Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Oplichters” topic
- Dit onderwerp bevat 365 reacties, 130 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 9 maanden geleden door bram0vitz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juni 2011 om 21:58 #31910
ik ook dan maar,
evo666 heeft bij mij een tijdje terug wat onderdelen aangeschaft.
contact was goed en liet ook nog wat toffe foto’s van onderdelen zien.
ik had niet het idee dat hij een negatieve houding had of wilde tonen.
echter weet ik ook dat mike geen kwade bedoelingen heeft.
ik ben nog een keertje bij hem thuis geweest om vertanding te ruilen en had nog even zijn citta mogen aanschouwen.
beide partijen zijn gewoon vriendelijk(zover ik weet) en hebben naar mijn oordeel geen kwade bedoelingen.
als er even wat duidelijkheid geschept kan worden met betrekking tot de krukas.
dus in de vorm van een foto en/of video kan mike zien of de krukas ook daadwerkelijk in die staat was toen hij hem had verkocht.
ik neem aan dat vespaavanti dit dan kan ondersteunen of dat ook daadwerkelijk zo is,
aangezien hij het blok heeft gereviceerd.
dan kan deze situatie opgelost worden.3 juni 2011 om 23:44 #31909Mannen bij deze, dit topic gaat over oplichters. Niet over wie wel of niet goeie bedoelingen heeft, discussie gesloten!
21 augustus 2011 om 00:33 #32140
AnoniemNa erg lang handelen in spullen via het forun en marktplaats ben ik dit keer ook teleurgesteld….
Heb zo’n 3 a 4 weken terug een Polini top one gekocht via forummember: freak98.
een week na betaling had ik nog niets binnen gekregen, ik kreeg te horen dat ik mijn adres vergeten was te vermelden en dat was ook zo. nog een week later niets binnen… ik weer pm’en en kreeg te horen dat het zo snel mogelijk op de post ging en zelfs de track & trace code werd doorgegeven. uiteindelijk weer niks binnen… hij had de advertentie op speurders en op het forum al redelijk snel verwijdert. Ik heb wel zijn naam en telefoon nummer ( heb de advertentie opgezocht via google in cache en er stond blijkbaar een telefoon nummer bij). Ik was het wachten zat dus ik bellen: krijg ik te horen dat hij het erg druk heeft en helemaal vergeten was enz…. ik zou het volgens het tel gesprek binnen 3 dagen binnen hebben. dit is al een week geleden en heb alweer niks binnen gekregen. hij neemt ook niet meer op als ik bel…:kotsDe oplichter heet Wouter Hulzebos (woonplaats: Stadkanaal, vlakbij groningen)
iemand bekend met dit figuur?:?
In dit soort situaties ben je dus eigenlijk machteloos want de politie doet er niets aan… die gaan pas actie ondernemen als er 30 meldingen zijn over 1 dezelfde persoon:no
het is dat ie zo ver weg woont anders zou ik het persoonlijk komen afhandelen!:pestKijk dus uit voor Freak98 aka Wouter Hulzebos!
23 augustus 2011 om 12:11 #32144Misschien kan dit helpen:
hulzebos administraties (Stadskanaal)
tel: 0599-659116
Hopelijk is het van iemand in zijn familie. succes

Edit: Misschien kunnen de website eigenaars van vespa-ciao.nl je ook helpen door jou het IP van deze meneer te geven. Die zijn wel zo lief :bloos (?)
23 augustus 2011 om 13:12 #32146
AnoniemThnx Speedfreak17:bier
Heb net het nummer gebelt en ik kreeg de vader van Wouter Hulzebos aan de telefoon:D:)
Zijn vader was er ook niet zo blij mee en hij heeft zelfs het adres gegeven
Ik wacht het heel even af, misschien krijg ik nog iets te horen of evt de 60 euro terug gestort.
mochten we er niet uitkomen kom ik wel even persoonlijk onverwacht langs, heb toch OV ghehe:DToch snap ik niet dat het zo moet verlopen…. handel nu al zo lang via marktplaats en het forum, altijd zonder problemen.
Ben superblij dat ik nu weer een stapje dichterbij ben, heel erg bedankt speedfreak
23 augustus 2011 om 13:16 #32147Joris :
Toch snap ik niet dat het zo moet verlopen…. handel nu al zo lang via marktplaats en het forum, altijd zonder problemen.Eens in de zoveel tijd kom je ze tegen houd daar maar rekening mee.
Maar mooi dat je nu een stapje dichterbij bent gekomen dankzij speedfreak17
Je hebt nu tenmiste een thuis tel waar je evt hem zwaar op kan stalken:D
(zal pa vast snel genoeg van hebben en evt zelf de 60 euro terug storten:D)23 augustus 2011 om 13:24 #32148
Anoniemdaar heb je inderdaad een sterk punt Speedbuxy! ik kan allang blij zijn dat dit pas de eerste keer is en dat het mij overkomt;)
Ik laat jullie weten hoe het afloopt

EDIT: heb na het telefonisch gesprek met zijn vader het pakketje binnen gekregen een dag later. netjes ingepakt en de uitlaat ziet er ook nog goed uit, dus het kan dus wel

Speedfreak bedankt voor de geniale hint want anders had ik hem wss nog niet binnen:P
in totaal iets van 4 a 5 weken moeten wachten en steeds erachter aan moeten gaan en toch met succes:D13 april 2012 om 11:18 #32363ik had een vario naaf gekocht van Dave2011.
het zou gaan om een naaf met 1:10.5 vertanding en geen schade zoals bijvoorbeeld een aangelopen keerringvlak.
na ontvangst heb ik de naaf bekeken en zag dat het keerringvlak wel aangelopen was…
dat is dus niet wat ik wilde, maar na het monteren van de naaf en het controleren van de vertanding was het gewoon een 1:13 vertanding :boos.hier heb ik dus helemaal niks aan terwijl mij was vermeld dat al mijn punten goed waren.
het verkooptopic staat zelfs nog online: klik wees dus slim en zoek je onderdelen ergens anders. dave graus is niet te vertrouwen.13 april 2012 om 17:44 #31799En je hebt dit al met hem besproken hoe het allemaal zit en konder er niet uitkomen tot een compromie?
13 april 2012 om 17:48 #31998
Spulleke!@adriaan, als je in Dave2011 zijn profiel had gekeken.
Dan zag je de whitelist comment van Lastpak, waarin staat dat Dave2011 niet reageert.
Dus dan wordt het een lastig verhaal om tot een compromis te komen.13 april 2012 om 23:29 #32100Oke dat had ik inderdaad niet bekeken, maar zijn verhaal kwam zo over dat het net leek of er gewoon mis comunicatie was geweest. Maar hij had dus wel het recht zo een bericht te plaatsen. Excuses hier voor
16 mei 2012 om 18:49 #30521Hallo,
Ik heb laats snelgas en rem kabels en poelie en kenteken houder van criminalmindz gekocht.
Maar kreeg alleen snelgas en rem kabels had ik heb ge pm’t krijg ik te horen dan kost het nog eens 6,75 euro kost, heb ik weer terug ge pm’t krijg ik niks meer van hem te horen,weten jullie meschien wat ik kan doen ??Mvg Sven.
16 mei 2012 om 18:58 #30803Nou, ik merk de laatste tijd wel dat hij een beetje oplicht.
Eerst was zijn whitelist goed, totdat je de laatste post ziet.
Dan is het alleen maar negatief.
Hij heeft dringend geld nodig om zijn scooter te maken, dus ik denk dat daardoor oplicht.Je kan er niks tegen doen, ook niet V-C.nl de schuld geven ofzo, het is eigen risico helaas.
16 mei 2012 om 19:48 #31996Dat is dan jammer, wat een zielig kind 😐 kun je hier geen aangifte voor doen ??
16 mei 2012 om 20:54 #31999tsja, politie zal niet veel beginnen voor spullen die 5 euro waard zijn en vergeten zijn.
maar waarom zou voor een poulie en kentekenplaathouder 6.75 betaald moeten worden?
dat kan makkelijk in een bubbeltjesenvelop.
ik hoop voor je dat je er uit komt
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.