Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Oplichters” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Oplichters” topic

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 366)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

thierry93
    Donateur

@ n3ophytenl hehe dacht dat je nooit meer zou neageren!!
      En het is geen excus ja had gwn even moeten zegge dat het wat langer ging duren!!
      Maarja genoeg gezeur, als ik me uitlaat maar heb.

n3ophytenl
      Bijdrager

prima!

beunhaaz
        Bijdrager

Gezellig , Kent iemand die Citta Freak van mp?(musselkanaal groningen) Want had een deal met hem gemaakt en geld overgemaakt krijg ik nu bericht (als het geld binnen in gekomen) Dat hij het pakketje al verkocht heeft aan iemand anders omdat hij niks van mij heeft gekregen en niks meer heeft gehoort ….

Krijg zoon raar gevoel dat ik ben gescammed ….

Edjuh
          Bijdrager

Hij heeft een 06 en skype op MP staan, al gebeld?

beunhaaz
            Bijdrager

Beetje vaag verhaal te horen gekregen….. Dat iemand aan deur was geweest en hem het zelfde bood en hij hem maar aan die gast verkocht had en nog iets .. Lkkr vaag…. Ben benieuwd -,-

MarcoS
              Donateur

eigenlijk vind ik dat er op het forum veels teveel gerommeld word

of je wordt opgelicht of je koopt een zooitje troep als je niet heel goed oppast.

VOORBEELD ik heb MIKEROSAUER’s evoblok overgenomen voor 350 euro compleet met mazzucchelli volle wangen krukas en de hele zooi, blijkt nu dat onze SMEERLAP de krukas heeft omgeruild met de een of ander verrotte

BEDANKT HE MIKEROSAEUR :kots
                mocht iemand zijn adres weten stuur me even een P.M

Anoniem

Hello Heren,

Ik heb laats en aanvaring gehad met STH/LeonCiao, Vario bij hem gekocht, die achteraf zo rot is als een Mispel.
                  Natuurlijk was ik wel teleurgesteld, maar na wat wikken en wegen heb ik volgens afspraak de helft van mijn geld terug gekregen. Wel in 2 etappes maar hij heeft het opgelost.

mvgr stefanovitch

keltow
                  Bijdrager

evo666 :

of je wordt opgelicht of je koopt een zooitje troep als je niet heel goed oppast.

VOORBEELD ik heb MIKEROSAUER’s evoblok overgenomen voor 350 euro compleet met mazzucchelli volle wangen krukas en de hele zooi, blijkt nu dat onze SMEERLAP de krukas heeft omgeruild met de een of ander verrotte

Reageerd hij niet meer op mailtjes ? Staat er op het pakketje geen afzend adres ? Ik kon me herinneren toen ik een pakketje op ging sturen dat ik mijn eigen gegevens ook moest invullen.

Echt een naai streek van deze gast (tenzij het onbewust is gebeurd, maar dat lijkt mij niet).

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

mikerosauer
                    Bijdrager

evo666 :

dit is dus compleet onzin EVO666. ik heb je de set zo verkocht als die lopend onder mijn citta vandaan komt.mijn blok is toen door stephan gereviceerd,als die kruk rot geweest zou zijn zou hij me dat echt wel verteld hebben.en na dik 3 maanden kom je hier mee !!mss heb je zelf de zooi wel om zeep geholpen.
                      aangezien je ik weet niet hoeveel pm’s mij gestuurd heb omdat het hem niet aan het lopen kreeg omdat je niet eens verstandt hoe je een cpvv moet aansluiten!!!!!!!

BEETJE JAMMER DAT JE HET ZO MOET ,MAAR IK WEET GEWOON DAT IK GEEN ZOOI VERKOCHT HEB,WAT JIJ ER ONDER TUSSEN MEE UITGESPOOKT HEB IS NATUURLIJK NIET NA TE GAAN

en toen heb je me zelf nog gepmt dat het blokje prima liep !!!!!!! toen je eindelijk het voor elkaar kreeg met de cpvv !

in een pm dreigen dat je LANGS komt vindt ik echt lagereschool nivau

Ondanks alles, een beetje op het taalgebruik en hoofdletters letten a.u.b. Schreeuwen schiet je niks mee op.

MarcoS
                      Donateur

precies wat ik dacht, ik stel het zeer op prijs als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om om zijn adres even naar me door te sturen. B.V.D

VespaAvanti
                        Donateur

Beetje appart wat hier gebeurd meneer evo666:con
                          Ik heb dit blok zelf voor Mike gereviseerd en toen zag het er allemaal top uit, niks mee aan het handje!
                          En om er naar 3 maanden nog eens mee te komen vind ik ook vrij appart, gezien het verhaal wat Mike er bij heeft staan van die PM’s die jij hem gestuurd hebt met mickey mouse vragen die je normaal gewoon hoort te weten (bv hoe je de CPvv aan moet sluiten) voor je aan een complex(er) blok als een Evo begint, riekt mij dit een beetje naar zelf kapot gemaakt en de schade nu willen verhalen op de verkoper.
                          Beetje zwak ook om te dreigen met langs komen enzo:con
                          Bewijs eerst eens wat door duidelijke foto’s te sturen ofzo, want volgensmij heb je dat ook nog niet gedaan.
                          Kijk dan verder hoe of wat want dreigen gaat nergens over, daar heb je straks alleen jezelf maar mee want dit is bij wet strafbaar!:!

b.baens
                          Bijdrager

@ Evo666.
                            Als je zo een blok koopt moet je toch wel een beetje verstand hebben van brommers lijkt me. Anders ga je niet aan zo een blok beginnen.
                            Daarbij kan je andere mensen wel lopen zwart maken, maar zou ik eerst maar eens zorgen dat je zelf ook alles op een rijtje hebt. Zag je naam hier op de vorige pagina ook voorbij schieten en dan doel ik op het feit dat je wil dat andere niet zo snel een grote mond open trekken, en elkaar uitschelden en bedreigen. Ik weet niet wat jij nu aan het doen bent…

Ik kan Mikerosauer feed-back geven. Heb een 46 polini van hem gekocht, en alles verkeerde in goede staat, heb het bij ‘m zelf opgehaald en hij bood nog aan om te helpen als het mij niet zou lukken.

Dreigen heeft geen nut, dalijk heb je nog een ban te pakken en dan ben je blij zeker (y).

VespaAvanti
                            Donateur

b.baens :
                              @ Evo666.
                              Dreigen heeft geen nut, dalijk heb je nog een ban te pakken en dan ben je blij zeker (y).

Of de politie bij JOU op de stoep Evo666, als Mike wil kan hij zo aangifte doen van bedreiging namelijk.

JayL
                              Bijdrager

Na 3 maanden… jeetje zeg. Nou dan wil ik ook eens iets kwijt.

Ik had een deal met evo666, had gezegd dat hij een kickblok met achterbrug en alles erop en eraan over zou nemen. Laatste wat die zei was dat ie het geld over zou gaan maken….. Niks ervan gekomen natuurlijk! PM’s gestuurd, geen antwoord op gekregen. Dat zegt wel iets over wat voor een persoon deze evo666 is. Just my 2 cents… 😉

arrivederci
                                Bijdrager

Geachte evo666 zonder een persoonlijke aanval of communicatie probleem bloot te leggen wat zijn de technische problemen?
                                  Sinds wanneer heft u het probleem geconstateerd, en hoe bent u daar achter gekomen?
                                  Kan u de foute krukas of het probleem fotograferen en door een mede Vespa fanaat bevestigen?
                                  Wanneer dit niet mogelijk is zijn uw beschuldigingen ongegrond en niet bewijsbaar.
                                  Mike vraag uw om bewijs en bevestiging van het probleem feitelijk te gronden!
                                  Gezien Mike zijn reputatie en uw 3 maand late reactie vraag ik u zakelijk en vriendelijk te converseren.

p.s. Wit u medewerking van uw verkoper gebruik geen hatelijke, persoonlijke taal maar wees zakelijk en vriendelijk.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 366)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.