Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Opleiding en werk” topic

Home Forums Algemeen Even voorstellen Het grote “Opleiding en werk” topic

3 berichten aan het bekijken - 46 tot 48 (van in totaal 48)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pepko
    Donateur

@florian: VMBO heb ik ook zonder problemen gedaan, zit nu in havo 4 en ga naar het MBO. havo is toch wat te hoog gegrepen voor mij.

speedbuxy
      Bijdrager

Ik heb dan wel geen dikke opleiding, maar ik ben wel 1 van de weinigen in nl die met net 15jaar compleet geschorst is van de leerplicht:D
        Nou heb ik het toen ook bont gemaakt en zou minstens 2 a4tje vol moeten schrijven om het zelf kort te verwoorden.

Maar zou het zo weer doen dat wel:thumb
        Want vind nog steeds dat behalve de basis school met basis vakken zoals lezen, schrijven en rekenen, de rest allemaal wetenschaps theorie waar je (meestal) geen fluit aan hebt.
        Je kan beter na de basis school je meteen gaan richten op het werk dat je leuk lijkt om te gaan doen, ipv eerst nog jaren stom in de boeken te zitten en crap te leren zoals de stelling van pythagoras oid.

beunhaaz
        Bijdrager

@Andree, Trolololol 😛 15jaar compleet geschorst. Stiekem vraag ik me af wat je gedaan hebt 😛

3 berichten aan het bekijken - 46 tot 48 (van in totaal 48)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.