Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Oplichters” topic
- Dit onderwerp bevat 365 reacties, 130 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 9 maanden geleden door bram0vitz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juni 2013 om 08:47 #32620
Jelle :
Heb je ook een foto gezien van de het blok voor dat je hem van Spulleke heb gekocht?
Want met alles er op en eraan wil niet meteen zeggen incl. cilinder…. (al is €285,- wel een prijs dat je dit op zijn minst mag verwachten)ja heb een foto gezien met de cilinder er op.
vind het veel geld zonder cilinder mvg brent3 juni 2013 om 10:52 #32618Ene Johan op mp ben ik laatst door opgelicht.
Ik had mijn polini sp geruild tegen zijn biturbo plug en play.
Ik blij, komt de cilinder 3 dagen daarna binnen zonder pistonpen, zuigerveren af, membraamplaat niet erbij,
gee clipjes etc.. hij zei nog wel dat het plug&play was.
Ik doe in ieder geval nooit meer zaken met deze man.Edit.
3 juni 2013 om 16:42 #32623Daarom doe ik het liever niet via mp.
@speedy hij is ook nog een naam genoot van mij. Dus verpest hij ook weer voor mij :p
6 juni 2013 om 19:01 #28647Kent iemand Mark Fransen uit asten?
Deze heeft mij een Polini 46 mm verkocht. Hij zegt dat alles in nette staat was, toen mijn pakketje vandaag binnen kwam zaten de warmloop sporen (voelbaar) in de cilinder en op de zuiger. Na mijn geld terug te vragen en ik t pakketje terug stuur zegt hij dood leuk dat ik maar had langs moeten kOmen. Geld heeft hij niet meer want hij heeft het voor zijn kennis verkocht, zegt hij! Maar ik had hem gevraagd waarom hij hem weg deed em dat was omdat hij een malossi had gekregen.
Hij bood ook nog een rv blok aan!
Kent iemand hem???
24 augustus 2013 om 12:15 #32669Beste vespa fanaten
Ik zie hier op het forum dat spulleke terug een beetje actief is.
Maar hij moet mij nog geld of een cilinder.
Had en blok gekocht met simo zij inlaat voor 285.
Ik had foto’s gezien met de cilinder alles er op en er aan.
Maar toen ik het aan kreeg was er geen spoor van de cilinder zat er niet bij.
Een kleine spulletjes van de carbu was er ook niet.
En ik heb hem al terug wat pm’s gestuurd maar hij reageerd niet.
Wie kan me helpen?
Mvg brent24 augustus 2013 om 22:04 #32670
Spulleke!Ik heb je al meerdere malen gezegd.
Op de foto was de cilinder aanwezig, maar ik heb je in de pm gezegd wat die set inhield.
En die kleine spulletjes moeten erbij zitten, want ik heb een apart doosje dicht getapet en daar zaten de kleine delen in.16 december 2013 om 12:38 #31267Iemand al eens zaken gedaan met Dimibravo? Advertentie: KLIK Heb het blokje met belgische inlaat ‘gekocht’, oftewel geld overgemaakt maar nog niks ontvangen. Heb het geld (35 incl.) overgemaakt op 25 november. Een week later nogmaals gevraagd of het blokje op de post was. Hij zei dat ie met een sterfgeval in de familie zat, dus nog geen tijd heeft gehad. Maar de dag erna zou het alsnog op de post doen (3 december). Echter heb ik nog steeds niets ontvangen.
16 mei 2014 om 08:43 #32840Hallo,
LET OP! LET OP! OPLICHTER
Op marktplaats staan op dit moment advertenties van Raymon blauw uit Delfzijl
Hij stopt met zijn hobby en verkoopt al zijn onderdelen,en zou zogenaamd alleen het beste bewaard hebben…!!!!
Ik heb een polini 46mm besteld,de zuiger zou ook netjes zijn incl.pistonpen en veren.En hij zou ook een voorbandje voor mijn citta erbij opsturen.
Nu heb ik de cillinder binnen,De zuiger zit vol met krassen en er zit een barst in
er zit geen pistonpen bij en ook geen voorbandje.wat een misselijke mensen heb je tochmaar ja… tot nu toe altijd goed gegaan.
bedenk je dus goed voor je iets koopt
16 mei 2014 om 09:17 #32841:! Deze gebruiker is ook gebanned van ons forum wegens oplichting.
Zie profiel: http://vespa-ciao.nl/users.php?m=details&id=5526
In geen geval te vertrouwen dus.24 mei 2014 om 17:35 #32088Dat profiel had ik te laat gevonden…
En ik zag inderdaad dat er in kleine lettertjes “banned” bij staat.
vuile etterbak…Maar nu weet iedereen tenminste dat hij weer actief is op marktplaats op dit moment,
en ik bestel vaker nieuw spul,weet ik tenminste zeker dat het goed is.het heeft ook zo zijn voordelen haha..
19 juni 2014 om 14:38 #32848Ik heb een tijdje terug een setje citta kroonstukken van JariV overgenomen.
Alles goed en wel, de deal rondgemaakt. Daarna heeft hij alles verzonden. Nu blijkt dat hij het verzonden heeft naar het verkeerde huisnummer waarna het pakje geretourneerd werd naar de afzender/sorteercentrum.
Jari bood aan om het betaalde geldbedrag terug te storten omdat het nog wel even kon duren voordat hij alles weer terug in zijn bezit zou hebben.
Hier ben ik mee akkoord gegaan en na het verzenden van mijn bankgegevens laat hij niks meer van zich horen.
mijn pm’s leest hij wel maar hij vertikt het blijkbaar om te antwoorden en geld over te maken.Denk aan de whitelist.
19 juni 2014 om 14:46 #32849Ik heb ook al een keer iets overgekocht van deze persoon, en hij neemt inderdaad flink de tijd om te reageren. Uiteindelijk heb ik het product wel gewoon netjes ontvangen, alleen de communicatie was niet helemaal geweldig.
24 juni 2014 om 16:21 #32633Advertenties zijn inderdaad alweer ofline. Kan dus niet meer kijken hoe of wat. Toevallig adres in maastricht?
24 juni 2014 om 17:11 #32632Daar voor doe ik het 😛
Ahzo, is goed zal een oogje in het zeil houden 🙂
24 juni 2014 om 21:43 #32851Het is zo simpel. In eerst instantie doe ik altijd of ik de spullen op wil komen halen en als alles ok is geven ze ook het adres.
Naderhand zeg ik altijd dat het helaas niet gaat lukken en of ze het op willen sturen. Nooit problemen gehad.Wanneer iemand de boel wil belazeren zal hij alleen maar willen versturen en kan je niet langs komen ( en 1001 smoesjes daarvoor bedenken )
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.