Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Oplichters” topic
- Dit onderwerp bevat 365 reacties, 130 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 9 maanden geleden door bram0vitz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 maart 2010 om 18:05 #29626
@ koen
zou jij mij via de pm zijn msn willen sturen?ik zou ook graag proberen om het geld terug te krijgen!!
alvast bedankt, ps. jou naam word niet genoemd!!8 maart 2010 om 19:02 #29627Ik geloof het zelf eigenlijk niet, omdat vonckje goede whitelist berichten heeft en hier ook wel een beetje bekend is op het forum. Maar ik heb vorige week zondag het geld overgemaakt voor mijn polini cilinder. (Weer een week nadat hij mij had verteld betere foto’s te maken. Al met al ging het al traag. Maar ik heb nou nog mijn cilinder niet en Vonckje reageert nergens meer op. Niet op PM en niet op MSN. Beetje jammer. Hoop toch mijn cilinder nog binnen te krijgen.
8 maart 2010 om 19:11 #29629agja als je bij een moderator in zijn whitelist kijkt is het ook niet echt + de laatste tijd
8 maart 2010 om 19:59 #29630
Anoniemweet iemand wat meer over ene johny op het forum.
Ik wou een 70cc DR overkopen van hem. het geld is al overgemaakt maar is nu niet meer online te vinden.
[user=]johny[/user]8 maart 2010 om 20:01 #29631Johny ken ik persoonlijk,
Hij stuurt het zeker wel op.
Alleen is hij niet meer veel bezig met Vespa’s ivm dat hij een auto heeft, je hoeft je niet druk te maken;)8 maart 2010 om 20:03 #29632@ lvcp: Met Vonckje komt het ook wel goed, kan wat langer duren omdat hij met z’n enkel in het gips zit. Hij zal dus ook af en toe weer in het ziekenhuis zitten.
8 maart 2010 om 20:04 #29633
Anoniemoke tof, thnx dat je even reageert. maar ik maakte me wat zorgen omdat in zijn whitelist stond: hij komt zijn afspraken niet na.
zou je hem misschien nog even een geheugensteuntje kunnen geven zodat hij in ieder geval even wat van zich laat horen.
iig bedankt.8 maart 2010 om 21:06 #29628Ik trek mn woorden over Vonckje per direct terug, Ik heb hem op msn gesproken en de cil gaat morgen op de post.:)
8 maart 2010 om 21:16 #29463@Lextreem.
Ik zal even kijken of ik z’n nummer nog heb,
Dan SMS ik hem wel even;)En volgensmij Heeft Die Kevin wel dergelijk door dat jullie hem op ’t spoor zitten, anders zou hij geen pakketje sturen,en geen geld terug sturen.
Of zie ik dit nou fout?:?
8 maart 2010 om 21:28 #29635Hahahahaha…. Die jongen is ook gewoon echt niet slim:o
Geen proxy gebruikt, rekeningnummer op zijn naam en zich ook nog eens klempraten door te zeggen dat hij geen citta onderdelen heeft verkocht terwijl mrtn niks heeft gezegd daarover:P
Alle betrokkenen even allemaal bewijsmateriaal meenemen naar bureau en lekker aangifte doen. Ik hoop echt dat hij jullie geld terug geeft.
8 maart 2010 om 22:34 #29638goedguus :
agja als je bij een moderator in zijn whitelist kijkt is het ook niet echt + de laatste tijdBeetje een loze verwijzing. Kom dan met concrete voorbeelden. Het is en blijft in de meeste gevallen 2e hands spul hier op het forum, neemt niet weg dat je elkaar niet hoort op te lichten.
8 maart 2010 om 22:41 #29639
theiben ik nu ook lid van de v-c slagclub
limburg 😛 haha
nee maar jonges niet fout bedoelt ofso maar
met aangifte doen bereik je nix
kut wouten zijn der alleen maar als je met 80 door het dorp scheurt
mijn scooter is laatst gestolen meen je dat ik daar iets van hoor ?
ze doen der helemaal nix tegen9 maart 2010 om 07:24 #29640Als de dief met 80 door een dorp scheurt en aangehouden wordt krijg jij waarschijnlijk je scooter terug.
9 maart 2010 om 08:49 #29642hansieb :
goedguus :
agja als je bij een moderator in zijn whitelist kijkt is het ook niet echt + de laatste tijdBeetje een loze verwijzing. Kom dan met concrete voorbeelden. Het is en blijft in de meeste gevallen 2e hands spul hier op het forum, neemt niet weg dat je elkaar niet hoort op te lichten.
9 maart 2010 om 15:11 #29648Ik denk dat mensen hem Jehada noemen. Gewoon een nickname ofzo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.