Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote Marktplaats topic
- Dit onderwerp bevat 6,159 reacties, 398 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door Wim.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 augustus 2010 om 10:29 #89396
@ pepko inderdaad.
veel al verrot spul
11 augustus 2010 om 10:36 #89398Jelle :
Vraag mij af hoe dat honderd liep dan, vallend van de ijfeltoren ofzo?Dat moet wel ja.
Weer zo’n lekker blokje van leon Ciao, die kerel blijft me verbazen, wat een onzin zeg, 100 km/h:no11 augustus 2010 om 11:56 #89403ik wist niet dat dit topic er bestond omdat mensen zover mogelijk de grond in te boren..
vespa avanti, ik durf er op te wedden dat dat blok jouw links staande setup weg rijdt. Hij ligt nu tijdelijk onder een frame van michael [want hij is half van hem/half mijnes] dus als je me niet gelooft bel ik michael ff kan het nu vanavond nog proberen π
hij loopt 90 op de auto teller met 55 poeli en simonini koppeling, met de andere koppaking kan dit blok de 100 halen daar ben ik van overtuigd. Dat jij dat niet zal halen met een kitracing cilinder komt kan ik niks aan doen, komt miscchien puur omdat je misschien niet zo goed kunt knutselen als mij maar dan hoef je nog niet zo onozol te reageren π
maar misschien houden we het blok want hij rijd nogal lekker en het is mooi elec, enkel tegen een goed bod rond de 160 gaat die weg.11 augustus 2010 om 12:08 #71646whaha @ leon.
geloof me stefan haalt jou er gewoon uit met die set up of een andere.
dat blok haalt gewoon geen 100 klaar.
en jou knutsel kunsten kan je beter vepruts kunsten noemen.
bij avanti rijd er tenminste iets naar behoren en heb je goede spulle π
11 augustus 2010 om 12:09 #89404tja niemand verwacht ook dat je met poulie 55 gaat rijden en simonini koppeling hoe lang moet je rennen voordat hij een beetje op gang komt?
11 augustus 2010 om 12:15 #89405oke sprintje doen als ik win krijg ik je links staande setup en andersom?? gewoon spritntje dan gebruik ik ook gewoon vario..
en lennart jij moet helemaal niet beginnen die setup die jij daar hebt daar reed ik mee toen ik 12 was door het bos, alleen had ik toen al een 70dr evo en simo proline.. :lol
jij kan het gewoon nog steeds niet hebben dat je al meer dan een jaar geleden iets gekocht hebt wat niet goed was [waarvan ik niet weet of dit nu aan mij of jouw ligt maargoed dat terzijde] en dus is Γ‘lles stront wat hier vanaf komt?? asjeblieft zeg …@ goeiepit, mee steppen is niet noodzakelijk maar gaat idd natuurlijk wel wat sneller door dan maarja waar ik woon daar gaan de wegen toch bijna alleen rechtdoor dus.. Met vario en vervangen van de pakking haalt hij wel gewoon 80 en met 70 poeli en gewone koppeling de 85 ook wel daar ben ik van overtuigd π
11 augustus 2010 om 12:15 #89406En jou reply noem je niet iemand de grond in boren?
Sterker nog jij beweerd dus dat niemand hier kan knutselen, want er is niemand op dit forum die beweerd zo snel te kunnen met z,on flut blok.
Want 55poeli op een simo koppeling weet je zelf wel wat je zegt uberhoud??Ik rijd poelie 80 met simo koppeling en dat trekt mij euro 43(die veel sneller is dan de kit racing)maar net,
En jij beweerd een nog veel zwaardere verhouding met een orgineel blokje te kunnen trekken (yeah rigth jonge)
Maargoed als ik stephan was had ik idd even langs die michael gegaan om hem er even met net half gas uit te boeken.
En met half gas ben ik zelfs nog positief, want die uitlaat is natuurlijk om te HUILEN.
(vind dit trouwens ook wel 1 van de domste reply/opmerking van 2010, ik had dit namelijk als grapje zelfs nog over de top gevonden)Edit
Is omdat ik geen moderator ben anders had ik je geband.
Want damn son wat ben jij DOM!
Met sprintje trekken enzo met je orgineel blokje met een dikke vet KUT uitlaat:DEn dan zeggen dat jij met bepaalde setups al op je 12e rond reed ben je uberhoud dan ouder dan 12?
Want je opmerking en denk patroon zijn van iemand van een jaar of 6 a 7, want dan leef je nog niet echt in realiteit net zoals jou.Veranderd m,n statement ook, het is niet de domste reply/opmerking van 2010 maar van m,n hele 30jarige leven.
Want ben een hoop domme blaatende lui tegen gekomen in m,n leven, maar jij slaat toch wel echt de klok.11 augustus 2010 om 12:34 #89408@ leon
het verrotte spul was jou oorzaak en kwam van jou af. dus niet ter zijde want schuld ligt hier bij jou en dan ook tevens loze beloftes.
en denk inderdaad dat stefan of andre jou er gewoon uitrijd en dat met gemak.
en ik kan ook wel een leuke set up verzinnen dat ik ergens op me 12e op rijd wie kan dat checke ;)?@ bux
ben het compleet met je eens.
verder ga dingen op marktplaats zoeken die wel het vermelden waard is en niet een onzinnig nutteloos verrrot blok
11 augustus 2010 om 12:42 #89409DR-flenny :
en ik kan ook wel een leuke set up verzinnen dat ik ergens op me 12e op rijd wie kan dat checke ;)?Gezien hoe zijn geestlijke capaciteit nu is, denk ik dat toen hij 12 was nog met zijn luier om in zandbak speelde:D
Want je moet toch wel redelijk zwak begaafd zijn wil je zulke onzin uitkramen en er zelf ook nog in geloven ook.11 augustus 2010 om 12:43 #89410Nou we hebben weer even lekker genoeg gezeken, nu weer graag ontopic…
11 augustus 2010 om 14:15 #89415leon ciao :
ik wist niet dat dit topic er bestond omdat mensen zover mogelijk de grond in te boren..vespa avanti, hij loopt 90 op de auto teller met 55 poeli en simonini koppeling, met de andere koppaking kan dit blok de 100 halen daar ben ik van overtuigd.
Dat jij dat niet zal halen met een kitracing cilinder komt kan ik niks aan doen, komt miscchien puur omdat je misschien niet zo goed kunt knutselen als mij maar dan hoef je nog niet zo onozol te reageren πPFFFFFFFFFFFFFFFFF!!:haha
WAT een nerd!
Stephans Evo rijdt nog over de 75 als hij mij aan het duwen is, en Stephan krijgt het telkens weer voor elkaar
om balhoofdkapjes te monteren en demonteren zonder ze te slopen of te scheuren, zodat hij ze niet te koop
hoeft te zetten!!
Miscchien moet je eens miscchien stoppen met spullen te mollen en proberen te slijten op internet.@ AndrΓ©:
Domste reply/opmerking van 2010?
We kunnen hem ook nomineren voor grootste beunhaas of domste gebruiker 2005-201011 augustus 2010 om 14:35 #89417Ik ken leon ciao verder niet, had al wel via via wat gehoord van z,on oplicht cq beun acties.
Snap ook niet als ie lui oplicht en ook nog zo hoog van de toren blaast door iedereen prutsers te noemen hij nog geen ban te pakken heeft.
Of de eer aan zichzelf houd en hier niet meer komt.11 augustus 2010 om 14:58 #89418Jongens graag ontopic blijven…!!!!
De rest wat niet ontopic is verwijder ik vanaf nu.11 augustus 2010 om 21:15 #89451ik zat net even op ebay en zag daar 2 totaal onbekend uitlaatjes
hier zijn de links:
11 augustus 2010 om 21:15 #89454LeonCiao, ik ga me niet verlagen tot jou niveau, dus ik reageer niet eens op je belachelijke verhaal;)
Naja, Limburg, dat zegt genoeg…Neem aan dat dit niet verwijderd wordt aangezien ik niemand afzeik…
”Zuiger moet lichtjes geschuurd worden”, valt weinig aan te schuren volgensmij:con
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.