Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Motor” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Motor” topic

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Peter.S
    Bijdrager

je kan altijd nog een speakertje eronder hangen :haha

niceVespa
      Bijdrager

wat een slechte wegligging heeft dat ding kijk hem wiebelen;)

GTZ NV

TimoO_
        Donateur

Martijnvanheerde :
          Zo goed:D:D:D???
          Die tyga pijpen zijn wel een beetje verschillend kwa lengetes. Vooral de tailpijpen:con

Komop Martijn 😛 jij moet toch wel weten dat de lengte van een tailpipe niet zo heel veel invloed heeft..

Maarruh, zo goed ja!

Nu is het mijn beurt weer:

Geweldig mooie motors vind ik, techniek op 2 wielen!

Martijnvanheerde
          Donateur

Nu ik:D

Timoo wat voor een is die laatste? Hahah:bier

barry
            Donateur

Voor mij komt er in 2010 een Yamaha R6.Ben het gedoe met de RS250 echt kotsbeu aan het worden.Toch ga ik deze houden voor speciale aangelegenheden.Constant scheelt er wel één-of ander aan,en Aprillia is gestopt met de wisselstukken.En als je ze vind,zijn ze megaduur!!!

En met een beetje geluk , gaat de R6 naar Sandra & bouw ik me terug een getunde R1 voor mezelf.Maar dan zal er toch wat meer werk moeten komen op het werk,want 2009 was een zeer triestig jaar!!

TimoO_
              Donateur

Wat voor een die laatste is van jou of van mij? 😛 Die laatste van mij is een Norton NRV588, wankelmotor. Die van jou is duidelijk een 2takt blok met 4 uitlaten 😀 RG(v)500 of RD500 dus 😀

Martino
                Moderator

Eind februari begint de MotoGP weer en zoals velen wel zullen weten zal de 250cc komen te vervallen en wordt dit de zogehete Moto2 klasse. Allemaal dezelfde 600cc Honda blokken, maar wat een mooi geluid

G-no
                  Donateur

Heel mooi geluid ja, alleen vind ik het heel jammer dat de tweetakt nu zelfs uit de racerij verdwijnt, toch de plek waar die naar mijn mening thuishoort:( Plus dat de ontwikkeling van 2-takt motoren boven de 125cc door grote bedrijven ook zal stagneren…

TimoO_
                    Donateur

Altijd die Honda he met z’n 4takt… Het geluid heeft wel wat weg van het formule 1 geluid.

Voor de rest, heel jammer.

vercoelen
                      Bijdrager

de beste na mijn mening

speedbuxy
                        Bijdrager

Martino :
                          Eind februari begint de MotoGP weer en zoals velen wel zullen weten zal de 250cc komen te vervallen en wordt dit de zogehete Moto2 klasse. Allemaal dezelfde 600cc Honda blokken, maar wat een mooi geluid

Vraag me af wat dan het verschil nog maakt milieu technisch:con
                          600cc zwaar janken of een 250cc met wat olie zal elkaar vast niet veel meer ontwijken.
                          Verder wel een mooi geluid maar niet te vervanging van.

TimoO_
                          Donateur

Dat systeem van Orbital moet gewoon geintroduceert worden in de MotoGP wereld. Daarvan zeiden ze dat de een RS250 (of 500, weet ik niet meer) met dat systeem alleen al op het mengsel wat uit de tailpipe kwam van een zuinig afgestelde RS250 kon lopen. Misschien dat ze het alleen over olie hebben, want het totale mengsel lijkt me misschien wat sterk. Maar zuinig is het wel!!!!

swiddy
                            Bijdrager

@ vercoelen

Dakar volg ik al 5 jaar !
                              Is dit familie van je ?

vercoelen
                              Bijdrager

dat is mn pa hij zit in het team bij frans verhoeven (rijd dit jaar helaas niet mee)
                                en als ik mn motor rijbewijs haal ga ik gelijk mee doen;)

TimoO_
                                Donateur

Hier even nog 2 nieuwe tekeningen van mij:

Deze heb ik al eens gepost dacht ik

En dit is m’n eerste 4taktje, gewoon een try-out. Suzuki 600cc uit GSX-600R

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 188)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.