager

@lemon, je kan IE er wél afgooien;)

@martijn, weet je zeker dat het niet gewoon pop-ups zijn? Ik weet niet wat voor sites jij bezoekt, maar heb je die reclame ook bij sites als google of vespa-ciao?

Als je niet veel ervaring hebt met spywarekillers is HitmanPro (klik) misschien een betere oplossing. Dit programma is gratis, haalt er heel veel uit en je hoeft geen verstand te hebben van de instellingen;)

Edit:
                              Martijn, je had het over popups met de naam CID. Dan ligt het probleem ergens anders. Jij hebt dan msn plus geinstalleerd op je computer. Msn plus heeft bepaalde sponsors, die betalen om jou die reclame te laten zien. Deïnstalleer msnplus en je bent van je probleem af. Deinstallatie kan via configuratiescherm>software.

PiNeAppLePro
                              Bijdrager

Mijn vraag:

Mijn ouders willen graag een website met daarop een weblog. We gaan namelijk naar America en ze willen dan foto’s posten enzovoort. ( Najah dat ga ik doen dan :P)

Iemand die weet wat een goeie webhosting geval is voor een leuk bedrag per maand of per jaar?

Tyrax
                                Bijdrager

hosting2go.nl 🙂

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 815)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.