Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Oplichters” topic
- Dit onderwerp bevat 365 reacties, 130 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 9 maanden geleden door bram0vitz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 maart 2010 om 15:30 #29649
ey maar wat die jonge doet is toch gewoon fraude, ik hoop dat je het geld nog terug krijgt.
en dat ie toch wel een paar maandjes mag gaan rotte in prison 😛
volgens mij hebben jullie wel n goeie zaak tege em 😛
suc6 mannen
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.9 maart 2010 om 19:22 #29651oww ok destruction bedankt voor je post als jij ook meer weet zou je dan even willen pmen?
aangifte is makkelijker meet meer bewijs natuurlijk;)9 maart 2010 om 19:57 #29652Heren, ik ben het helemaal met jullie eens. Maar het noemen van een knokploeg/slagploeg of andere geweldadige vormen van ploeg is niet echt iets waar je jezelf of dit forum mee wil asocieren.
Straks word een iemand in elkaar geslagen door heel iemand anders voor heel iets anders dan de problemen hier en hebben jullie hier de rapen gaar. Niet echt de reclame die je wilt hebben hier (lijkt mij).
Informatie verzamelen, aangifte doen en aangezien hier meer mensen deze problemen ondervinden met een kleine delegatie de politie benaderen en de zaak voorleggen. Netjes blijven, niet schreeuwen en duidelijk blijven.
Zeggen dat de woute niks doen behalve “zielige” tehardrijders pakken heeft ook geen zin. Lijkt mij dat je nog wel een situatie in je leven tegenkomt dat de politie werkelijk je beste vriend word. Ik moet zeggen dat ik meestal wel een goeie tegenkom die me met een waarschuwing het hazenpad laat kiezen.
Ik wil alleen zeggen dat je op moet letten met wat je hier zegt want alles wat je zegt kan en …zal tegen je gebruikt worden.
9 maart 2010 om 21:56 #296531. zo’n vespa-ciao “knokploeg” komt er toch niet. mocht deze er komen zal dit niks uitmaken voor het forum. De politie zal echt niet aan de hand van dit forum mensen oppakken.
2. “zeggen dat de woute niks doen” is helemaal terecht in zo’n situatie. ook al ga je met 100 man naar het politiebureau, alles zal eerst formeel moeten worden nagekeken. mocht dat ventje nog geen 18 zijn dan moeten zijn ouders dus voor hem betalen en gebeurt dat niet? die gast komt no way in de cel terecht.En je hebt toch bewijs, waarom ga je dan niet naar hem toe en eventueel met zijn ouders praten? als je je geld zo snel mogelijk terug wil zul je niet op de politie hoeven te wachtten maar kan je het beter persoonlijk regelen. Of je dit met je handen of je mond doet is aan jou.
9 maart 2010 om 22:00 #29654Ik geef alleen een redelijk advies. Natuurlijk moet je zelf maar zien wat je ermee doet.
9 maart 2010 om 22:20 #29655Wouten blijven gewoon landverraders, wanneer je ze nodig bent zijn ze er niet, wanneer je ze niet nodig bent zijn ze er.
Die knokploeg is naar mijn weten een grapje en het forum word hier echt niet mee geassocieerd.
Mocht iets wat er gepost word buiten het boekje vallen van VC, neem ik aan dat de Moderators daar echt wel maatregelen in zullen treffen.10 maart 2010 om 08:41 #29656@ Shoarmadude, Die stelling van jou, ben ik het absoluut niet mee eens. Op het moment dat jij neergestoken zou worden, mag ik toch aannemen dat jij graag hebt dat die jongens er snel bij zijn. En geloof mij, ze doen er dan ook alles aan om zo snel mogelijk bij je te zijn, dus wanneer je ze nodig hebt zijn ze er niet. Daar ben ik het niet mee eens. Ook aangiften doen ze wat mee, alleen gebeurd dat veel sneller als je veel meer slachtoffers hebt. Zonder die jongens, zou dit land helemaal niet zo geweest zijn als het was. en zou jij hier ook niet willen leven.
Nu weer even On-Topic, Ik vind het goed om te horen dat jullie hier erg serieus mee bezig zijn
En mogen we hopen dat deze oplichter snel aangepakt word.Groetjes, Bluevespa
10 maart 2010 om 16:03 #29657Er zijn genoeg bewijzen, genoeg gedupeerden dus reken er maar op dat de politie wel in actie zal komen. Maar wil je je geld terug dan ben ik het ermee eens dat je beter langs kunt gaan.
10 maart 2010 om 18:04 #29659vandaag aangifte gedaan hopelijk doen ze er wat mee zodra je ook maar iets weet gewoon aangifte doen hoe meer mensen het doen hoe serieuser het word genomen;)
13 maart 2010 om 08:48 #29675Idd, ik lees al een paar keer dat hij zegt dat-ie geld terugstort.. Is dat inmiddels ook al gebeurd?
@sjbtje: Ik ben ff aan het vissen in mn netwerkje.. Wellicht is er iemand die nog regelmatig contact met dat zusje heeft, en kan ik op die manier wat info verzamelen 😉 Ik heb evt. wel een emailadres en telnr van dat zusje (magoed die staat erbuiten verder).
oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.13 maart 2010 om 19:34 #29676ik heb al een hele tijd niks meer van die klojo gehoord,
hij mailt helemaal niet meer terug!@ distruction als je meer van m weet zou je me dan willen pm en???
alvast bedankt.14 maart 2010 om 20:52 #29307Jo jongens check Undercover in NLD op sbs nu even, onderwerp internetoplichting!
Pakken wij het wel goed aan 😉
14 maart 2010 om 21:12 #29678Dit is niet slecht inderdaad. Misschien dat de politie er ook nog extra van wakker schrikt 🙂
14 maart 2010 om 21:39 #29679
Tom ciaoIk heb het net ook gezien.
Zo kan het natuurlijk ook, gewoon diegene opsporen die je opgelicht heeft en meenemen naar het politiebureau.
Maar dan moet je hem natuurlijk wel eerst vinden.14 maart 2010 om 21:51 #29680Daar ben ik het mee eens Tom
,Alleen zoals ik las, is die “Kevin” of hij ook heet, niet de enigste in zijn familie die dat doet.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.