Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Oplichters” topic
- Dit onderwerp bevat 365 reacties, 130 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 9 maanden geleden door bram0vitz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 maart 2010 om 23:24 #29725
Blijkbaar zit die niet alleen in de brommerhandel….
Hopelijk wordt er door onze “rechtstaat” snel opgetreden en wordt dit figuurtje opgepakt.
18 maart 2010 om 06:33 #29728Ok, grappig!
Ik kreeg dezelfde mail van hem:Hallo
Wij zijn zelf naar de politie en de bank gestapt.
Dus die weten hier al van .Wij hebben dit geld dus ook niet.
Wij moeten zelf afwachten wat er uit dit onderzoek komt omdat het niet afkomstig is van ons.
Dit is niet mijn bankrekening maar ik weet nu wel waar je het over hebt en wij hebben er zelf al aangifte van gedaan.
Hopende u nu voorlopig genoeg op de hoogte gebracht te hebben.
verblijf ik
M.B18 maart 2010 om 23:02 #29740Zo’n mail kreeg ik ook van hem:
Jammer genoeg voor hem, de mail kwam vanaf hetzelfde IP adres, als vanwaar ik de mails kreeg van “Jelle de Weerd”.
22 maart 2010 om 21:36 #29757ik meldt me aan voor de V-C knuppelploeg.
wanneer gaan we ?22 maart 2010 om 21:41 #29758Houdt de site http://www.vespa-ciao.nl er AUB buiten, deze site is geen plek om knokploegen op te richten en moet hier ook zeker niet mee geassocieerd worden !
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno22 maart 2010 om 21:51 #29759b.baens :
ik meldt me aan voor de V-C knuppelploeg.
wanneer gaan we ?Ga je haren kammen en je schoolpakje strijken, wees geen held op sokken en ga iets nuttigs doen.
22 maart 2010 om 22:57 #29760hansieb :
Edit by hans: :! Let trouwens op wat je hier op VC post, we moeten natuurlijk niet als persoon en als site in gevaar komen.23 maart 2010 om 11:38 #29762mrtn :
Ok, grappig!
Ik kreeg dezelfde mail van hem:Hallo
Wij zijn zelf naar de politie en de bank gestapt.
Dus die weten hier al van .Wij hebben dit geld dus ook niet.
Wij moeten zelf afwachten wat er uit dit onderzoek komt omdat het niet afkomstig is van ons.
Dit is niet mijn bankrekening maar ik weet nu wel waar je het over hebt en wij hebben er zelf al aangifte van gedaan.
Hopende u nu voorlopig genoeg op de hoogte gebracht te hebben.
verblijf ik
M.Beven de zin ontleden
hij doet het niet alleen
ten 2e alles wat je zegt kan op elk moment worden vastgelegd al is het een bandopname of een gesprek via msn en zelfs hier op de site!!!!.
Als ze erachter komen dat je het hebt over georganiseerd geweld dan ben je ZWAAR de klos.
Zowel de site als de oprichter ervanDan neem je het recht in eigen hand. en daar treed de politie veel strenger tegen op
wat je wel georganiseerd mag doen:
Een vriendelijk bezoek aan diegene brengen met heel veel mensen en er met hem over praten.
geloof me dan voel je je heel bedreigd wanneer er 20 mensen voor je deur staan en jouw met je fouten confronteren.Bron: een van mijn kennissen die toevallig agent is.
23 maart 2010 om 11:48 #29763Bron: een van mijn kennissen die toevallig agent is.
Goeie agent dan want je mag iedereen tot de dood toe bedreigen.
Zie al die vrouwen die door exen het leven compleet onmogelijk word gemaakt door bedreiging en al.
Enige wat de politie dan roept is, ja sorry mevrouw maar wij kunnen pas wat doen als u ex u wat aandoet.
Dus dat de site gevaar loopt omdat iemand hier z,n emoties uit is dikke onzin.
(wil niet zeggen dat ik voor een knokploeg ben btw)23 maart 2010 om 13:33 #29764Hallo Heren,
Ik heb laatst een cilinder gekocht bij Vercoelen van het forum. Het had het zogenaamd netejs opgestuurd.
Helaas heb ik helemaal niks meer van hem vernomen, nu al zeker 3 weken.
Heeft iemand misschien de mail van deze jongen of een telefoonnummer ?
Het traceren van hem is niet zo moeilijk omdat ik in zijn perso las over zijn vader, maar ik wil het liever met hem oplossen zodat hij ook weet dat hij fout zit.
Pm of reageer in het topic als je iets weet!
Alvast bedankt,Olivier
23 maart 2010 om 14:55 #29765Ik zal even helpen:
Laatst ingelogd gebruiker “vercoelen”
2010-03-22 22:06 GMTSucces met het oplossen van de zaken.
Heb zelf ook wat bij hem gekocht, maar kwam na de verkoop er opeens op terug… :kots
Zie -> http://vespa-ciao.nl/users.php?m=details&id=3799&comments=1
Hans
23 maart 2010 om 15:55 #29767Bedankt goedguus en hans! Ik heb een berichtje gestuurd via hyves. Hopen dat het snel opgelost wordt.
26 april 2010 om 10:08 #29964he mensen!!
ik ben denk ik ook opgelicht door Rabje op dit forum. Ik zocht een varioset en had dat vermeld op dit forum. een paar dagen later kreeg ik een reactie van Rabje hij zij dat hij nog een varioset had liggen. ik blij.. maar ik zag dat hij die dag dat hij mij die pm stuurde hij die dag ook net lid was geworden van dit forum. dat vond ik wel appart. ik vroeg om een paar foto’s hij stuurde er een paar. maar het waren foto’s van iemand anders denk ik want 2 foto’s waren van de site mijnalbum.nl en die andere weet ik niet. maar ik denk dat hij ze gewoon ergens vandaan heb geplukt. maarja ik wou die varioset hebben dus maakte mij het niet heel veel uit.. hij gaf zijn gegevens Rab heugten en zijn banknr. hij zij dat hij ING had maar het waren 9 cijfers dus dat klopt niet, want ING heeft een P en dan 7 cijfers. maarja ik het geld overgemaakt en hem een pm gestuurd dat het geen ING was. hij antwoorde
“Ah wacht ik heb je ’t verkeerde rekeningnr gegeven, die was inderdaad niet van de ING. Heb een ING, ABN en eentje van de Rabo Wel handig, maandelijks geld van mn pa en ma, en eentje voor hun gezamelijke rekening.
Maar ik zie dus dat je het al overgemaakt hebt, kan nu niet meer verzenden, als ik het eerder had gezien wel.. Maarja morgenvroeg komt het eraan .Groetjes Rab!”
dit zei hij op 2010-04-14 16:07 dit is het laatste wat ik van hem gehoord heb en het is nu 2010-04-26 ik heb tussendoor nog een mail gestuurd dat ik het nog niet binnen had. ik wil gewoon die varioset en anders mijn geld terug!!!! weet een van jullie wanneer hij voor het laatst is ingelogd?
alvast bedankt!groetjes Tim
Ga nie. Besta nie26 april 2010 om 10:16 #29923Natuurlijk niet slim om met iemand die een dag lid is te onderhandelen. En zeker niet als je ziet dat het geplukte foto’s waren.. Je kan nog naar de politie stappen.
26 april 2010 om 10:28 #25120ik neem aan dat je een naam hebt(voor letters/achternaam). ik zou eens flink gaan googlen/hyvesen. en je moet idd de politie bellen. zonder aangifte kun je niks terug krijgen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.