Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Motor” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Motor” topic

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tom ciao

Kijk, flick en Timo hebbe verstand 😉

Motorcross is echt über vet! Jammer dat het zo duur is, anders had ik hier niet gezeten met mn vespatje 😛
      Dan reed ik nu op de crossbaan met m’n KTM 8)

Maarja je kunt niet alles hebbe he 😛

barry
      Donateur

Heb nog 2 picca’s van me’n ex bike’s:

De 1300cc V4 Royal star:

En de Dragstar 650,met volledeg getuned blok,230 achterband,verlaagd,enz……Ging Sandra het meeste mee op stap:

Allebei verkocht helaas.Van de rest van de ex motoren heb ik niets meer wegens een nog plattere lap-top.
        Tijdje terug wilde ik niet meer,maar ben toch terug op zoek naar een Suzuki RGV500.
        Zijn er maar 8000 van gemaakt,dus ééntje vinden in goede staat & voor een schappelijke prijs zal moeilijk worden.

Lowie
        Bijdrager

zelfde gedachte als michel, vetste wat er is zo’n ducatti, vooral het geluid.
          damn TimoO, die zijn zeker vet, vooral die Darla, Glorystomper en die Rossmayer. Gans geil :p
          zo barry zo’n suzuki is wel iets anders als die choppers…wel lekker oldskool racer

TimoO_
          Donateur

oldskool kan je het niet noemen. zo’n Suzuki is gewoon een van de beste racemotors wat je kan krijgen. heel veel (ex) motoGP coureurs zijn zelfs van mening dat dit de beste motor was waarop ze ooit gereden hebben. vraag mij niet waarom, ik heb nog nooit op zo’n ding gereden. maar ik lees het wel genoeg.

en dit zorgt voor de takkeherrie 😀

Edjuh
            Bijdrager

Let wel, 4 keer roterende inlaat:relax

mxmonster
              Bijdrager

ik heb een kawasaki kx 250 maar dat loopt zeg ik jullie 😛 als je gasgeeft komt hij gelijk omhoog 🙂
                maar ben nu gestopt met crossen omdat ik de vespa hobby toch leuker begon te vinden en al heel wat jaartjes gedaan heb :p

HELLRAISER
                Bijdrager

Ik mis eigenlijk nog een pic van rebel z’n rs.

TimoO_
                  Donateur

dit is wat ik onder de les doe 😀

Michel
                    Bijdrager

Nice! Een tekentalent 🙂

Ontwerpen maken is duur, verdiep je eigen er eens in 😉 Misschien is er wel brood mee te verdienen.

Mitsy12
                      Bijdrager

ja ziet er idd super netjes uit
                        ga ermee door zou ik zeggen

ArvidW
                        Donateur

En dit is niet de eerste tekening die Timo0 zo maakt… Van de RV4 sprinter was ook al zo mooi:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

TimoO_
                          Donateur

oke, dit zal dus echt geen reet wegen 😮

zit een Rotax 800cc blok op van 25 kg en 180pk! totaal gewicht vd. motor is 132kg! ik ben geen wonder in Frans maar dat is wat ik hieruit maak:
                            Le moteur de type Rotax 800cc, 2 cylindres, 2 temps, de 25 kg développe 180 cv. Il est fixé au cadre par 4 écrous et, de ce fait, se sépare de celui-ci en un temps record. Le poids total de la moto est de 132 kg. Le rapport poids/puissance est donc comparable à une moto de grand prix actuelle.

dat is 1pk per 0,73 kg. dat zijn nog eens verhoudingen =)

diac
                            Bijdrager

Zondag in België naar Supermoto’s en quad races gaan kijken, echt vette dingen!:D

Edjuh
                              Bijdrager

De motor is een 800cc 2 cilinder 2 takt. Gewicht 25kg en 180pk. Hij is aan het frame bevestigd dmv 4 bouten en daardoor vliegensvlug demontabel. Het totaalgewicht van de motor is 132kg. De verhouding vermogen/gewicht is dus vergelijkbaar met een huidige gp motor.

Michel
                                Bijdrager

TimoO_ :
                                  zit een Rotax 800cc blok op van 25 kg en 180pk! totaal gewicht vd. motor is 132kg! ik ben geen wonder in Frans maar dat is wat ik hieruit maak:

dat is 1pk per 0,73 kg. dat zijn nog eens verhoudingen =)

Ziek spul =) Die wil wel knallen denk…

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 188)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.