Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Oplichters” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Oplichters” topic

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 366)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Volgens mij bedoel je niet Kevin030, die heeft +/- 31 positieve reacties in zijn whitelist waaronder een van jou;)

Die bedoel ik wel aangezien die een reactie heeft geplaatst in kleine911 zijn whitelist.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

aapie90
      Bijdrager

dit is Kleine911´s whitelist:

http://www.vespa-ciao.nl/users.php?m=details&id=3245&comments=1
        lijkt wel dat hij zich niet vaker aan afspraken houd

tnerual
        Bijdrager

ArvidW :
          Volgens mij bedoel je niet Kevin030, die heeft +/- 31 positieve reacties in zijn whitelist waaronder een van jou;)

Juist wel 😉

Want, Kevin030 heeft een goede reactie op de whitelist van Kleine911 gezet! Dus hij heeft er een GOEDE ervaring mee gehad, zo blijkt.. Dus, zou het handig zijn om Kevin030 hierover aan te spreken!

aapie90
          Bijdrager

Als jij vind dat: “het verzenden duurde wel heel lang” een positieve reactie is dan heb je gelijk.

kevin030
            Bijdrager

Laat ik hier ook maar reageren dan.
              Bij mij duurde het aardig lang dvoordat ik het pakketje had.
              Hij kwam steeds weer met een verhaal waardoor het langer duurde.
              Een hoop PM’s en een week of 4 later had ik mijn pakketje pas

tnerual
              Bijdrager

aapie90 :
                Als jij vind dat: “het verzenden duurde wel heel lang” een positieve reactie is dan heb je gelijk.

Maar het pakketje zelf, was dat in orde?

just1991
                Bijdrager

Ik heb hem een e-mail gestuurt hier 2pm’s en op het citta forum maar geen enkele reactie !
                  Hij heeft zich op 1Jan. hier voor het laatst ingelogd en ik had mijn pm’s op 30 en 31december gestuurt dus die MOET hij gelezen hebben.

Ik heb zijn naam, rekeningnummer (en bank), leeftijd en woonplaats alleen geen adres zijn naam plus woonplaats geeft 11hits bij telefoongids en om ze nou alle 11 te gaan bellen…

olliegasselt
                  Bijdrager

@ Just1991 ,

stuur mij even een PM met zijn rekeningnr a.u.b. 😉

Frank80cc
                    Donateur

Bij deze even melding maken van deze pannenkoek op het forum, ben helemaal klaar met dit sukkeltje. 19mm carb gekocht van hem.

Het begint al bij het verkopen zeg dat ik het geld overmaken, dag later krijg ik bericht geld staat er niet op bla bla bij de ze gaat de koop niet door… pannenkoek kijkt voor 11uur logisch dat het er niet op staat.. duidelijk mail gestuurd dat hij maar naar 11uur moet kijken. antw terug dat ik de boel in de zeik neem blablabla. 2 uur later sorry geld staat er op enz enz enz. Vervolgens krijg ik de cabr binnen mist luchtschroef, weer mailtje gestuurd (geduld is op) of hij hem kan na sturen. Hij zegt dat hij het niet wist blabla.. mijn geduld wat al op en nu helemaal.. kon hem terug sturen en krijg het geld terug, koop toch niet voor niks een carb om weer terug te sturen, gaf hem nog de optie om 7 euro over te maken en ik bestel luchtschroef zelf wel…nee hij wilt hem dan terug.. 14 euro weggooien aan verzendkosten…

evo666 je bent echt een topper jongen, bij mij heb je het goed verpest en doen mensen niet snel!

dieseltank
                      Bijdrager

citta-zolder op Marktplaats is ook nie wijs…

zgan kappen, en dan stuurt hij ze met happen er uit.
                        en een rotte krukas.

MarcoS
                        Donateur

als je eens wat minder scheld en dreigt met geweld en dergelijke ben ik echt niet de beroertste en dieseltank kijk jij ff in mijn whitelist voor je me voor gek uitmaakt

Frank80cc
                          Donateur

copy past even dreigen dan.. wat die zijn er niet… maak je uit voor pannenkoek en sukkel omdat je dat ook bent!

Ben Citta
                            Donateur

De grootste oplichter uit eelde is willem boer !!!

Anoniem

Wie is dat dan?

tnerual
                                Bijdrager

evo666 :
                                  als je eens wat minder scheld en dreigt met geweld en dergelijke ben ik echt niet de beroertste en dieseltank kijk jij ff in mijn whitelist voor je me voor gek uitmaakt

Ik ken Frank niet, maar wel op het forum zeg maar.. En wat hij zegt zal wel zeker de waarheid zijn 😉

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 366)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.