Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Oplichters” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Oplichters” topic

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 366)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

@florian
      Why ging je trouwens direct schuren in je cilinder… kans dat hij het nu terugneemt is natuurlijk kleiner.

Je hebt trouwens wel veel pech met aankopen, goedkoop wordt duurkoop.

P.s ze hebben gewoon een KVK nummer, ga er vanuit dat je dan als klant wel wat rechten hebt -> https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/ZS/ZSWWW01&#64;?TYPE=NDNR&NDNR=17277656&NSDN=

just1991
      Bijdrager

Ik heb bij hun een Gianlli Fire gekocht zag er precies zo uit als op de foto en verder niks mee mis geen deuken of wat dan ook alleen de stinger die er opnieuw aan was gelast.

Ik had ook goed mail contact met die persoon en melding gekregen dat het geld er was en ook gelijk een emial met Track’nTrace nummer!

thierry93
        Donateur

Een vraggje: Wie ken deze jongen goed (n3ophytenl)
          Heb namelijk dik 2 weken me 60euro overgemaakt voor een uitlaat, en heb nog steeds niks binne:o
          Hij reageert ook niet meer op zijn Pm’s. Vind toch weer jammer dat er dit zulf mensen zijn!
          Ik hoop ook dat ik me geld of me uitlaat krijg anders moete er andere maatregelen worden ondernomen:((
          Wie kan my wat info geven over deze jongen (n3ophytenl). Dan praat ik over verzendingen
          Grzz

niek1992
          Bijdrager

ik denk niet dat het een oplichtert is ;). woont bij mij in het dorp. volgens mij was hij op vakantie. maar kan me ook vergissen hoor. bel hem anders even? die jongen doet niet moeilijk hoor.

thierry93
            Donateur

okee gelukkig:D, ja want hij zij dat die het druk had ofzo maar had die het wel even kunne zeggen.
              Heb jij misschien ze nummer, dan zal ik hem effe bellen:thumb
              Bedankt voor je reactiee

speedbuxy
              Bijdrager

Ik heb hem bij de strand en sluis toer gezien en leek mij verder geen oplichter.
                Maar neemt niet weg dat iemand 2 weken laten wachten niet echt netjes is:no
                Maar verder zou ik me niet druk maken komt vast goed:thumb
                (hij gaat 8mei ook met mike naar de limbo toer)

niek1992
                Bijdrager

ik zag hem gisteren nog in de super, ik zei “je moet even op v-c.nl komen, gozert is beetje boos op je, denkt dat je een oplichter bent” .. Zegt ie. ” in welk topic dan?” zeg ik: “het grote-oplichters topic” ” ooooooh! LOLLL”

Eindstand: hij heeft het dus heel druk, school afronden enzo. was de bedoeling dat hij deze week weg ging. so no worry:con

thierry93
                  Donateur

Ja ik snap dat die het druk heeft, maar laat je klant niet wachten. Laat het dan even wete wanneer je het gaat doen!:no
                    Maarja als ik het 10 mei niet binnen hebt, moetik het zelf maar gaan ophalen ofzo.

@ Niek1992 bedankt dat je hem effe heb aangesproken:thumb

n3ophytenl
                    Bijdrager

Eey freund ik heb hem al opgestuurt hoor. Niet iemand gelijk voor oplichter uitmaken :no Ik heb zelf ook 3 weken op me Proma CC moeten wachten en die jongen had het ook druk 😕 Maar mijn exuses voor hiervoor echt. Ik was ook aldoor niet online en moest veel werken en zat met school enzo maar je uitlaat komt eraan hoor nogmaals SORRY!! :thumb

Groetjes Koen

-RobinvS-
                      Bijdrager

Dat je het druk hebt vind ik geen excuus om iemand 3 weken te laten wachten.

je kunt het toch aan iemand anders geven en die het naar het postkantoor laten brengen

n3ophytenl
                        Bijdrager

Dan vind je dat toch geen excuus jij heb hier helemaal niks mee te maken dus de mazzel zebbi! :thumb

Ik heb zelf ook 3 weken moeten wachten nouja jammer dan.

speedbuxy
                          Bijdrager

-RobinvS- :
                            je kunt het toch aan iemand anders geven en die het naar het postkantoor laten brengen

Zelfs dat had niet gehoeven, want wat kosten verzenden nou aan tijd max 10min a 15min.
                            Dus geen tijd is nooit een exuus voor z,on lange periode.
                            Dan kan je beter zeggen was het vergeten of ben er te lui voor:D

Edit
                            Was dat 3weken wachten op je CC dan bij dezelfde persoon die nu je summit heeft gekocht?
                            Anders gaat dat natuurlijk nergens over en is het meer sneu dat leed wat jou is aan gedaan door trekt naar andere verkopers.

n3ophytenl
                            Bijdrager

Euh… ik weet het niet hoor maar ik heb helemaal nooit een Summit verkocht dus 😕

speedbuxy
                              Bijdrager

Oh meende dat het om je summit ging.
                                Maar dan nog veranderd dat niks aan mijn vraag of opmerking, want dan verander je het woord summit even in het woord van het product wat het wel is:D

n3ophytenl
                                Bijdrager

Prima!!!! :pest

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 366)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.