Vespa-Ciao.NL
:: Het grote “Motor” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote “Motor” topic

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jesper56
    Bijdrager

Mooi getekent man;)

SjoerdCiao
      Donateur

Jij hebt echt tallent man:thumb

floor-ciao
        Bijdrager

Ja ziet er echt goed uit die tekeningen;,maar zelf verkies ik toch mijn honda mt8 of een enduro model:D

speedbuxy
          Bijdrager

Die zijn weer erg nice tim0:thumb
            Je moet de volgende keer alleen eens teken papier nemen ipv rekenen komt ie nog vetter uit:thumb

stefkee3
            Bijdrager

Dan zal ik ook maar meedoen, ik hou wat meer van de supermoto zolang het maar zo een whoooooom geluid geeft als die met flink wat kilometers te hard langs je door scheurt:D

De suzuki gsxr 600:D

De suzuki gsxr 1000:D

TimoO_
              Donateur

Bedankt voor reacties jongens!

speedbuxy :
                Die zijn weer erg nice tim0:thumb
                Je moet de volgende keer alleen eens teken papier nemen ipv rekenen komt ie nog vetter uit:thumb

Volgende keer ga ik inderdaad eens tekenpapier proberen. Ruitjespapier was in het begin gemakkelijker omdat je makkelijker referenties kan maken, maar nu heb ik dat eigelijk niet echt meer nodig.

Edjuh
                Bijdrager

stefkee3 :
                  De kawasaki gsxr 600:D

:nerd

btw. nu de temperatuur weer goed is ga ik mn wegexamen maar eens aanvragen, tijd om die grote brommer de sporen te geven:duivel

TimoO_
                  Donateur

hahaha inderdaad Edjuh, was me nog niet eens opgevallen 😛

stefkee3
                    Bijdrager

Edjuh :

stefkee3 :
                      De kawasaki gsxr 600:D

:nerd

btw. nu de temperatuur weer goed is ga ik mn wegexamen maar eens aanvragen, tijd om die grote brommer de sporen te geven:duivel

Sorry foutje, is inmiddels verholpen.
                      Komt omdat ik al de hele dag naar een kawaski crossmotor aan het zoeken ben:P

Edjuh
                      Bijdrager

Wawawiwa

Morgen wellicht het eerste echte ritje : -) Pasje is binnen en verzekering geregeld.

Tonni
                        Moderator

Goed bezig! ben jaloers(ig)…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                          Bijdrager

Edjuh :
                            Wawawiwa

Morgen wellicht het eerste echte ritje : -) Pasje is binnen en verzekering geregeld.

En dan plaats je een plaatje van een yamaha rd dat kan toch niet als suzuki rgv bezitter:pest:D
                            Maar de eerste ritjes worden vast een hele ervaring want zijn beesten die rgv,s:thumb
                            Wel een keer een mooi onboard filmpje maken om ons ook mee te laten genieten:thumb en misshien wat toekomstige motor rijders hier te overtuigen dat er maar 1 soort motor is om op te racen, en dat is 1 met een 2takt blok:thumb

Edjuh
                            Bijdrager

Ik zal mn best doen:P

Nog maar een rgv plaatje dan?

Deze is iets te braaf.

Gisteren met het heerlijke weer wat rondgereden op de rgv, filmpje heb ik nog niet want ik wou me eerst concentreren op de rit.

Wat fijn is aan die motor is dat hij licht is vergeleken met 4-takt motoren, dus heerlijk sturen. Maar ik heb geen elec. start, kicken of lopen dus. Hij ligt ook lekker stabiel op de weg en de vering(usd voor) doet zn werk uitstekend. Wat ik wel mis in vergelijking met een 4-takt is het koppel, dwz met een gemiddelde 4-takt hoef je minder te schakelen en kan je wat rustiger rijden, en vooral zuiniger, want dat is nog een nadeel. M.a.w. ik zou er graag nog een 4-taktje bij willen en deze daardoor langer behouden : -)

Jammer dat het nu regent anders was ik aan het rijden:o

edit: net weer gereden:D

Nu wat meer opengetrokken, boven de 8000 toeren is het inderdaad een beest, erg leuk als je in zn 3 rijdt en de powervalves opengaan, whooooop.

Ik heb 200km gereden en 10 liter gebruikt, ik snap er niks van, 1:20 is idioot zuinig voor zo’n ding:?

TimoO_
                              Donateur

Weer een nieuw tekeningetje:

barry
                                Donateur

Hey Edje,Dan rijd je zoals met een brommer,ik haal amper 100km met een tank.
                                  Maargoed,je zal nog wat voorzichtig zijn & te snel schakelen.Je MOET echt boven de 8000rpm blijven , wil je van dat speelgoed genieten.En gooi er nou eens andere uitlaten op man,op je brommer staat toch ook geen origineel uitlaatje??
                                  Nu je legaal bezig bent ga je je toch niet inhouden……
                                  En ja,een grotere brommer kost meer aan onderdelen.
                                  En kom eens langs,mag je me’n Aprillia eens aan de tand voelen,maar dan wel met jou motorplaat erop,hahahahahahaha(lol)

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 188)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.