Het grote Marktplaats topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het grote Marktplaats topic

• Dit onderwerp bevat 6,159 reacties, 398 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door Wim.
15 berichten aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 6,160)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

Tapeind = stud, zuigerveer = piston ring inderdaad.
      Verzendkosten zijn meestal 30 euro, maar dat moet je altijd even navragen. Mij werd soms iets minder opgeven, maar ook een keer 35 euro.

Robertez
      Bijdrager

Tonni :
        Ik denk wel dat ik er een projectje van wil maken, gewoon super ori. maken voor zover dat kan.
        Zal zeker een lange termijn project worden, ik heb namelijk ook nog mn GTI die ik wat opknappen wil.

Fijn te lezen dat hij goed terecht is gekomen!:thumb

Mathijs16
        Bijdrager

twan.s
          Bijdrager

beuze
            Bijdrager

Carphunter
              Bijdrager

Ik heb gelijk gebeld voor de Bravo, die word voor mij hopelijk 😀

Edit : Jammerrr… Koenn van dit forum was eerder, we zoeken verder 🙂

Edjuh
                Bijdrager

Grappig, die ongeveerde vork komt uit een fiets lijkt het, met een 20 inch? wiel.

speedbuxy
                  Bijdrager

Ja dat leek mij ook anders was het zeker een leuk object/project geweest:thumb

VespaAvanti
                    Donateur

De Kick/Vario Bravo met kenteken ga ik vanavond ophalen:thumb

@Edjuh/speedbuxy: Nee hoor, dit is zo orgineel als het maar zijn kan!=)
                      Ik herinner het me nog goed van m’n eigen stokoude oldtimer die ik helaas verkocht heb omdat ik destijds niet wist wat het was:con
                      Waarschijnlijk is hij al weg over 2 weken, mocht hij er dan toch nog zijn dan ga ik hem sowiezo halen voor m’n 19 inch oldtimerproject!

Carphunter
                      Bijdrager

Haha die mis ik dus ook al.. Ik wilde eigenlijk alleen even bellen om te vragen of er vario opzat,ik had vanmiddag gebeld, ik kon rond 7 uur terugbellen, mja niet getreurd… 😛

Edjuh
                        Bijdrager

Ik moet zeggen dat ik het best lelijk vind zo, uit proportie en hij heeft ook een 17 inch achterwiel. Het lijkt echt van een fiets overgezet, in tegenstelling tot deze:

Wel de eerste keer dat ik zoiets op mp zie.

VespaAvanti
                          Donateur

Carphunter: Met zoiets moet je gelijk toeslaan, en een beetje geluk hebben;)
                            Succes met verder zoeken, komen er vast nog wel eens:thumb
                            Ben trouwens net thuis van het ophalen van de SuperBravo, ziet er nog supernetjes uit, was de totaal 350 km lange reis meer dan waard:lol

Edjuh: Nu begin ik ook te twijfelen, het frame is in ieder geval wel al heeeeeeeeeeel oud en zeer waarschijnlijk 19 inch, het achterwiel zal dus op z’n minst wel goed zijn, incl spiebaan naaf:D

ArvidW
                            Donateur

Avanti, het zou soms ook wel leuk zijn als je wat spullen voor de andere vespa liefhebers over liet. Ik weet dat je een onbedringbare koopdrang hebt maar heb je niet zo onderhand genoeg spullen?

Voor een beginner is een vario setje 100x zo byzonder als voor jou, want voor jou is het het namelijk het 100ste variosetje. Kom’t zo’n bravo bij een beginner terecht dan wordt hij aanbeden en wordt er een compleet project voor opgestart, jij rijdt er 2x op en zet hem daarna in het rijtje bij de rest van de bravo’s in je schuur.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

Carphunter
                              Bijdrager

Die Bravo hoefde ik niet, het ging mij om de Varioset en de Kickstart.. Ben een SI aan het opbouwen en het zou daar ideaal op kunnen 🙂

Mja, ik houd marktplaats elke dag in de gaten. Komt wel goed 😉

(PS : Avanti, als je die varioset en kickstart wegdoet voor een leuk prijsje, kun je altijd PM’en :D)

Martijnvanheerde
                                Donateur

@Arvid en Avanti: Ik heb het frame gekocht:D

15 berichten aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 6,160)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.