Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “PC problemen” topic
- Dit onderwerp bevat 814 reacties, 137 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 5 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 juni 2006 om 09:30 #24067
Nou, ik open hierbij een groot pc problemen topic.
Ik begin hier zelf mee omdat ik een ontiegelijk klote probleem heb! en ik als ict’er dat niet eens kan oplossen 😕 .
Hij opent elke keer automatisch bij mij popups (niet op sites maar gewoon hier of marktplaats of whatever. gewoon zomaar dus)
en dan begint ie met sites van virusscanners en wil die gelijk automatisch downloaden ofzo en plop plop opent er wat enzo.hier 2 fototjes : [thumb=datas/thumbs/1-vage shit.jpg]1-vage shit.jpg[/thumb][thumb=datas/thumbs/1-vage shot2.jpg]1-vage shot2.jpg[/thumb]
word er gek van, heb al ad aware anti spyware geinstalleerd en heb AVG als virusscanner
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel25 juni 2006 om 09:37 #26641Nja heb ik ook wellis gehad beste is om als je een externe hardeschijf hebt of anders backup van al je zooi kan maken je computer helemaal leeg laten gooien.je zal zien dat ie dan ineens veeeeeel sneller is en popups zijn weg en virus programmas zijn de grootste onzin dat er bestaat.
Ik heb er zelf geen maar ook helemaal niks anti virus en heb nooit last van wat dan ook.25 juni 2006 om 09:37 #26642Tis spyware dat Ad aware niet vind, formatteer je harde schijf pleur windows er opnieuw op en klaar is t
25 juni 2006 om 10:04 #26643firewall installeren.
die troep programma’s worden meestal onzichtbaar geinstalleerd als je zit te surfen, met een firewall kan ie ervoor zorgen dat ie dat blokkeerd.
25 juni 2006 om 10:40 #26644ja die van errorsafe is echt kut:boos dan klik je op “niet downloaden”en dan doet hij dat toch en slaat je pc bijna vast:pest:kots
25 juni 2006 om 11:13 #26645download die google toolbar daar zit n popup blocker in en die houd normaal wel veel tegen..
25 juni 2006 om 11:14 #26646Baz :
Nja heb ik ook wellis gehad beste is om als je een externe hardeschijf hebt of anders backup van al je zooi kan maken je computer helemaal leeg laten gooien.je zal zien dat ie dan ineens veeeeeel sneller is en popups zijn weg en virus programmas zijn de grootste onzin dat er bestaat.
Ik heb er zelf geen maar ook helemaal niks anti virus en heb nooit last van wat dan ook.Hoe weet jij nou of je geen virus of een lek hebt? dat is dat wel heel makkelijk lullen ” ik heb het nog nooit last van gehad” .
Je wilt niet weten hoeveel spyware trojans virussen allemaal in je pc zitten!
25 juni 2006 om 11:18 #26647Ja de oplossing is eigenlijk gratis en heel erg gemakkelijk:
Het is zelfs nederlandse makelij. Het programma is eigenlijk een bundel van allemaal adware/spyware removers en virusscanners die ze ook verwijderen. Het is heel gemakkelijk te installeren en te uninstalleren en bevat UITERAARD geen spy/ad/virus.
Dit zou in principe echt alles van je pc moeten verwijderen.
Veel geluk.
25 juni 2006 om 11:29 #26649http://www.avast.com
egt goede shit
k had eerst ook veel last van die virussen enzo
k geinstalleerd en nu doet ie ut weer perfect je moet je eerst eff registreren
maa het programma werkt supr25 juni 2006 om 13:13 #26650is het zo alsje defragmenteerd dat dan alles verloren kan gaan? of kan k dat gowon veilig doen zonder backup te make?
25 juni 2006 om 13:18 #26651
michel o/nee bij defragmentatie word alles weer op een rijtje gezet… 🙂
25 juni 2006 om 13:36 #26652ik heb hitmanpro nu geinstalleerd en das een best goed programmatje, hij was ff bezig maar dan heb je ook wat.
ik heb t sindsdien nog niet gehad, hij heeft wel 15 programmas gesinstallerd (doet die hitmanpro automatisch).
erg bedankt voor de tips allemaal 🙂
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel25 juni 2006 om 13:37 #26653en jij doet een ict opleiding??
:S25 juni 2006 om 14:32 #26654vraagje,
op een computer heb ik ooit met de beeld instelingen liggen kloten, bv de resolutie hoger gezet en 32 bits in plaats van 16 bits enz.
en nu zie ik niets meer, dus weet ik ook niet hoe ik het op de oude resolutie terug moet zetten.
weet iemand dit en welke resolutie moet een oud 15 inch tft scherm dan staan? ik heb windows melenium25 juni 2006 om 16:05 #26655je moet m gewoon ff in veilige modus starten en dan ff goed zetten, komt alles weer goed, dus gewoon ff in je bios , opstarten en dan op del of f2 drukken 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.