Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Oplichters” topic
- Dit onderwerp bevat 365 reacties, 130 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 9 maanden geleden door bram0vitz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 mei 2012 om 21:06 #32090
Bedankt voor de hulp, ik hoop dat ik nog de spullen krijg, maar denk het niet en ik ga nog kijken voor die aan gifte.
Mvg Sven
17 mei 2012 om 13:04 #29068Sven is dus ook niet de enigste, hij heeft mij een kromme achterbrug verkocht.
Hij zegt vervolgens dat dit dan maar door transport moet zijn gekomen want hij wist van niks.
geloof ik natuurlijk niks van17 mei 2012 om 13:12 #28290Na al deze negativiteit is het dan niet mogelijk om deze meneer een (tijdelijke) ban op te leggen, en de ban weer op te heffen als hij alle zaken heeft opgelost?
17 mei 2012 om 17:00 #31677Als je iemand bant is dat niet echt een aansporing om hier dingen goed te maken. Dat kan ook niet als je gebanned bent.
18 mei 2012 om 08:53 #32348Zo, na een kleine afwezigheid wegens herstel ben ik er weer.
@Sven70cc PM mij even op een normale manier en niet dat gezeur en om de 3 minuten een pm met allerlei kleine dingen.
Stuur me even 1 goede en duidelijke PM dan stuur ik je even die poelie en kentekenplaathouder op, want aan een bubbelenvelop heb ik nog niet gedacht, dit lossen we samen wel op via PM.@Brouwer, toen ik de brug verstuurde was hij nog recht, dit was duidelijk te zien op de foto, ik denk dat TNT er iets zwaars bovenop gezet heeft, ik ben ook niet zo slim geweest om er wat te tussen te doen.
Hierbij zeg je ook niet dat wij de onkosten verrekend hebben met de JMPB brug en dat ik jou er wat extra spullen heb bijgedaan.@Citta_Florian de radiateur was inderdaad niet lek, dat klopt. Het probleem ligt blijkbaar aan de vuldop, deze sloot niet volledig af dus de vloeibare pakking (prop) op de plek waarvan ik dacht dat het lekte was overbodig. Ik heb nu een ring tussen de vuldop en de radiateur gedaan waardoor er niets meer lekt.
Ik hoop dat nadat ik met iedereen alles heb opgelost, mijn Whitelist weer gezuiverd wordt en er hier even een feedback gepost wordt over de gang van zaken, want begrijp goed dat ik even bij heb moeten komen van het ongeluk, want zoiets is niet niks.
Dus bij deze heb ik mijn zegje gedaan, wie wat te zeggen heeft, kom maar op of PM me.
Ik los alles netjes op, zoals een vent dat hoort te doen 😉En waar je ook een vent voor moet zijn; ik wil bij deze mijn “slachtoffers” excuses maken voor het eventuele ongemak, maar begrijp goed dat ik ook maar een mens ben en ook ik fouten kan maken, die ik bij deze recht ga zetten aangezien ik nu weer goed kan lopen en denken (zware hersenschudding, knie zwaar gekneusd etc)
12 november 2012 om 11:59 #29061Hallo mensen heb een vraagje? Kenne een van jullie misschien spulleke persoonlijk of woont die in de buurt bij je? Ik heb dik 1,5 week iets bestelt bij hem maar, ik heb nog niks binnen en hij reageert niet meer! Hopelijk weet iemand wat want, wordt nu wel bezorgt!
Gr. Thierry12 november 2012 om 12:24 #29522Ja die ken ik wel, maak je geen zorgen het komt wel, maar niet zo netjes van hem dat hij er zo lang mee wacht.
12 november 2012 om 12:53 #30161Heb hem ook al een tijdje niet meer online gezien….
12 november 2012 om 13:14 #30162Er zal vast een reden voor zijn, staat niet bekend als een ‘oplichter’
Desalniettemin zou het wel even netjes zijn om even iets te laten weten als er ,om wat voor reden ook, vertraging is..I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 november 2012 om 14:09 #30163Ja waarom het zo laat komt weet ik niet, en het reageren zij die ja heb geen pc beschikbaar. Iedereen heeft internet op ze tel bijna. Maarja afwachten dan maar. Bedankt voor jullie reactie’s people:D
12 november 2012 om 14:32 #30164Heb hem op msn, vlieg hem wel ff aan als hij weer online komt 😉
12 november 2012 om 16:51 #30158Jah dank je man. Hij had gewoon even moeten communiceren met mij. Maar het is geen oplichter dus dat woord neem ik niet in me mond
dan.12 november 2012 om 17:05 #30159Oké mooi man. Maar hij doet het wel vaker dus! Moete mensen wel mee uitkijken. Ik laat je weten als ik wat hoor of binne heb
12 november 2012 om 17:33 #30389Heb ook een keer wat kleine onderdeeltjes voor hem meebesteld vanuit een webshop uit duitsland. Keer op keer zei hij dat het geld was overgemaakt, maar heb nooit wat van hem ontvangen. Rare gast dus! Hij heeft uiteraard ook nooit zijn onderdelen gekregen van mij, maar vervolgens zat ik er wel mee opgescheept.
12 november 2012 om 20:02 #30473Zo is spulleke, heb ook wel is wat besteld bij hem en dat duurde idd wat langer als dat je van jmpb oid gewend bent.
Maar geloof me hij is geen oplichter, het duurt wat langer bij hem 😉
Netjes is het idd niet.En mocht het nodig zijn dan kan ik eventueel nog wel aan zijn gegevens komen, maar heb ff geduld
Wanneer leden nou eens wat meer de whitelist van iemand gaan lezen. Weet je waar je aan toe bent. 😉
Dan kan dit topic vanaf nu weer gaan over oplichters. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.