Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Het grote Marktplaats topic
- Dit onderwerp bevat 6,159 reacties, 398 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door Wim.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 mei 2010 om 19:45 #85517
@goeiepit/beuze , kheb die gast gemaild of ik ook langs kan komen 🙂 is half uurtje met de auto voor mij.
12 mei 2010 om 19:57 #85518@ speedbuxy
inderdaad.. die foto heb ik ook vaker gezien, en tja.. fred zullen we maar niet over beginnen?vaak zulke woorden als: hagelnieuw, gloednieuw, super staat, nooit gebruikt, 100% in orde.
gebruikt vervolgens foto’s van dit forum om in zijn advertenties te plaatsen (volgens mij heeft speedbuxy al zijn halve fotoalbum terug gezien op marktplaats zonder zijn weten)en hij vond zichzelf veel te slim, te goed etc voor dit forum 😛
13 mei 2010 om 09:37 #85496Het valt me op hoeveel mensen van ‘fred’ weten die hem nooit hebben gekend, het is een heuze legende:D
13 mei 2010 om 09:50 #85528Iemand nog een leuk vervoersmiddel nodig voor het komend WK ?
Iig wel opvallend, mooi is anders :lol (Ieder z’n smaak)13 mei 2010 om 09:53 #85529Dat ding is rood hoor, alleen op de foto’s oranje door het foute gebruik van een camera;)
13 mei 2010 om 09:59 #85530Edjuh :
Het valt me op hoeveel mensen van ‘fred’ weten die hem nooit hebben gekend, het is een heuze legende:DJa die heeft zich onsterfelijk bekend gemaakt hier op het forum:D
13 mei 2010 om 10:03 #85531Volgens mij niet alleen op dit forum
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno13 mei 2010 om 12:56 #85542speedbuxy :
Edjuh :
Het valt me op hoeveel mensen van ‘fred’ weten die hem nooit hebben gekend, het is een heuze legende:DJa die heeft zich onsterfelijk bekend gemaakt hier op het forum:D
dan is dat zeker VOOR mijn tijd hier gebeurt want ik ken hem toch echt NIET of misschien wel maar zegt ”fred” me gewoon niks ?! iemand misschien een hint/link ?
13 mei 2010 om 13:12 #85544just1991 :
speedbuxy :
Edjuh :
dan is dat zeker VOOR mijn tijd hier gebeurt want ik ken hem toch echt NIET of misschien wel maar zegt ”fred” me gewoon niks ?! iemand misschien een hint/link ?
Fredzz, die met die Ciao Racer wat Barry heeft geruild tegen zijn Sprocatti engine, deze Racer is nu in het bezit van onze:
Olliegasselt.
13 mei 2010 om 13:23 #85545Even een kleine opheldering wie fredzzz is
Deel van het gesprek 😉 ik ben fubar, fred = fredzzz
vandaag afrgerede gezakt door 2 nsbersE zegt:
waarom moet je sprocatti op slot dna
-=Fubar=- P gehaald | CLoud 9 was echt da man !! schranzing @ vandaag afrgerede gezakt door 2 nsbersE zegt:
*dan
Fred zegt:
wil jij dan voor mij mijn topic closen nadat ik gepost heb?
Fred zegt:
ik zet hem voort op andere sites
————————————————————————————
andaag afrgerede gezakt door 2 nsbersE zegt:
ai hoezo dan
Fred zegt:
tjah hoe moet ik dit bescheiden zeggen zonder mensen te beledigen … wat moet ik met zo een (groot) project op zo een kleine onprofessionele site?
Fred zegt:
en hopelijk later sponsoring, dan wil ik niet dat mensen bij vespa ciao terecht komen en zien dat die daar staat tussen al die amateuristische dingen
————————–Fred zegt:
weet nog nite waar ik het project voluit ga voortzetten
Fred zegt:
jah wel, want hij wordt dus ook gedelete later
Fred zegt:
afhankelijk van de sponsoring moet die dan ook helemaal weg
-=Fubar=- P gehaald | CLoud 9 was echt da man !! schranzing @ vandaag afrgerede gezakt door 2 nsbersE zegt:
?13 mei 2010 om 13:47 #85546is dit een marktplaats topic ? hoor alleen maar geklaag over ene fredzzz staat die te koop dan
13 mei 2010 om 13:55 #85547Nee, maar dit is wat achtergrond informatie over iemand die spul “verkoopt” op marktplaats.
ik weet nieteens of hij daadwerkelijk ooit wat verkoopt?in ieder geval is hij niet een aanrader om spullen van te kopen lijkt mij
Edit: @ tonni, daarom weet ik het ook niet; uit alle meningen van anderen lijkt het geen geweldige aanrader is, ik heb zelf nog geen ervaring.
13 mei 2010 om 14:06 #85549in ieder geval is hij niet een aanrader om spullen van te kopen
waarom niet heb jij ervaring ermee?
naast dat hij denkt dat hij te goed is voor zo’n forum heeft hij ook gewoon fatsoenlijk spul voor een fatsoenlijke prijs te koop.13 mei 2010 om 14:08 #85550Poelll13 :
Nee, maar dit is wat achtergrond informatie over iemand die spul “verkoopt” op marktplaats.
ik weet nieteens of hij daadwerkelijk ooit wat verkoopt?in ieder geval is hij niet een aanrader om spullen van te kopen
Dit is niet helemaal zoals het is.
Hij verkoopt inderdaad spullen op MP, en daar is volgens mij weinig mis mee. De geschiedenis waar mensen op doelen gaat over een project uit het verleden, is hier verder helemaal niet relevant.
Back on topic!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...13 mei 2010 om 16:51 #85560Als je van glimmend houd:P
Chrome Citta -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.