Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote “Oplichters” topic
- Dit onderwerp bevat 365 reacties, 130 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 9 maanden geleden door bram0vitz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 maart 2011 om 10:47 #31533
Mensen, ik snap dat deze sitatie niet leuk is maar kunnen jullie dit via de PM oplossen?
Jullie komen er vast wel uit.
20 maart 2011 om 11:31 #31534Done we zijn er toch uit gekomen :!
20 maart 2011 om 11:34 #31535@ evo666, ik zei citta zolder op marktplaats is niet wijs.
of jij moet dat zijn.18 april 2011 om 21:27 #31654Hoi,
Het is heel makkelijk om mensen op internet zwart te maken die via de post wat op de bus doen,
Als je ergens aan twijfeld of iets wel of niet goed zou zijn moet je gewoon langs gaan en het zelf bekijken..
De een vind iets wel goed en de ander misschien weer wel…Als iemand niet tevreden is over een bestelling ofzo dan hoor ik dat graag en zorg ik voor een gepaste maatregel,
als er iemand bij mij is kom je er veel beter uit!
Nooit gezeur mee!Maar goed,
Graag tot horens!
19 april 2011 om 08:27 #31655als je goed spul levert krijg je er ook nooit gezeur mee?
denk dat je daar zelf ook wel op had kunnen wachten op mensen die niet tevreden zijn.20 april 2011 om 08:24 #31656@ Citta zolder. Kan ik uit deze zin op maken. dat jij van mening bent dat iedereen vind dat jij goed spul leverd?? ” De een vind iets wel goed en de ander misschien weer wel… ”
😛
20 april 2011 om 09:07 #31657Mooie slappe uitleg zeg.:kots
Als je nou gewoon geen prullen verkoopt, of gewoon eerlijk bent over de staat van het product in de beschrijving, en eventuele mankementen gewoon meldt en laat zien op de foto’s, dan hoeven mensen ook niet ontevreden te zijn met wat ze krijgen.
Dan weet men namelijk van tevoren wat men eventueel gaat kopen, in plaats van achteraf te constateren dat men iets anders heeft gekocht als gedacht.En dat langsgaan verhaal is leuk maar je moet gewoon zorgen dat je vertrouwd kan worden met opsturen. Als men komt halen is het product goed, maar bij opsturen kan het zomaar opeens niet goed zijn of anders als beschreven? En dat is dan in jouw wereld het risico van de koper omdat hij niet opgehaald heeft?:?
Door de voorbeelden die hier al over door jouw/jullie geleverd spul gegeven zijn, sta je bij mij al op de zwarte lijst.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...20 april 2011 om 16:47 #29908Amen
20 april 2011 om 17:26 #29906Ik kocht ook een keer een Polini 43mm cilider van hem, compleet zij hij.
Ik heb ook een keer gevraagd of er ook pistonpen bijzat, hier kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord op.
Heb vervolgens de aankoop gedaan, beetje eigen schuld dan, maar kreeg de cilinder zonder pistonpen, en er zat een klein voelbaar krasje in.
Niets ernstigs, maar in de ad stond krasvrij.Als je daar nou gewoon eens eerlijk over was geweest, had ik de aankoop waarschijnlijk nog wel gedaan, maar dan was ik achteraf niet teleur gesteld geweest. Bovendien verlies je klanten door dit soort verhalen.
20 april 2011 om 21:53 #31663@ tonni en CittaKlaas,
Ik kan jullie goed begrijpen…
Maar over dit soort ‘klachten’ kan gewoon gepraat worden..
Ik maak dat echt wel netjes voor elkaar!En ja ik ben en blijf altijd er zelf voor verantwoordleijk…
Als je aan mij vraagt of er een pistonpenetje bij zit kun je daar gewoon goed antwoord op krijgen… Simpel zat..
Als je de zekerheid wil.. Zorg dan dat je van te voren antwoord krijgt…Bijdeze dus ook mijn uitleg..
Graag mensen met kl8en reageren.. want ik wil er wel voor garant staan…Jullie zijn het toch wel met me eens dat verkopen waar je samen bij staat wel altijd ervoor zorgt dat de koop wat gemoedelijker is…?
Nooit geen gezeur achteraf…!Hoop dat jullie dit wel respecteren..
20 april 2011 om 22:19 #31664Ik wil je ook geen oplichter noemen, zo ervaar ik het niet. Je had wel wat netter en duidelijker kunnen zijn in je advertenties.
Trouwens, je hebt verder niets gedaan met mijn klacht, maar dat terzijde.
Als het aan mij ligt blijf ik gewoon bij je kopen als je wat interessants hebt, maar ik wil wel graag duidelijkheid over wat ik krijg voor mijn geld.20 april 2011 om 22:28 #31665als een koper zekerheid wilt (100% van de gevallen) kan je dit bij de advertentie duidelijk er gelijk bij vermelden, hier hoeft de koper in feiten niet om te vragen. Jij bied een product aan jij geeft aan wat de mankementen zijn (als die er zijn) je meld wat er bij zit en wat niet. Je meld je prijs, wellicht een foto. Dan hoef je niet persé een bezoek te plegen om iets te kopen dan kan je alsnog garant staan achter je product, door middel van het duidelijk en helder verklaren hoe je iets verkoopt. Dat dit jou lastig te bevatten valt vind ik vreemd gezien het hier meerdere malen duidelijk wordt gemaakt hoe de gang van zaken ( normaal ) is. dus dit slaat ook op je laatste paar zinnen. een koop kan ook over internet ‘gemoedelijk’ gaan en als jij gewoon de staat van spullen e.d vermeld heb je ook ‘nooit geen gezeur’
20 april 2011 om 22:29 #31666Er is in elk geval ruimte voor verbetering.
Een goede naam opbouwen kost veel moeite en input, hem verliezen is sneller gedaan.
Dat moet je niet willen. Vooral op internet tegenwoordig raak je negatieve reclame over je bedrijf niet weer kwijt.
Succes ermee.I came, I saw, and I forgot what I was doing...21 april 2011 om 07:58 #31667Scootercentrum helmond mag ook aan het lijstje toegevoegt worden.
Had laatst een 43mm Malossi gekocht zag er zeer nice uit, krasloos.Bij aankomst van het pakketje ziet er een dikke veeg in, geen originele Malossi zuiger (maar een scooterzuiger, die nog niet eens past ook) en hij heeft gewoon overmaatsveren gemonteerd..
Zuiger klemt in het hemd, nu ben ik al wezen schuren nu is het iets beter, maar nog steeds niet super.
Toen heb ik contact met hem opgenomen, werd hij gewoon boos aan de telefoon en deed hij net alsof het mijn schuld was hij zei dat ik ermee heb gereden, en dat toen hij hem ingepakt heeft de cilinder er nog netjes uitzag?
Nu zegt hij stuur hem maar terug en dan regel ik het, toen zei ik ja dan weet ik wel wat er gebeurd er gaat een schuurpapiertje doorheen en wordt vervolgens naar mij weer teruggestuurd.
Ik ga hem iig niet terugsturen want dan kan ik fluiten naar mijn geld en ook naar mijn cilinder.
Verder was hij ook totaal sympathiek en hij deed mij wat denken aan een aso die snel op zijn teentjes getrapt is.
21 april 2011 om 13:55 #31668Ik denk dat je bedoelt “onsympathiek”. 😉
Maar waarom zal je hem niet terug willen sturen, vraag gewoon eerst je geld terug plus verzendkosten en dan stuur je de cilinder weer terug. Het enige wat je niet zelf had moeten doen is er een schuur papier door heen moeten halen, maar gewoon weer terug sturen in de staat dat je hem had gekregen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.