Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Oplichters” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Oplichters” topic

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 366)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaatje
    Donateur

Noud

Ik ben bij hem thuis geweest om onderdelen op te halen 2 maanden geleden.
      Hij heeft zeer veel onderdelen en het lijkt me geen oplichter.

Mvg
      Jeroen

R.Zwiers
      Bijdrager

Heb vroeger wel dingen bij hem gekocht, zowel motorisch en frame delen.
        Frame delen zijn naar mijn ervaring wel prima.
        Motorisch zijn er vaak mankementen maar meestal vermeld die dit wel.

Wel gewoon te vertrouwen.

Noetiepoerker26
        Donateur

Bedankt mannen,
          Heb toevallig net een mailtje gekregen dat hij het gistere heeft opgestuurd; waarschijnlijk dus gewoon een communicatie-misverstand.

(Dit kan dus in principe worden verwijderd door een mod :thumb)

Wilk1985
          Moderator

Check even de whitelist van Dubracer, is dezelfde persoon.

Mooi dat het nu in ieder geval opgelost is :thumb

Bas23
            Bijdrager

Koop nooit meer wat vd “Oplichter” Vaak zijn de spullen kapot! Mijn raad is koop daar niks!

MCBoss
              Donateur

Ik ben ook pasgeleden opgelicht door ene Jansen uit Hoogeveen DR
                Wit cittazadel gekocht voor een leuke prijs, maar je raad het al het is nooit opgestuurd en geen reacties meer op mails.
                Politie & marktplaats ingelicht en vervolgens krijg ik te horen dat er meerdere klachten waren en ze zijn account gingen stil leggen.
                Krijg ik een zielig mailtje van die bokkel*l dat er familieomstandigheden waren en het pakketje al klaarstond om gepost te worden.
                Ik gaf aan post dan en geef tracktrace dan trek ik de aanklacht in.
                Nooit pakket gezien en zijn account werd gedelete door mp.
                Paar weken later zie ik per toeval een advertentie over onderdelen voor een citta in hoogeveen, kijk ik verder zie ik een bekende advertentie die hij toen ook had.
                Is dus dezelfde eikel:
                Jansen
                IBAN: NL50INGB0683895680
                Hoogeveen DR
                Bij een andere advertenties staan een andere namen:
                Richel
                Danus
                Roland Jansen <--- Dit zou zomaar zijn naam kunnen zijn Wie hem tegenkomt mag hem een nekschot geven uit mijn naam Zie hier zijn advertenties: [url]http://www.marktplaats.nl/verkopers/23145252.html[/url]

Noetiepoerker26
                Donateur

Nou, vandaag de cilinder+zuiger binnengekregen. De cilinder ziet er nog gewoon net uit (zoals beschreven op marktplaats), maar de zuiger heeft toch wel wat schade…:
                  Is deze nog te gebruiken? Lijkt wel alsof er stukjes vanaf zijn gebroken…

speedbuxy
                  Bijdrager

Als zuigers nou amper te verkrijgen waren voor onze Vespa,s dan had je hem met wat vijlen en bijwerken nog wel kunnen redden.
                    Maar zou nu gewoon voor een imi 43mm zuiger gaan ala k-star oid.

Lennaert
                    Sleutelbeheerder

Blijft de vraag wie was het? Name + shame.

Noetiepoerker26
                      Donateur

Pascal uit Susteren. Heb van een mede-forumlid al zijn adresgegevens ontvangen, dus als er geen schappelijke oplossing komt rij ik met mn vader naar Susteren om eens een hartig woordje met deze meneer te spreken. :thumb

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

Horen we inderdaad vaker over zal wel genoeg aan gegevens wezen onderhand.

wim v8
                          Bijdrager

Deze gast adverteerd toch al jaaaaren op mp met heel veel onderdelen en veel advertenties.

http://www.marktplaats.nl/verkopers/18013489.html

Leek mij geen oplichter, zal allemaal wel meevallen.(denk ik)
                            Als ik het zo zie sloopt ie iedere week wel een ciao, dus ervaring zat.
                            Zal dan ook weten waar ie over praat. Persoonlijk koop ik een cilinder nieuw, toch wel een belangrijk onderdeel van de motor lijkt mij, en ciao spul is nieuw al erg goedkoop, net als bijv. dat achterzitje: 15,- Volgens mij zijn die 25,- nieuw, dat koop je dan toch ook niet.

P.S. Trouwens, ik ken hem helemaal niet.

Gr. Wim.

MCBoss
                            Donateur

Heb zelf meerdere malen spul gekocht bij hem en eigenlijk nooit een probleem.
                              Nou heb ik nog nooit een cilinder gekocht bij hem dus daar kan ik niet over meepraten.
                              Zadels en broodjes kappen etc wel gekocht bij hem en altijd wat hij verteld dat klopt.

wim v8
                              Bijdrager

http://oi66.tinypic.com/ipm7md.jpg

Ja als die zuiger er zo uitziet had pascal dat wel even knap mogen fotograferen en bij de adv plaatsen, en de manco’s beschrijven, sommigen fotograferen alleen de mooie kanten van het te verkopen, dat valt vaak tegen als je t thuis krijgt.
                                Ik mag toch hopen dat je geen DR43 hebt gekocht voor 50,- Noetie. Die zijn een of twee tientjes duurder nieuw.
                                Maar die zuiger als die goed past kan je die wel oppoetsen hoor, scherpe kantjes eraf, beetje inrijden, nieuwe zuigerveertjes, rijk afstellen.

Gr. Wim.

zevenenergie
                                Donateur

Met alle respect hoor maar ik vind dat je zaken in het juiste perspectief moet blijven zien. Een kapot zuigertje op gestuurd krijgen is nog niet opgelicht worden.

En daarbij, een 2e hands zuigertje koop je voor 5 euro.
                                  Maar de schade die je iemands reputatie op deze manier toe brengt is gigantisch.

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 366)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.