Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

• Dit onderwerp bevat 6,159 reacties, 398 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door Wim.
15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kevin030
    Bijdrager

hansieb :
      Kijk een uitlaatje die buxy nog niet heeft 😀

http://cgi.ebay.it/Marmitta-ZIRRI-ARTIGIANALE-piaggio-ciao-si-bravo-/270621122247?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto

Die heeft er al vaker op gestaan de afgelopen maanden.
      Ik dacht dat die omgelast was.

olliegasselt
      Bijdrager

@ Citta_lennart ,

ik heb nog 3 nieuwe 48mm GT kitjes staan 😀

Voor dat geld mag je er bij mij ook een kopen :thumb

Martino
        Moderator

Kijk een uitlaatje die buxy nog niet heeft

http://cgi.ebay.it/Marmitta-ZIRRI-ARTIGIANALE-piaggio-ciao-si-bravo-/270621122247?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto

Dat dacht ik dus ook. Moet ik hebben, maar is dus inderdaad een omgelaste uitlaat. :'( Die overigens volgens de verkoper wel beter presteerde dan de 30mm simonini op simo setup.

speedbuxy
          Bijdrager

Ja ik had hem een 3weken geleden al eens zien staan, maar zag meteen dat het een verlaste 1 is en dan is het natuurlijk niet intressant meer.(ongeacht de prestaties)
            Want zijn ook vast scooter pijpjes die omgelast leuk lopen, maar dat heeft in mijn ogen dan ook alleen persoonlijke waarde.

Edjuh
            Bijdrager

olliegasselt
              Bijdrager

@ Edjuh ,

Uber dikke Si qua looks !
                Setup mag nog wel dikker vind ik .

just1991
                Bijdrager

Edjuh :
                  Getjoende SI groningen

Die kwam ik een maandje of 2/3 geleden ook al tegen op marktplaats toen stond hij er voor 3 dagen en foetsie nu weer terug ? Blijkbaar komt hij er “om de een of andere reden” niet vanaf…Of hij word nu weer verkocht door iemand anders. Ik had hem graag overgenomen jammer dat het zo ver is helaas 🙁

Jelle
                  Topic starter

http://link.marktplaats.nl/369431017

Deze jongen is dan toch echt genaait als hij 600,- euro heeft uitgeven aan een speedengine met een malossi cilindertje…

Martino
                    Moderator

http://link.marktplaats.nl/369431017

Deze jongen is dan toch echt genaait als hij 600,- euro heeft uitgeven aan een speedengine met een malossi cilindertje…

Maar dat is dan ook omdat hij denkt een heuze MHR cilinder en EVO krukas te kunnen verkopen.

Tonni
                      Moderator

Tijdens de Meeting/toerrit vroeg er iemand waar ik het chromen rekje achter op de rode Ciao vandaan had. Ik weet niet meer wie het was..

Hier staat zo’n rekje nieuw te koop op MP!
                        http://link.marktplaats.nl/369736919

(past dus voor zover ik weet op een PX, Mix en een C24. Alleen de laatste weet ik 100% zeker!)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Mike
                        Bijdrager

dat was die vent uit Leek. die ooit die brommershop heeft gehad zei die… hij zou mij ook nog bellen over de 14 spaker setjes die ik nog heb staan

Mike

Shaker
                          Bijdrager

Edjuh :
                            Getjoende SI groningen

Ik denk wel de mooiste si die ik ooit gezien heb. Had hem wel al een tijdje terug op marktplaats zien staan er was toen 500 euro op geboden.
                            Ben normaal helemaal geen van van de si maar voor deze maak ik een uitzondering.
                            Heb helaas al teveel brommers en het is veel te ver weg maar misschien ooit nog eens als ik aan een si begin als eventueel voorbeeldje gebruiken.

http://link.marktplaats.nl/369757744
                            vespa met volgens de advertentie een nieuw 30cc blok 😀
                            En alsof dat nog niet genoeg is hij heeft een kenteken maar helaas geen papieren.
                            hahaha

Bram Hanegraaf

urtaget
                              Bijdrager

Eerst: “..die uitraard wel verstand van zaken heeft…”
                                Vervolgens: “Er is mee gereden maar hij trekt nog een beetje valse lucht…”

Haha

just1991
                                Bijdrager

wie was dat ookal weer want ik heb wel dat carter “in productie” gezien en later bij Leon maar bij wie komt het dan vandaan ?

15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.