Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

• Dit onderwerp bevat 6,159 reacties, 398 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door Wim.
15 berichten aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jan-willem
    Bijdrager

@goeiepit/beuze , kheb die gast gemaild of ik ook langs kan komen 🙂 is half uurtje met de auto voor mij.

Poelll13
      Bijdrager

@ speedbuxy
        inderdaad.. die foto heb ik ook vaker gezien, en tja.. fred zullen we maar niet over beginnen?

vaak zulke woorden als: hagelnieuw, gloednieuw, super staat, nooit gebruikt, 100% in orde.
        gebruikt vervolgens foto’s van dit forum om in zijn advertenties te plaatsen (volgens mij heeft speedbuxy al zijn halve fotoalbum terug gezien op marktplaats zonder zijn weten)

en hij vond zichzelf veel te slim, te goed etc voor dit forum 😛

Edjuh
        Bijdrager

Het valt me op hoeveel mensen van ‘fred’ weten die hem nooit hebben gekend, het is een heuze legende:D

50 Polini 15 euro amsterdam

Carphunter
          Bijdrager

Iemand nog een leuk vervoersmiddel nodig voor het komend WK ?
            Iig wel opvallend, mooi is anders :lol (Ieder z’n smaak)

Klikkerdeklik

Leovince
            Bijdrager

Dat ding is rood hoor, alleen op de foto’s oranje door het foute gebruik van een camera;)

speedbuxy
              Bijdrager

Edjuh :
                Het valt me op hoeveel mensen van ‘fred’ weten die hem nooit hebben gekend, het is een heuze legende:D

Ja die heeft zich onsterfelijk bekend gemaakt hier op het forum:D

ArvidW
                Donateur

Volgens mij niet alleen op dit forum

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

just1991
                  Bijdrager

speedbuxy :

Edjuh :

dan is dat zeker VOOR mijn tijd hier gebeurt want ik ken hem toch echt NIET of misschien wel maar zegt ”fred” me gewoon niks ?! iemand misschien een hint/link ?

SjoerdCiao
                    Donateur

just1991 :

speedbuxy :

Edjuh :

dan is dat zeker VOOR mijn tijd hier gebeurt want ik ken hem toch echt NIET of misschien wel maar zegt ”fred” me gewoon niks ?! iemand misschien een hint/link ?

Fredzz, die met die Ciao Racer wat Barry heeft geruild tegen zijn Sprocatti engine, deze Racer is nu in het bezit van onze:

Olliegasselt.

hansieb
                      Moderator

Even een kleine opheldering wie fredzzz is

Deel van het gesprek 😉 ik ben fubar, fred = fredzzz

vandaag afrgerede gezakt door 2 nsbersE zegt:
                        waarom moet je sprocatti op slot dna
                        -=Fubar=- P gehaald | CLoud 9 was echt da man !! schranzing @ vandaag afrgerede gezakt door 2 nsbersE zegt:
                        *dan
                        Fred zegt:
                        wil jij dan voor mij mijn topic closen nadat ik gepost heb?
                        Fred zegt:
                        ik zet hem voort op andere sites
                        ————————————————————————————
                        andaag afrgerede gezakt door 2 nsbersE zegt:
                        ai hoezo dan
                        Fred zegt:
                        tjah hoe moet ik dit bescheiden zeggen zonder mensen te beledigen … wat moet ik met zo een (groot) project op zo een kleine onprofessionele site?
                        Fred zegt:
                        en hopelijk later sponsoring, dan wil ik niet dat mensen bij vespa ciao terecht komen en zien dat die daar staat tussen al die amateuristische dingen
                        ————————–

Fred zegt:
                        weet nog nite waar ik het project voluit ga voortzetten
                        Fred zegt:
                        jah wel, want hij wordt dus ook gedelete later
                        Fred zegt:
                        afhankelijk van de sponsoring moet die dan ook helemaal weg
                        -=Fubar=- P gehaald | CLoud 9 was echt da man !! schranzing @ vandaag afrgerede gezakt door 2 nsbersE zegt:
                        ?

vespa-racer
                        Bijdrager

is dit een marktplaats topic ? hoor alleen maar geklaag over ene fredzzz staat die te koop dan

Poelll13
                          Bijdrager

Nee, maar dit is wat achtergrond informatie over iemand die spul “verkoopt” op marktplaats.
                            ik weet nieteens of hij daadwerkelijk ooit wat verkoopt?

in ieder geval is hij niet een aanrader om spullen van te kopen lijkt mij

Edit: @ tonni, daarom weet ik het ook niet; uit alle meningen van anderen lijkt het geen geweldige aanrader is, ik heb zelf nog geen ervaring.

green_white
                            Bijdrager

in ieder geval is hij niet een aanrader om spullen van te kopen

waarom niet heb jij ervaring ermee?
                              naast dat hij denkt dat hij te goed is voor zo’n forum heeft hij ook gewoon fatsoenlijk spul voor een fatsoenlijke prijs te koop.

Tonni
                              Moderator

Poelll13 :
                                Nee, maar dit is wat achtergrond informatie over iemand die spul “verkoopt” op marktplaats.
                                ik weet nieteens of hij daadwerkelijk ooit wat verkoopt?

in ieder geval is hij niet een aanrader om spullen van te kopen

Dit is niet helemaal zoals het is.

Hij verkoopt inderdaad spullen op MP, en daar is volgens mij weinig mis mee. De geschiedenis waar mensen op doelen gaat over een project uit het verleden, is hier verder helemaal niet relevant.

Back on topic!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jesper56
                                Bijdrager

Als je van glimmend houd:P
                                  Chrome Citta

15 berichten aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.